Viszonzatlan [chanyeol x baekhyun]

1.6K 104 18
                                    

CHANYEOL POV:

-Baekhyun hol van?-tettem fel a kérdést miközben újabb falatot tömtem a számba.

-Passz-motyogta Sehun miközben telefonját nyomkodta. Igazi társasági ember vagy Sehun.

-Kivel beszélgetsz?-dugtam fejecskémet kíváncsian Sehun telefonjába, mire -mint egy titkolózós tinilány-hisztizve tolta arrébb fejemet és ült két méterrel el mellőlem.

-Nem lényeg-hajtotta le a fejét a telefonra majd tovább pötyögött.

-Blee-nyújtottam ki nyelvem Sehunra aki nyugodtan csevegett tovább.

-Mennem kell-pattant fel majd táskáját felkapva indult volna el de megállítottam.

-De még a kajádat se etted meg-néztem rá szomorúan.-Légyszi Sehun legalább te ne hagyj itt. Ha már Baek nem jött...

-Bocsi Chan de muszáj mennem. Majd holnap a suliban beszélünk-intett egy utolsót majd kiviharzott a gyorsétteremből.

-Legalább a kajáját kifizethette volna-motyogtam majd a pénztárhoz lépve fizettem.

Lehajtott fejjel mentem haza. Bántott hogy Baek nem jött pedig beszélni akartam vele valami fontosról. Valami olyasmiről amit suliban nem lehet. El akartam neki mondani hogy....szerelmes vagyok belé. A legjobb barátomba. Már körülbelül két hónapja. Először azt gondoltam hogy 'uristen Park Chanyeol hülye vagy?!' De aztán szép lassan sikerült elfogadnom a tényt hogy szerelmes vagyok a legjobb haveromba. Csak ő pont nem tudja hogy hogyan érzek.

✖✖✖

Másnap a suliban az osztály terembe mentem volna amikor megláttam hogy Baek egy lányt ölelget és csókolgat. Miután elszakadtak kínosan mentem el mellettük Baeknak egy halk sziát mondtam mand mentem volna tovább de nem engedett.

-Chan bocsi hogy nem mentem tegnap-vakargatta a tarkóját.-Taeyonnal voltam.-mutatott az előtte álló csinos lányra.-Jajj tényleg nem is ismeritek egymást-mondta majd felnevetett.-Chanyeol ő a barátnőm Taeyon. Taeyon ő a legjobb barátom Chanyeol.

-Örülök a találkozásnak Baek rengeteget mesélt rólad.

A szívem gyorsabban kezdett kalapálni. Mesélt rólam. A barátnőjének. Oké ez még se hangzik olyan jól.

-Én is örülök-mosolyogtam hamisan majd kimentem az udvarra ahol kitört belőlem a zokogás.

-Szeretlek, Baekhyun-motyogtam.-De ő ezt soja nem fogja viszonozni...

_________________________________________
Szer🚌tok.
Köszönöm hogy elolvastad c:
A helyesírási hibákért bocsánat xD
Remélem nem lett annyira nyomi😐😮😰😂😂

gay boys make me happyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora