Selfie [jungkook x taehyung]

1.5K 118 11
                                    

Egy napsütéses nap,amit Drága Hyungommal töltöttem. Elmentünk moziba, aztán beültünk enni egy étterembe.
Másnap készült elköltözni családjával Japánba. Ami mindkettőnket megviselt. Ezért döntöttem úgy, hogy amíg lehet, mindent kihasználok vele. -Na Hyung egyél kérlek~-kérleltem, amikor perceken át bámulta az előtte lévő tál rizst.
-Nincs étvágyam-tolta el kelletlenül.
-De egyedül nem akarok enni-húztam el a szám.-Meg gondolj bele, ki tudja mikor tudunk együtt enni ismét?-mosolyogtam rá szomorúan.
-Inkább nézem ahogy eszel-hajolt előrébb.
-Na!-ráncoltam szemöldököm.-Kim Taehyung, vagy megeszed magadtól vagy én nyomom le a torkodon.
-Héjj-ráncolta ő is sajátját. Pár percig még így néztük egymást, majd elnevettük magunkat.
-Egyél!
-Eszek-fogta meg a kanalát és egy jókora adag rizst rápakolt.-De csak azért mert tudom hogy addig nem hagynál békén.
-Na látod, Tae tudsz te gondolkodni is-húztam az agyát.
-Kuss-vette szájába a kanalat. Mosolyogva néztem ahogy eszik, majd én is elfogyasztottam ebédem.
-Leülünk a parkban?-kérdeztem amikor már elhagytuk az éttermet -Felőlem-vont vállat.
Leültünk egy árnyékos padra. Ő unottan nézett maga elé, én pedig a telefonomon nézelődtem.
-Hyung-szólaltam meg halkan.
-Mondd-mondta rám se nézve.
-Csinálunk egy selfiet?
-Nem.
-Miért?
-Mert ismerlek-mosolyodott el halványan.-Abból az egy selfieből legalább húsz lesz. A másik ok; van vagy ezer közös képünk. A harmadik; én csak rontanám a képet.
-Miért rontanád?-néztem rá csodálkozva
-Mert én nem vagyok olyan helyes mint te.  Meg eleve kedvem sincs hozzá.
-Ugyan már Hyung. Nekem te vagy a leghelyesebb-mondtam és halványan elpirultam.
-Tényleg?-sóhajtott.
-I-igen.... Akkor csinálunk egy selfiet?
-Aish...-morgott és bebújt karjaim között.-Ne számíts mosolyra.
A kamerába mosolyogtam, majd megcsináltam a képet amit  lementettem.
Azon a napon beszéltünk utoljára. A másnapi utazás után nem beszéltünk és nem találkoztunk. Ami körülbelül két éve volt. Pedig annyi mindent elszerettem volna mondani. De mégse tettem. Féltem a válaszától. Egy idő után mindent megszakított velem.  Nekem csak az a selfie maradt róla, amit a parkban csináltam kettőnről...

Ez csak egy kis szösszenet lett volna, mivel nagyon Taekook feelingem van😅

gay boys make me happyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora