18+ Taxi [jungkook x taehyung]

1.1K 66 3
                                    

Jeongguk unottan dobolt ujjaival kocsijának kormányán. A szombat éjszakához képest egy fuvara se volt, amit nagyon furcsának tartott. A legtöbb fiatal ilyenkor járt szórakozni, nem egyszer szállított már haza részeg tinédzsereket. Azon az estén is valami hasonlót tervezett magának, de semmi mozgás nem volt az utcán. Szinte már hátborzongatónak érezte a kihalt utcákat, amiket a közvilágítás gyér fénye világított meg, és a süvítő szelet, ami a zöld lombokat tépte. Végül kizárta fejéből ezeket a gondolatokat, s telefonján próbált valami elfoglaltságot keresni, de ekkor kopogás hangja csapta meg füleit. Lassan pillantott a hátsóülés ablakához, amin egy kék hajú fiú pillantott be. Tekintetében ürességet vélt felfedezni, erősen nyomta neki másik kezét a taxi üvegének, ami csúnya foltot hagyott maga után, de Jeongguk nem foglalkozott vele. Hátranyúlt és kinyitotta a kocsi ajtaját a fiúnak, aki szó szerint be esett a járműbe. Jeongguk szemöldökét felvonva nézte a kék hajút, ahogy nagy nehezen ülő helyzetbe tornázta magát és a biztonsági övvel kínlódott. Ez idő alatt volt egy kis ideje végig mérni a kék hajú fiút. Világos barna nadrág volt rajta egy fehér inggel aminek végét nadrágjába tűrte,karjait pedig egy szintén fehér dzsekivel takarta. Kék tincsei félig csukott szemei elé lógtak, dús ajkait elnyitotta egymástól. Jeongguk nagyot nyelt. Sok helyes fiút látott már, de ez a fiú rajtuk is túltett. Nem tudta sokáig rajta legeltetni pillantásait, egy dolgot még is megtudott állapítani. A kék hajú fiú gyönyörű. Mintha egy angyal szállt volna be kocsijába. Kellemes illata egy kis alkohol szaggal és füstszaggal vegyült, ami az egész járművet ellepte, de Jeonggukot ez se zavarta. Teljesen elvarázsolta.

- Hova lesz a fuvar? - pillantott a visszapillantó tükörből a félig alvó fiúra. Nagyon sokat ihatott, ha ennyire kiütötte magát.

A fiú ledarálta a lakcímét, amit Jeongguk egyből eszébe vésett és el is indult. A kék hajú szépség ezután visszahunyta volna szemeit, de Jeongguk hangja megzavarta ebben.

- Nagy buli volt? - mosolygott maga elé, miközben felidézte, hogy anno, gimnazista korában hányszor utazott részegen egy taxi hátsó ülésén.

- Igen... Valami olyasmi - válaszolt halkan a fiú. Mély hangja miatt Jeongguk hátán végig futott a hideg. Aranyos külsejéhez nem gondolta volna, hogy ilyen mély hang társulhat.

- Mielőtt jöttél, pont azon gondolkodtam, hogy milyen üres minden. Egy tinédzsert se láttam az utcán, pedig általában ilyenkor sokan járnak el szórakozni - fékezett le a piros lámpa miatt az egyik kereszteződésnél.

A kék hajú egyhangúan hümmögött egyet. Nem sok kedve volt beszélni, semmi ereje nem volt az este lezajlott események miatt. Csak haza akart menni kis lakásába és aludni akart. Ezután nem beszélgettek: Jeongguk az utat figyelte, míg az angyal hátul bóbiskolt.
A jármű lassítani kezdett, majd mikor teljesen megállt Jeongguk hátra fordult utasához.

- Megjöttünk - rázta fel a fiút, aki laposakat pislogva nézett Jeonggukra. Szemeivel végig mérte, már amennyire tudta kitekeredett, ülő helyzete miatt.

- Nincs nálam pénz - mondta, miközben összes zsebét átkutatta. - Ha felmegyek és lehozom az árát jó lenne?

Jeongguk elhúzta a száját. Nem igazán bízott ebben a dologban, hiszen nagyon sokan csapták be hasonló húzásokkal, ami miatt mindig ő járt rosszul.

- Ne haragudj, de ez nem opció. Semmi garancia nincs rá, hogy utána tényleg lehozod a pénzt, miután felmentél - sóhajtott Jeongguk.

A kék hajú csak megforgatta szemeit. Nyilvánvaló volt, hogy ő is beakarta csapni a fiatal taxi sofőrt, de az sajnos átlátott rajta. Próbálta elrejteni nem tetszését, helyette egy csábos mosolyt varázsolt arcára, s ingjének felső gombjait lassan kezdte kibontani.

gay boys make me happyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon