#Kamuspotu#Hırçın'ın aklında daha demin olan durum vardı, bu adam ona neden bu kadar yakın olmıuştu? Kriz anında adını seslendiğinde neden kendine gelmişti? Sesinin tınısınıda ne vardı? Kafayı yemek üzereydi Hırçın. "Melek Hanım isterseniz duş alın üstünüz başınız kan." Arif'in sesiyle gözleri hemen onu buldu. Arif neden farklıydı, Şahin'ide uzun zamandır tanıyordu ama Arif onda garip bir şekiilde farklıydı.
" Tamam." diyerek kendine ait yere gitti. duşunu alıp havluya sarıldı. minik dolabına baktığında sadece temiz iç çamaşırları vardı. Sinirleri gerilmişti, suç kendisinin Arif ona temiz kıyafetini kalmadığını dile getirmişti. iç çamaşırlarını giyip havluyu bedenine tekrar sardı. " Arif baksana bi." dediğinde kendisi kapıdaydı. Arif ise cesedi poşete tıkmakla uğraşıyordu. Başını çevirdiğinde dona kaldı.. Saçlarınıdan düşen damlaların ilk durağı omuz sonraki durak göğüsleri oluyordu. Arif için zaman durmuştu, Hırçın gerçekten fazla hırçın duruyordu. "Arif?" diyince içinden kendine sövdü, "E-efendim Hırçın Hanım." Hırçın Hanım mı? Arif'in aklı nereye kaçmıştı? Melek umursamadı.
" Kıyafet getirmemişim, gömleğin var mı burada fazla?" Bütün takımları kuru temizlemeye vermişti. " Hayır Melek Hanım."
" Kıyafet getirmedim kaldım böyle eskileri giyim o zaman. "
" İsterseniz gömleğimi verebilirim." Arif ne diyordu? Ya ter kokuyorsa ya Hırçın'ı ondan tiskinirse?"
" olur acele et." ellerini silip ceketini çıkardı sonra üzerinden gömleğini çıkarıyordu ki Hırçın'ın gözlerinin üstünde olduğunu fark etti.. Arif beyaz olmuş olsaydı kesinlikle pancar olmuştu!
Peki Hırçın gözlerini neden Arif'ten çekmiyordu, ona bakıp bakmamak ile savaş veriyordu. Kirli sakalları onda ayrı bir yakışıklık katmıştı. Peki dudakları ? m şeklinde dolgun dudakları vardı, bütün baknca pek yakışıklı değildi. Yakışıklı mıydı ? Bundan Hırçın'a neydi.. " Terlediysem özür dilerim Melek Hanım."
Ona Melek demesini istiyordu, o tınıdıkı sesini duymak istiyordu. Hızlıca gömleği çekti. Neler oluyordu ona?
Gömlek onda mini bir elbise görevi gördü ve kalçaları tam doldurmuştu, cidden fazla ateşli gözüküyordu tabiki göğüsleri kapanmamıştı. Bu görüntü Arif'i mahvedeceğin bilmeden odasından çıktı.
Yavaş çekimde gözleri Melek'i gördü, görmez olsaydı, eridi, mahvoldu. Bir insan nasıl bu kadar güzel ve seksi olabilirdi?
Arif kendine gel diye yalvardı içinden, " seni böyle gördüm ölsem gam yemem" diye düşündü Arif.
"Arif çok yorgunum lütfen eve gitmek istiyorum." Arif sadece başını salladı sonra Şahine burayı temizlemesi için mesaj attı. Kesinlikle onu böyle kimse görmemeliydi!
Hırçın Arif'e bakıyordu neden ona bakmıyordu acaba onun gözünde kadın değil miydi?
Arabaya binerken kendine tokat attı o ne oluyordu ? " İyi misiniz ?""
" Kapa çeneni ve arabayı sür." İşte Hırçın Mavi kendine gelmişti. Araba çalıştığında radyoyu açtı, Arif orada rast gelen şarkıları seviyordu ve çalan ay tenli kadın'dı.. Arif bakıyor mu diye bakmaktan sıkılmış dışarı bakıyordu. Şarkı hoşuna gitmişti ve sözleri çok hoştu.. Al aklım gibi hissimi al çünkü özlüyorum bu nakaratta gözleri Arif ile kitlenmişti.. Arif ne çok şey anlatmıştı o saniyeler için ama Hırçın bunu anlamayacak kadar hissizdi. Çocuk iken onu öldürmüşlerdi, sevgi aşk bunu bir cesetten beklenir miydi? O ceset değil miydi? Birini sevemezdi, sevmek istese bile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN MAVİ
AksiKolay ölebilirsin Sadık sen seç " Bu fikri o düşünmüş ama gerçek olacağını ummamıştı. " O kız sensin değil mi? Ölmemişsin. " Gözleri dolmuştu ağlamayacaktı bu soysuzun önünde olmaz ! " Asrın Uluhan'da içlerinde değil mi? " " Hayır yok, on...