Vstávám a asi jako vždy jdu s mojí obří neochotou do školy.Naštěstí jsme dnes měli poměrně míň hodin než je obvyklé,takže to uteklo rychle.Cestou domů jsem si dala do uší sluchátka a poslouchala svou oblíbenou hudbu.
Když přijdu domů,připravím si věci na druhý den,protože večer toho nejsem ani v nejmenším schopná.Po těch otravnejch věcech do školy zjištuji,že jsem se zapomněla podívat na nějakou tu látku,která bude na zkouškách .
Nevybrala jsem si nějakou školu zaměřenou na daný druh profese,ale gympl,protože ani zdaleka nevím,co chci v dospělosti dělat a YouTube to rozhodně nebude.Když jsem se tedy doučila napsala jsem zprávu Samovi.
J-Promiň.Je to s tebou hodně špatný?
Čekala jsem,že mi odpoví tak do deseti minut,jako vždycky.No,ale ukázalo se,že mě plně ignoruje a dost se mu to zatím daří.Z mé stránky-nesnáším ignoraci a on to ví dobře...
Kdyby mi alespoň daný člověk napsal něco,abych mohla usoudit jaká je situace,ale těď fakt nevím,co si o tom mám myslet.
Když se nad tím zamyslím,Sam se chová vážně divně... Nejdřív to,co řekl když nás Martin odvezl opité z baru spolu s Lilou a těď tohle.Tohle je vážně divný a něco mi na něm nesedí.
Ale vždyť já ani nevím proč to řeším,třeba se jen po těch letech trošku změnil v chování,to je vlastně úplně jedno.Problém je,že v hlouby duše mi to jedno není...
Zkoukla jsem sociální sítě a napsala pár ,,youtuberským kamarádům,,že se potřebuju o víkendu ohledně jedné důležité věci sejít,a to nejlépe co nejvíce lidí.
Nespočet z nich souhlasil,ale našlo se i pár jedinců,kteří už měli na víkend nějaké plány.Ale to je v pohodě, samozřejmě jsem nemohla čekat,že všichni na moje blbé písknutí přiběhnou.
Ale má to jeden jediný háček.Chci aby tam přišel i Sam.Proč? Protože mám pocit,že kvůli tomu jak se na mě naštval jsem ho vyhodila a neměli jsme čas si to pořádně vyřešit.Dnes je středa,takže to pro mě znamená,že mám dva dny na to,abych ho přesvědčila,že ho tam potřebuju a chci.
Jenže pokud mě bude ignorovat a nebude mi odepisovat ani zvedat telefon, všechno to bude ještě těžší.Šla jsem se na Facebook podívat ještě jednou na Samův profil.Najedu na fotky a co to nevidím....
Je tam Samuel s nějakou neznámou blondýnou.Netvrdím,že není hezká nebo tak něco,ale je to taková plastiková holka.Najednou mě strašně štve že nevím co mezi nimi je.
Počkat počkat.Takže nejdřív jako žárlil on a pak zase já?Je tohle vůbec normální?Jednu věc jsem ale za těch pár dnů pochopila.
A to je to,že k němu něco cítím.Vždy když jsem v jeho přítomnosti jsem nervózní a ještě když na mě koukají ty jeho krásné oči.Dokázala bych se do nich vpíjet celé hodiny,nikdy by mě to neomrzelo.
To on mě nikdy neomrzí...
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
Fiksi PenggemarOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler