jävla apa

488 20 1
                                    

Så nu satt jag då här i bussen påväg till Göterborg. Gråtandes. Röd flammiga kinder lik mina ögon som var sönder gråtna men tårarna fortsatte att rinna ner för mina kinder. Tänderna skakade lik min kropp när jag kämpade för att få in luft i mina lungor.
Så hur blev de då såhär?
Låt mig berätta.

Vendela drog ivrigt från mig min mobil, hon började skrolla ner i appen.

- "Kolla här" sa hon "Diama Jørgensen" fortsatte hon och tryckte sig in på deras chatt. "213 dagar också"

- "Dom är säkert bara vänner" sa jag osäkert medan klumpen i magen steg sig upp till halsen.

- "Om bara några dagar får jag röra vid din kropp igen" Översatte Vendela från norska till svenska "Allt är så trist här i Göterborg men snart ses vi" fortsatte Vendela.
"Jaaaa, men vad gör du nu då?"
"Är med Olivia, du vet hon som har konstig dialekt och pratar för mycket och sitter på ett fik, ugh har så tråkigt"

[ 22.38 ]

= Beaa<33 >
Beaa<33
| asså fuuuuuuqqqqq
Jeg
| Vad??
Beaa<33
| våran grupp på historian:/
Jeg
| haha aaah, den suuuuger
Beaa<33
| asså det är bara du som e bra, Liam säger inget och stiiiiiinker rööööv
Jeg
| Ha sant, Ester är bara deppig och suckar 24/7
Beaa<33
| Hahahaha saaant, och så Olivia som klänger på sig som en jävla apa och har en jobbiga dialekt.

Han skrev men flera tjejer och avundsjukan steg inom mig men varför jag grät är ju rätt enkelt sagt.
Att alla låtsats att gilla mig men det som förstör mig mest att Martinus inte ens gillat att umgåtts med mig utan avskytt de.

¡Hola!
Upd lite men kapitlet söög.
Förlåt!
Men kommer nog inte bli så mycket upd nu på senaste för det är så mycket drama överallt och så gillar jag en kille och han gillar mig.
Och idag så såg jag han krama en annan tjej och dom typ var med varann hela tin.
Gissa vems hjärta som prisis blev krossat? Jo mitt.
Men glöm de där att han gillar mig för det gör han nog inte längre.
Han går i A2 medan jag går i B2 så har sär eng med han imon🙃

Lite life upd på de med men aja.
Hoppas alla mår bra
PUSS

With you[m.g/1]Onde histórias criam vida. Descubra agora