18+ Koncert [jungkook x taehyung]

3.1K 149 11
                                    

TAEHYUNG POV:

Mindig is izgalommal töltött el akárhányszor színpadra léptünk. Nem szoktam különösebben idegeskedni. Ha ideges vagyok elrontom. És nem akarok rontani.
-Fiúk mindjárt kezdtek!-szólt a manager hyung.-Készen álltok?
-Igen!-kiáltjuk egyszerre.
Jeleztek hogy mehetünk majd kor szerint felmentünk a színpadra. Mosolyogva néztem ahogy az ARMY-k a fényesen világító ARMY bomb-okat. Elkaptam néhány lány figyelmét, akik csillogó szemekkel néztek én pedig a legaranyosabb mosolyommal nézte feléjük, akik erre a szívükhöz kaptak és hangos visításba törtek ki. A koncert a Blood Sweat and Tears-szel indult, ezután a Fire, a Spring Day és még pár dal a Wings, illetve You never walk alone albumból.
Felálltunk a bst-hez, majd amikor Jimin elkezdte a dalt a közönség ugyanúgy énekelte vele. Minden remekül ment amikor az én részem jött. A többiek a koreográfia szerint lefeküdtek a földre miközbe én énekeltem. A rám figyelő kamerába néztem, majd tekintetem végig vezettem a körülöttem fekvö fiúkon majd megakadt Jungkookon a szemem. Mielőtt fellökte volna a csípőjét rámmutatott. Arcom teljesen elvörösödött, amit kezemmel próbáltam takarni. Persze ez a jelenet az ARMYknak is feltűnt, mert hangos visítozás hallatszódott. Utoljára Kookra néztem aki arcán egy huncut mosoly terült el és kacsintott majd tovább folytattuk a koncertet.
___

Mikor vége lett a koncertnek a csapat fáradtan vánszorgott át a kocsiba, majd onnan a szállodába. Mindenki lezuhanyzott csak én maradtam utoljára. Megragadtam egy boxert, egy elnyúlt pólót és egy melegítőt hozzá egy törölközőt és úgy mentem a fürdő felé hogy lemossam magamról a nap fáradalmait. Megszabadultam minden ruhadarabomtól és beálltam a zuhanykabinba. Megengedtem a meleg vizet, és jól esően felsóhajtottam amikor meleh vízcseppek végig folytak testemen. Ilyenkor általába átgondolom a napomat és ábrándozok a holnapról és ez most se volt másképp. Nagy ábrándozásomban a nyitódó ajtó hangja fel se tűnt, csak akkor kaptam észhez amikor egy kezet éreztem a csípőmön. Lassan fordultam meg és Jungkook mosolygó arcát láttam meg. Nem éreztem zavart mert meztelenül látott, mert nem ez az első alkalom, de az érintése nagyon is zavarba hozott.
-Aigoo Taehyungie olyan édes ha zavarba jössz-cirógatta oldalam és keze egyre lentebb araszolt.
-Jungkook most ne-állítottam meg férfiasságom felé araszoló kezét.-Fáradt vagyok ehhez... Meg megbeszéltük múltkor hogy nem ismételjük meg-hajtottam le a fejem.
-Hah, pedig annyira jó volt-mosolygott.-Olyan kis édes voltál. Teljesen ki voltál nekem szolgáltatva. És azok a hangok istenem.. csak vissza kell gondolnom rá és egyből ez történik-megfogta a kezem és a pici Kookiera rakta aki teljesen felizgulva állt.
-Kook, most nem akarom..
-Miért Nem?-szomorodott el.-A múltkor is élvezted... Tudod hogy vigyázok rád és azt is hogy nagyon szeretlek! Na Hyung~~
-Egyszerűbb lenne annyit mondanod hogy kanos vagy-kuncogtam halkan.
-Az vagyok és ez a te hibád! Ha nem lennél ennyire szexi akkor nem lennék annyira kanos mindig.
-Akkor az a jelenet a koncerten is azért volt mert kanos voltál?
-Lehet-vont vállat, majd ölébe kapott és a hideg csempének nyomott.-Annyira kívánlak Hyung-suttogta bőrömre, majd lassan csókolgatni kezdte az érzékeny bőrt nyakamon, amit nem bírtam csendben tűrni. Halk sóhajok hagyták el ajkaim,amik erősödtek mikor szívni kezdte a puha felületet.
-Ahh Jungkookh-sóhajtottam és hajába Túrtam.
-Méghogy nem akarod-kalandozott le egyik keze férfiasságomhoz.-Te is állsz Hyung..
-Ne mondd ezt úgy mintha természetes lenne-pirultam el teljesen.
-Imádom amikor zavarba vagy-csókolgatott tovább mindenhol.
Minden csókja után égett a bőröm. Teljesen elvette az eszem. Nem bírtam visszafogni magam. én is akartam őt mindennél jobban. Tudtam, helytelen amit teszünk. Hiszen csapattársak vagyunk, legjobb barátok, szinte már testvérek. És persze mindketten férfiak. De ezek után képtelen vagyok visszafogni magam. Az én kezeim is felfedező útra indultak Kookie testén. Lágyan simogattam mellkasát, mellbimbóit ujjaim közé csippentettem és morzsolgattam, amit ő halkan élvezett. Egyik kezem egészen férfiasságáig csúszott ahol finoman rámarkoltam. Egy halk nyögés kúszott ki ajkai közül én pedig elmosolyodtam. Kiszálltam karjai közül és letérdeltem elé. Húztam párat rajta majd ajkaim közé vettem az elejét, majd fokozatosan az egészet. Nyelvemmel lassan dolgoztam rajta. Ajkai közül halkabb nyögések törtek ki, amik mosolygásra késztettek. Próbáltam neki a lehető legnagyobb élvezetet nyújtani. Egy idő után amikor már nem sok kellett hogy számba élvezzen, kivette magát a számból és ismét karjai közé vont.
-Még mindig nagyon jól csinálod HHyung-cirógatta arcom, majd ujjait benedvesítette és bejáratomhoz helyezte az egyiket. A tágítást múltkor se élveztem, de muszáj. Nem akar fájdalmat okozni, amit én értékelek. Mikor már összes ujja bennem volt megegyeztünk abba hogy készen állok. Kihúzta ujjait, majd az űrt férfiasságával töltötte be. Halkan felnyögtem mikor megéreztem lüktető tagját magamban.
-Hyungh..-sóhajtott majd lassan mozogni kezdett.
-Gyorsabbanh-nyögtem hangosan.
gyorsított ahogy kértem.
-Halkabbanh..-suttogta.-Nehogy a többiek felébredjenek-mondta, majd ajkaimra mart, így minden nyögésem elnyelte.
Szenvedélyes csókcsatánkat az én élvezettel teli nyögésem szakította félbe. Jungkook megütötte prosztatám, ennek köszönhetően azonnal hasfalamra élveztem, míg ő belém.
Szaporán kapkodtuk a levegőt, majd Kook újabb csókba invitált.
-Szeretlek Hyung-suttogta két csók között, mire én csak zavartan bújtam mellkasába.
-Én is téged...

---
Szer🚌tok^^
Remélem tetszett és olvasható lett :'D
Hibákat nézzétek el😌

Izé..
Mostanában nem voltam túl aktív wattyn...
Sajnálom
Próbálok mostmár aktívabb lenni c:
Gályz fályting a sulihoz c::::

Byebye💜

gay boys make me happyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora