Merhaba Hırçın Mavi okuyucuları!
HM 4 bölümüyle gizem gerilim de llisteye giriyor amma velakin 4 bölümde sadece 2 yorum olması cidden. üzüyor. Herşey size kalmış ama beğenip beğenmediğiniz tek kelimeyle aanlatabilirsiniz değil mi?
instagram ;uykuluhatunhikayeleri
#Cani # 5. Bölüm
Olmuyor olmuyoor Allah'ım afeti düşünmeden geçmiyor dakikalar. Diye düşünüyordu Asrın Uluhan.
Sigarasından son nefes alıp yatakta becerdiği kadına bakıyor. Lanet! O Hatunun hissettiği bir gıdım duyguyu hissettirmiyor yanındaki kadın. Başını geri atıp içindeki gri dumanı bırakıyor adam.
Neden siması bu kadar yakın geliyor peki? Kim bu Hırçın mavi!
Sigarasının söndürmeden diğerine başlıyor. Bu gece olanlar.. Onun bir tekmeyle nasıl altına alışı. Ve seksi uzun bacaklar!
Allahım!
"onun becermek için herşeyimi veririm" diye soluyor Asrın.Ama Hırçın mavi o kadar kolay bir lokma değil. Yer altındaki namı AsRın'ın adamlarında bulmuştu. Çok sevdiği abisini işkenceyle öldürmüştü.
Tamam kabul abisi iyi bir değildi, hatta kadın pazarlayıcı pezevengin tekiydi.
Ama öyle ölmeyi kimse haketmezdi.
Kollarını ve bacaklar kesmişti Mümtaz abisinin sonra bağırsakları deşip Mümtaza geri yedirmişti. Bu düşünceleri hatırlayınca yüzünü buruşturdu.
İşkence manyağı psikopatta olsa çok seksiydi be! Onu sabaha kadar becerdiğini hayal etti.
Maalesef bu zevkli dakikaları çalan telefonuyla son bulmuştu.
" Ne var göt " diye açıyor. Genç delikanlı olduğu zamanlar ki dostlarından iğrensede onlar verdiği sözü tutmaya çalışıyordu.
" Asrın Sadık.. Sadık .."
" Ne var Aras ne var! "
" Ö-ldürülmüş " dediğinde dudağındaki sigrayı son anda tuttu. Asrın şokn geçirmişti, yarına dair buluşma planı yapmışlardı. Nasıl ölebilir?
" Na-nasıl ?"
" İşkenceyle." Dediğinde beyninden vuruldu.Yer altında işkenceyle ödüren tek manyak HIRÇIN MAVİydi. Bu kadının Sadıkla ne işi olabilirdiki?
" Geliyorum"
**
" Yemin ederim sana zarar vermek i-istemedim sadece çığlık atınca korktum ve ya-anına geldim"
Hırçın hala saçlarının okşadığında kaybolan siyah Silüetleri kafaya takmıştı.. 10 yıldır son dakikalar uyuduğu kadar rahat uyumamıştı.
" Ben ben kabus görüyordum, yani silah için " dediğinde isimsiz kız rahat bir nefes aldı.
" Uyku tutmadı mı seni? "diye sordu silahını belindeki yerine yerleştirirken..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN MAVİ
AzioneKolay ölebilirsin Sadık sen seç " Bu fikri o düşünmüş ama gerçek olacağını ummamıştı. " O kız sensin değil mi? Ölmemişsin. " Gözleri dolmuştu ağlamayacaktı bu soysuzun önünde olmaz ! " Asrın Uluhan'da içlerinde değil mi? " " Hayır yok, on...