18+ Simogatás [yugyeom x bambam]

3.3K 128 10
                                    

BAMBAM POV:

Beléptünk a szórakozóhely bejáratán kisebb társaságommal. Jackson lelkesen foglalt helyet a pultnál ahol másik barátunk Mark állt. Szép lassan a többiekkel mi is bementünk és leültünk Markkal szembe.

-Mit adhatok?-fordult felénk unottan Mark majd amikor meglátott minket az arckifejezése megváltozott.-Miért idejöttetek?-kérdezte meglepetten.

-Hogy te is a buli része legyél-mosolygott Jinyoung.

-Meg valakinek fizetnie is kell amit mi itt eliszogatunk-röhögött Jackson mire Marktól rosszalló pillantásokat kapott.-Rosszat mondtam?-nézett körbe csodálkozva mire mi egy halvány mosollyal néztünk rá.

-Már megszoktuk-sóhajtott mosolyogva Jaebum.

-De azért szerettek ugye?-rebegtette szempilláit.

-Ilyenkor nagyon-forgatta a szemét Mark mosolyogva.-Nah mit kértek?

Mindannyian leadtuk a rendelésünket amit egyből meg is kaptunk. Jackson már az ital megkapása után eltűnt, utána Jaebum, őt követve Jinyoung és végül Youngjae is. Egyedül maradtam a pultnál.

-BamBam te nem mész táncolni? Nem bulizol?-nézett csodálkozva Mark.

-Most nincs kedvem hozzá-piszkáltam a poharamban lévő szívószálat.

-Mivan?-csodálkozott Mark.-BamBam-nek nincs kedve bulizni? Elismételnéd kérlek? Felakarom venni.

-Maradjál már magadnak-nevettem.

-Hogy hogy nincs kedved?-törölgetett egy poharat.

-Nem tudom... Csak egyszerűen nincs kedvem-motyogtam és beleittam az italomba.

-Végülis nem is baj. Legalább van társaságom-nevetett, majd újabb poharat vett a kezébe.

Kiittam a pohár tartalmát majd fejem a pultra hajtottam. Egyszer csak simogatást éreztem a fenekemnél. Felvont szemöldökkel néztem magam elé. Nem akartam megfordulni. Vagyishát inkább nem mertem. Inkább tűrtem. Bár nem hazudok, tetszett... Kicsit. Mark rám nézett. Óvatosan megráztam a fejem és tovább dolgozott, én pedig kiélveztem a simogatás minden percét.

-Élvezed BamBam?-suttogott a mögöttem álló a fülembe, aki a hang alapján pasi volt. De hangja... Olyan ismerősnek tűnt...

Óvatosan megfordultam, majd megláttam azt a mocskosul helyes Kim Yugyeom-ot. Érettségi óta nem láttam,bár nem igazán változott sokat. Ugyanolyan égimeszelő mint előtte, és én még mindig csak a mellkasáig értem. A mosolya ugyanolyan szexy mint előtte csak a haja más. A jól megszokott barna tincsei helyett fekete hajkorona volt a fején ami ugyanolyan helyessé tette.

-Te mocsok-mosolyogtam és lepacsiztam vele majd leült a mellettem lévő székbe.-Mi volt ez a simogatás az előbb?-boxoltam mellkasába.

-Nem élvezted BamBam?-lepődött meg kicsit.

-De!-vágtam rá egyből majd picit elpirultam miután kimondtam.

-Még mindig cuki ha elpirulsz-mosolygott.

-Csao Yugyeom-mosolygott Mark és lepacsizott vele.-Mit iszol?

gay boys make me happyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora