["That was unforgettable, I wanna do it again" - Sex med Cheat Codes]
Solen lyste in genom fönstret och det doftade rostat bröd från köket. Det här var nog det bästa sättet starta en morgon på. Jag gnuggade mig lite i ögonen och klev sedan långsamt upp ur min mjuka säng. Golvet jag satte mina fötter på var beklätt av en fransig rosa tjock matta som nästan omfamnade mina tår i en mysig kram. Jag ljög förut förresten, det här var det bästa sättet att starta en morgon på. Försiktigt tassade jag in i badrummet utanför mitt sovrum och stängde dörren och låste. Med några snabba rörelser hade jag tagit av mig det stora linnet jag sov i och klivit in i duschkabinen. Jag lät det varma vattnet strila ner för min kropp och jag kände hur det värmde upp varenda liten cell. I några sekunder lät jag duschen stå av för att jag skulle schamponera mitt hår men lika snabbt var duschen på igen. Många minuter tillbringade jag här inne, många minuter varenda dag och likadant blev det idag. Efter cirka 16 och 1/2 minut klev jag ur duschen och virade den babyblåa handduken runt min kropp.
Cirka 20 minuter senare var jag på väg till köket för frukost. Nu dock påklädd i mjukiskläder och med håret uppsatt i en turban. Eftersom att det var söndag idag hade jag bestämt mig för att bara vara hemma hela dagen, titta på serier och mysa under en filt. Sådana dagar behövs ibland. När jag kom in i köket möttes jag av min mammas varma blick, hon stod vid diskmaskinen och höll precis på att plocka ut några tallrikar för att ställa in i skåpen. Hon hälsade godmorgon och kramade om mig som alltid och fortsatte sedan med den rena disken. Efter att jag hade tagit fram min frukost och ätit upp den snabbt begav jag mig upp till mitt rum för att titta på avsnitt 18 av prison break.
Bara som ren vana klickade jag på hemknappen på min iPhone för att se om någon intressant hade skickat en snapchat, eller om någon kanske ville följa mig på instagram. Så var det inte idag. Dock var det en annan sak som lyste upp min skärm. Två sms. Två sms från två olika personer. Två sms från två olika personer som ville samma sak. Träffa mig.
Marcus<3
Hei söt. Jeg savner deg. Gjør du i dag? Jeg skal møte en venn i dag, men hjemme rundt 4, du vil se meg da? kyss <3Martinus
Hey baby, Marcus er borte hele formiddagen og foreldrene våre også. Vil du komme over? savner deg og kroppen din. ;)Jag hade alltså fått två sms, ett gulligt från Marcus och ett väldigt intressant från Martinus. Jag var intresserad av att träffa dem båda och klockan var ju bara 12 så jag skulle ju ha lång tid på mig att träffa Martinus innan Marcus.
Jag
Hej, jag kommer så snart som möjligt, kan vara kvar till halv 4, vågar inte riskera att träffa Marcus. Ses snart;)Jag
Hei älskling. Är hos dig till kvart över fyra ungefär. Saknar dig och har längtat efter dig så mycket! Kram <3Jag visste inte riktigt vem det var som skrev mina sms. Vem det var som agerade som mig? Vad var det egentligen jag höll på med? Om någon hade sagt till mig för fem månader sen att jag skulle hålla på med två killar samtidigt, som var tvillingar och nära vänner, hade jag skrattat åt den personen. Jag hade förändrats så mycket sen jag kom till Norge. Hittills visste jag inte riktigt om det var negativt eller positivt, men förändring hade skett iallafall.
13.08. Tiden jag klev in genom dörren till Marcus och Martinus hus, för att för första gången få se Martinus utan tröja. Tiden då jag för första gången blev riktigt generad över en kille. Tiden då jag för första gången fick se någon med fler än en magruta. Han var fantastisk. Så vacker men ändå sexig, så självsäker men ändå så svag för mig, så speciell men ändå så lik sin bror.
Vi hade suttit och tittat på film i snart 2 timmar, med en spänning som låg i luften. Han hade haft sin arm runt mina axlar men inget mer än så. Det kändes som att vi båda bara ville ha varandra, bara kyssas och känna varandras kroppar mot varandra. Det var iallafall så jag kände. Klockan var 15.00 och jag visste att Marcus skulle vara hemma om 1 timme, om vi skulle hinna göra något var vi tvungna att göra det nu. Jag såg hur Martinus tänkte samma sak, eftersom att han samtidigt som jag tänkte det kollade på sitt armbandsur han hade på vänster arm.
Plötsligt snurrade han runt mig så att han låg över mig i soffan och han lät sedan sina läppar möta mina. Som vanligt var det hungriga kyssar, kyssar som egentligen ville ha något mer än vad de fick och som utforskade mina läppar. Utan att jag nästan märkte det hade han dragit av min tröja och jag låg nu i bara bh med en blottad bröstkorg. För att det skulle vara rättvist drog jag av honom sin tröja, som han för övrigt hade tagit på sig förut av någon konstigt anledning, och vi var nu båda topless. Hans mjuka händer smekte min midja och letade sig upp till mina bröst som han även dem smekte försiktigt. Jag lät min ena hand som låg placerad runt hans nacke smita nerför hans bringa och mot hans mage och hans byxor. Försiktigt smekte jag över det lite hårda i hans byxor och hans andetag blev genast tyngre. Han släppte våran kyss och började vandra neråt med sina läppar mot mina bröst och började kyssa dem löst. Ett svagt stön släpptes ur min mun och jag kände hur jag bara ville ha mer och mer av honom. Plötsligt fick jag något sorts ryck och blev sugen på att ha lite kontroll över honom. Jag tryckte honom uppåt och han lät sin rygg långsamt falla ner mot den vita soffas tyg. Nu var det jag som låg över honom och hade kontrollen. Våra läppar linkades ännu en gång ihop och ju mer vi smekte varandras kroppar och kände på dem glömde jag mer och mer bort den kille jag egentligen tyckte om, Marcus. Martinus var så spännande, och hade verkligen koll på vad han höll på med. Det gjorde mig glad att Martinus verkade tycka detsamma om mig, eftersom att han tyckte att det var värt att gå bakom sin tvillingbrors rygg för en tjej. Ännu en gång lät jag min hand lämna sin tidigare plats för att vandra ner mot det lite hårda partiet ännu en gång. Jag smekte mjukt över byxorna och hans andetag förändrades ännu en gång samtidigt som han bad mig att fortsätta. Precis när jag skulle knäppa upp hans jeans knapp och dra ner gylfen på han hör jag hur någon ropar nere i hallen. Marcus. Jag sneglar upp mot klockan på den högra väggen, 15.58. Tiden hade vara försvunnit kändes det som, det kändes som att vi hade kanske kysst varandra i fem minuter, så var det inte. Jag flög snabbt upp i från honom och drog på mig det svarta linnet jag hade haft på mig innan. Martinus var lika snabb han, och på bara några sekunder satt vi båda påklädda i varsin sida av soffan. Så smidigt som möjligt försökte jag kamma ner mitt rufsiga hår med mina händer för att jag insåg att jag var tvungen att stanna kvar här och ljuga för Marcus, jag skulle aldrig kunna ta mig ut härifrån utan att han skulle märka det.Stegen i trappan började höras och jag insåg att jag behövde lägga på mitt bästa pokerface för att han inte skulle förstå någonting. Jag hörde hur han kom närmre och närmre och plötsligt hur han bara var runt hörnet. Som jag antar av ren vana stack han bara in huvudet för att säga hej till sin bror när han fick syn på mig. Med mycket rynkade ögonbryn och en lite irriterad röst ställde han frågan jag inte kunde svara ärligt på.
- Vilma? Hva gjør du her allerede?
------------------------------------------------------
Ojojoj va händer nuuu? Kommer han förstå och dom redan är körda eller vad kommer att hända? Jag hoppas att ni tyckte om det lite längre kapitlet, och bara för att ni har varit så snälla och väntat på att jag ska uppdatera kommer här nu ett till kapitel på bara några minuter hihi, vad hände nu egentligen? Det här kapitlet får ni nog dock leva på länge, vi får se när i hela friden nästa kommer ut haha.
Aja igen vi får se när vi hörs haha, kramiiiis<33
YOU ARE READING
Vem fan är du?
Fanfiction[en helt basic fanfic om m&m som är värd och läsa] - Oh, hey hottie. En kille med ljusbrunt hår, nästan blont, stod framför mig med ett självsäkert leende på läpparna. Han utstrålade ett sådant lugn och han såg så nöjd ut, som att han visste att ha...