Jakpak jste se asi vyspali,když zjistíte,že je den D a ještě k tomu vůbec nestíháte?
No prostě klasika,to známe snad všichni.Hodím na sebe přichystané oblečení,zkulturním se a na poslední chvíli se i nasnídám.Pak už jen tak tak třísknu hlavními dveřmi a nasednu do máminého auta,kde zase jako vždycky musím poslouchat různé kecy,že jedeme pozdě.No já to asi nevím že jo.
Radši si dávám sluchátka do uší a z mobilu pouštím oblíbený playlist.
,,Julie jsme tady.":zacloumala se mnou nevrlým hlasem máma.
To bude asi vážný,Julií mě už dlouho nikdo nenazval.Beze slov jsem vyhupsla z auta a hned se mi trochu z únavy zamotala hlava.,,Eh,jo jasně."
Jen jsem se otočila a už jsem stála na přeplněném parkovišti bez mámy,jen s černým kufrem v ruce.Hodná máma tohle,opravdu jo.Když se rozhlédnu,všude stojí teenageři a mezi nimi jsou i menší děti.
Nebudu lhát,že je ten kufr lehký,když to není pravda.Musí to být krásný pohled,holka co má rozčepířené vlasy všude okolo a horko-těžko táhne obří kufr,plus k tomu všemu už několikrát zakopla.
,,Chceš pomoct?":přiskočí ke mně ze zadu nějaký kluk s hnědými vlasy.,,Ne."
,,Ale noták,vidím jak se s tím táhneš,ukaž mi to."
,,Řekla jsem ne!":zařvu na něj hrubě,až se pár lidí okolo nás otočí,ale to mi starosti nedělá.Slíbila jsem si,že s nikým odsud nenavážu osobní vztah,než je třeba,všichni by mě pak nenáviděli.I když oni mě nenávidět budou stejně,ale rozhodně si tady nechci dělat žádný kamarádíčky.
Zvedne ruce do obranného gesta a pomalu odchází pryč.,,A mimochodem,jsem Michael.":přestaví se,ještě než mi úplně zmizí z ohledu.Nemám v plánu se mu představovat.
Spolu s kufrem se pomalým krokem dopotácím až k zápisu,kde vytáhnu ze zadní kapsy kufru štos papírů a potvrzení o zaplacení tábora.Kdyby věděli,že jsem ,,známá,, youtuberka,mohla bych jet zadarmo,ale to si v tuhle chvíli v podstatě nemůžu dovolit.
Za stolem sedí mladá,vzrůstově malá blondýnka,tipuju tak na třicet let,možná ani ne.,,Dobrý den.":podávám jí papíry a čekám,až si budu moct sednout do autobusu.
,,Jméno."
,,Prosím?"
,,Nemáte tu vyplněné křestní jméno."
,,Ehm,jo Julie."
Kdybych se predstavila jako Jull,asi by jim hned došlo,kdo jsem.Logicky,July_et není moc rozdílné od Jull,nebo Jully.Zavazadlo podám nějakému pánovi a jdu si sednout do autobusu.Měla jsem v plánu jít si sednout na své obvyklé místo,takže úplně dozadu,ale to by mě nesměl nějaký kluk stáhnout na sedačku vedle něj.
,,Au,co to děláš?!?":promnu si druhou rukou levé zápěstí,za které mě zatáhl.,,Jull?"
,,Pššt.":zakryju mu rukou pusu a hledím mu upřeně do očí.,,Same?",,Jull-."
,,Julie...Říkej mi Julie."
,,Nechaj ma ti všetko vysvetliť-",,Nechci o tomhle už nic slyšet,je mi to jasný!",,Ale chápeš že to bol omyl? Vysvetlím ti to na chatke.":ohlédl se,aby zjistil,jestli nás někdo neposlouchá.
Cestou jsem už jen sledovala potichu sledovala krajinu z okénka autobusu.Poslední,co jsem slyšela,než jsem usnula,bylo šeptem ,,ja ťa v tom nenechám".
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
FanfictionOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler