Jag reste mig upp från jag tidigare suttit ner på en hård stol och började snabbt röra mig ut ur den illa luktade salen mot mitt skåp. Slängde in mina spanska böcker och drog ut min mörkblåa ryggsäck. Mina steg ledde till bänken där han satt med sin kompisar.
- "Tjenare Olivia" Ropade Måns när jag kom gåendes i korridorren, han log stort och slog löst till Martinus på axeln. "Så du är tjejen som Martinus förlorade oskulden med häromdagen?" Som fick mina kinder att hetta till.
"Vår lille kille har blivit stor" Retades Philip med Martinus och klämde på hans kinder.
"Vafan" sa Martinus surt fast på skämt och ställde sig upp, han drog ihop våra händer.
"Ta det lugnt nu" Ropade Måns efter oss i korridorren. "Hade" ropade Martinus som svar.Martinus
- "Hårdare" Stönade tjejen som låg under mig, "Martinus hårdare" bara för att retas med henne drog jag ut mitt organ och bara kollade ner på hennes nakna kropp. "Martinus Gunnarsen snäääälla" stönade hon återigen vilket fick mig att flina, fått skolans snyggaste tjej i sängen.
- "Martinus" Ropade Marcus bakom mig, jag brydde mig inte så mycket utan fortsatte att prata med Adam och Olle. "Ses imon" Lämnade Adams läppar, han och Olle svängde av till deras kvarter medan jag saktade ner föratt vänta in min bror. "Vad ville du?"
Marcus
Jag joggade fram till min bror som hade blåa shorts och en blå tröja på sig och håret som var uppsatt i en liten tofs.
"Du och Olivia" Började jag och kollade på Martinus
"Alla frågar" avbröt Martinus mig, han suckade och tog en klunk av vattnet från vattenflaskan. "Så du är typ kär i henne nu?" Martinus suckade återigen "Varför bryr du dig ens"
"Kanske men bara kanske för att jag är din bror och behöver veta de liksom" Martinus drog handen vid hakan och åter igen lämnade han ett suck från sig. "Asså det var typ 6 veckor sen så fattar inte varför folk fortfarande pratar om de"
"Har du inte legat efter de?" Frågade jag och drog ut mig vattenflaskan föratt ta en klunk "De klart"
VOUS LISEZ
With you[m.g/1]
FanfictionFlytta till Göteborg innebär skaffa nya kontakter "Varför gör du sånt här mot mig Martinus" "Föratt du ska inse" Läs uppföljaren: Without you [m.g/2]