Hyungwon's pov:
Nagyjából két hét telt el azóta, hogy felhoztam páromnak az ötletet, hogy költözzünk össze. Tetszett neki az ötlet, majd miután kiválasztottunk egy ízlésünknek megfelelő lakást, kivettük, majd beköltöztünk. Miután mindent kipakoltunk kényelmesen éldegéltünk a lakásunkba, bár az elmúlt pár nap elég érdekesen telt. Szabadságot kaptam, ezért míg Hoseok dolgozott egyedül voltam otthon. Általában minden napra volt valami feladatom, de egy nap összejött úgy, hogy nem volt semmi betervezve, szóval azt csináltam amit akartam. A csöndet és nyugalmat kihasználva ültem oda a számítógéphez, hogy sorozatot nézhessek. A gépet közösen használtuk Hoseokkal, pont ebből származott a dolog, mi szerint elég érdekes dolgokat találtam az előzményekbe. Szemeim a kétszeresükre tágultak, mikor észre vettem, hogy drága párom milyen oldalakat nézeget. Sose voltunk komolyabb intim kapcsolatba, csókon kívül semmi más nem történt köztünk, gondolom ezért vetemedett ilyenekre, hogy az interneten talál magának jobb szórakozást. Fél éve vagyunk együtt körülbelül, de még az elején közöltem vele, hogy várni szeretnék egyes dolgokkal, mert még nem éreztem magam elég késznek rá. De a napokba egyre többször gondolok arra, milyen lenne Hoseokkal komolyabb intimebb kapcsolatba kerülni, és most, hogy együtt élünk, bármikor rávethetem magam azzal, hogy le akarok feküdni vele. Őt és a perverz fantáziáját ismerve semmi féle képpen nem utasítana el. De viszony egy részemnek rosszul esett, hogy arra kényezteti magát, ahogy mások csinálják. Lehet azért, mert én nem tudom a kellő hatást kiváltani belőle? Na majd ha hazaér mindenre fény derül.
Az idő azóta rettentő gyorsan telt, végig azon gondolkodtam, hogy hozhatnám szóba páromnak a dolgokat. Egyik pillanatban arra eszméltem fel, hogy nyílik a bejárati ajtó. Egyből felpattantam, majd odamentem hozzá. Ma is, mint mindig tökéletesen festett. Mikor meglátott egy csábos mosolyt küldött felém, amivel -már annyi idő után is- eléri hogy pocsolyává olvadjak.
-Miújság baba?-jött közelebb hozzám, miután levette a cipőjét. Nem válaszoltam semmit, amivel meg is leptem, mivel rengeteget beszélek. Mikor elé értem átkaroltam a nyakát és szenvedélyesen megcsókoltam, amit készségesen viszonzott. Mindent ami a kezébe volt eldobott, és a combjaim alá nyúlva meg emelt. Lábaimmal átkaroltam derekát, úgy csókoltuk egymást egyre hevesebben. Egészen addig megszakítás nélkül faltuk egymást amíg a nappali falához nem értünk, aminek hatalmas örömmel nyomott neki. Egy halk sóhajt hallattam, mikor hátam a hideg falhoz ért, ezt hallva párom gyengéden ráharapott alsó ajkamra. Vettem a célzást, ezért átengedtem ízlelőjét szájüregembe, hogy még jobban elmélyítse a csókot. Egyik keze fenekemhez csúszott és gyengéden markolt bele. Egy halk nyögést engedtem ajkai közé, ami miatt rendesen zavarba jöttem. Sose váltott még ki ilyen hangot belőlem, és én se hittem volna, hogy ilyen hangot tudok kiadni. Mi lesz még később, bele se merek gondolni..
-Akarlak, Hyungwon..-suttogta ajkaimra, mikor elvált egy pillanatra párnáimtól. Vágytól elködösült szemeibe néztem, majd csóktól duzzadt ajkaira tévedt tekintetem. Én is nagyon akartam őt. Készen álltam, hogy neki adjam az első alkalmam.
-Akkor.. tegyél magádévá, Hoseok..-haraptam alsó ajkamba huncutul, mire felcsillantak szemei. Ismét ajkaimra hajolt és egy újabb, szenvedélyes csókot nyomott párnáimra.
-Menjünk a szobába..-csókolgatta nyakam, néha-néha megharapva az érzékeny bőrt, ami újabb és újabb nyögéseket váltott ki belőlem. Egy aprót bólintottam, majd elemelt a faltól és bevitt a közös szobánkba. Óvatosan rakott le a francia ágyunkra majd fölém mászva lehelt újabb csókokate ajkaimra. Karjaimmal átkaroltam nyakát, úgy csókoltam egyre hevesebben. Egyik keze közbe elindult a testemen és a pólóm alját találta meg. Próbálta fentebb gyűrögetni a zavaró anyagot, közbe egy percig se engedte el ajkaim. Picit megemeltem mellkasom, majd kezeimet megemelve segítettem neki levenni a fehér ruhaneműt. Miután lekerült rólam a felső ruházat ajkai elengedték ajkaim. Államtól lefelé kezdett haladni. Torkom vonalát végig csókolta, majd nyakam egy tetszőleges pontját kezdte szívás folttal díszíteni. Közbe én se tétlenkedtem, kezeimmel egyből ingjének gombjait kezdtem kibontogatni.
-Szeretném ha különleges lenne az első alkalmunk-suttogta bőrömre. Felült sarkára, majd a gallérja alá fűzött nyakkendőt kezdte kihúzni.-De szeretnék egy kis izgalmat is belevinni-kacsintott rám, mire arcom egyből elpirult, elmémet az aggodalom járta át. Mit érthet izgalom alatt?
A kezében szorongatott nyakkendő kezeim köré fűzte, majd azokat az ágy rácsához kötötte. Nem tetszett a tudat, hogy nem fogok tudni hozzáérni.
-H-Hoseok..-dadogtam zavartan.-Hozzád akarok érni.. Kérlek..
-Hozzám érhetsz. Majd. Ne legyél türelmetlen, kicsim. Élvezni fogod-suttogta ajkába harapva, miközben kigombolta az utolsó pár gombot is ingjén. Miután ezzel végzett a fehér anyagot lekapta magáról, az én pólóm után száműzte. Visszahajolt nyakamhoz, és folytatta, amit az előbb elkezdett. Harapdálta, csókolgatta és szívogatta, amivel biztos nyomot hagyott maga után, de nem zavart. Tudják csak meg, hogy hozzá tartozok, és nem máshoz. Ajkaimat halkabb nyögések hagyták el, de mikor ajkaival lentebb haladt hangom csak nőtt. Fogai közé csippentette egyik mellbimbóm, a másikat kezeivek gyötörte. Egy hangosabb sóhaj szakadt fel torkomból. Hozzá akartam érni. A hajába akartam túrni, de nem tudtam. Miután eléggé meggyötörte fogaival a kis kavicsot, áttért a másikra, hogy azzal is megcsinálja ugyanezt. Élesen szívtam be a levegőt, teljesen átadtam magam az érzésnek. Kidomborítottam a mellkasom ahogy egyre lentebb haladt ajkaival. Alhasamon végig nyalt, mire megremegtem. Ezt kihasználva többször megismételte cselekedetét. A testem többször rándult össze. Azt hittem megbolondulok. Picit fellöktem a csípőm, jelezve neki, hogy igazán haladhatna. Ajkain egy hatalmas és perverz mosoly terült el. Lassan hajolt vissza ajkaimra, majd egy apró csókot adott.
-Milyen kis türelmetlenek vagyunk, Hyungwonie-kuncogott, miközbe kezével rámarkolt nadrágon keresztül éledező tagomra.-Mit szeretnél, mit csináljak veled?-kérdezte incselkedve.-Esetleg engedjem el a kezeid? Vagy esetleg.. érjék hozzád a nadrág takarása nélkül?-kérdezte, közbe kezeivel egyre erősebben markolgatta férfiasságom.-Olyan édes vagy, Hyungwonie. Nem tudod elhinni, milyen régóta álmodok erről, hogy így láthassalak. Nagyon izgató a látvanyod-hajolt fülemhez, és megharapta fücimpám.-Baromira akarlak Hyungwon.
-A-akkor mire vársz?-nyeltem egy nagyot, picit lehunyva szemeim.
-Hallani akarom, hogy te is akarod-e. Nem fogom rád erőltetni magam-mosolygott huncutul.
A szemét. Direkt kínoz engem.
-H-Hoseok.. kérlek.. Akarlak.. Nagyon de nagyon akarlak. Tegyél a magadévá.. Dugj meg úgy, hogy soha ne felejtsem el..-haraptam be ajkaim. Nagyon felizgatott, még elpirulni is elfelejtettem miután ezek a szavak elhagyták ajkaim.
-Ezt akartam hallani-mosolyodott el, majd lassan húzta le rólam a nadrágot az alsómmal együtt, amiket hanyagul az ágy mellé dobott.
Ajkai visszatértek alhasamhoz, majd onnane fokozatosan lentebb haladva ért el férfiasságomig. Felpillantott a szemeimbe. Vággyal teli szemekkel néztem vissza rá, picit felnyögve. Arcán csak nőtt a mosoly, majd lassan dugta ki nyelvét és végig nyalt félig merev tagomon. Egy halk nyögést hallattam, de ez csak hangosabb lett, mikor tövig elnyelt. Sose éreztem még hasonlót. Ahogy meleg ajkai körbe öleltek úgy éreztem hogy a mennyekben vagyok. Nyelvével lassan körözött tagom körül, de ez a tempó csak gyorsult. Fennakadtak a szemeim, a kezeimet rángattam. Hozzá akartam érni. A hajába akartam túrni. De nem tudtam megtenni. A szobát megtöltötték a hangos nyögéseim, és egy pillanatig se zavart, hogy a szomszédok esetleg hallják, ahogy lányokat megszégyenítő hangon nyögök a barátom szája miatt. A csomók kezdtek megjelenni alhasamba. Éreztem, hogy nem kell sok, hogy elélvezzek. Ezt mintha Hoseok is megérezte volna, mert egyből kiengedett szájából. Felhajolt hozzám, majd egyik kezét ajkaimhoz emelte.
-Szopogatsd kicsit őket-kacsintott rám. Lehet látta rajtam, hogy nem tudom mit kéne kezdenem az ujjaival. Készségesen vettem ajkai közé hosszú ujjait, majd nyelvemmel kezdtem dolgozni rajtuk. Közbe ő szabad kezével elengedte kezeim ami kész megváltás volt számomra. Mikor elé nyálasnak érezte ujjait az elsőt ánuszomhoz helyezte.
-Ez picit fájni fog, de ne ijedj meg-puszilt belső combomra, és lassan feldugta első ujját. Igaza volt. Fájt. Feszített de nagyon. De apró csókokkal próbálta elterelni a fájdalmam, amit értékeltem.
-Meheg még egy-suttogtam halkan, mire megéreztem második ujját. Elfogott a félelem. Ha már az ujjai ennyire fájnak, mi lesz velem ha a férfiasságát fogom érezni a fenekembe. Szét fogok szakadni.
Lassan túlestünk a tágításon, de nem éreztem elég felkészültnek magam. Párom is megszabadult a fölösleges ruháitól, majd tagjára fogva érintette bejáratomhoz makkját.
-Készen állsz?-kérdezte halkan, mire félve pillantottam. Lassan tolta be magát, én pedig úgy éreztem,hogy szétszakadok.
Tövig betolta magát, majd megállt. Várt egy picit, hogy szokjam, ami rettentő nehéz feladat volt. Nagyon fájt. Szemeim bekönnyesedtek, néhány kósza könnycsepp útnak is indult, amit egyből lecsókolt.
-Lazíts Wonie.. akkor jobb lesz-suttogta és egy puha csókot lehelt ajkaimra. Próbáltam úgy tenni, ahogy mondja. Lazítottam.-Annyira szűk vagy, istenem..-nyögött fel halkan.
Ajkamba hataptam, és lazítottam. A feszítő fájdalom kezdett elmúlni, helyette csak az élvezetet éreztem. Karjaimat nyaka köré fűztem, és szorosan magamhoz húztam.
-M-mozogj-nyögtem halkan ajkaira. Elmosolyodott, ajkait enyéimre helyezte és egy durva csókba részesített, miközben lassú mozgásba kezdett. Lassú tempójának köszönhetően sikerült jobban megszoknom, ezért később már gyorsabb tempóért könyörögtem. Megtette amit kértem, gyorsabban mozgatta csípőjét, hátát végig karmoltam piros csíkokat hagyva magam után. Végül az én hangosan csendülő és az ő mélyről jövő, férfias nyögését lehetett hallani a szobában.
Kihúzódott belőlem, majd mellém dőlt és szorosan magához húzott. Egy puszit lehelt tincseim közé, mire elmosolyodtam.
-Szeretlek-suttogta.
-Én is szeretlek téged-mosolyogtam rá.-Hoseok.. Lehet egy kérdésem?
-Persze baba. Mondd-pillantott rám kíváncsian.
-Nem akartam kutakodni utánad..-kezdtem halkan, majd nagyot nyeltem.-De nem tudtam figyelmen hagyni, hogy.. pornót nézel. Figyelj Hoseok.. én tudom, hogy nálam ezerszer vonzóbb és szebb emberek vannak. De.. ha én nem tudom kiváltani belőled ezeket a dolgokat.. akkor kérlek szólj. Ha változtatnom kell valamin, akkor mondd meg. Megteszek bármit-néztem mélyen szemeibe.
Teljesen ledöbbent. Csak nézett. De aztán lassan szóra nyitotta a száját.
-Hyungwon.. Sose néztem pornót.. Legalább is a kapcsolatunk alatt nem-rázta meg a fejét.-Amiket az előzményekbe láttál, azokat nem én néztem. Tudod, amíg te dolgoztál és én itthon voltam Changkyun sokszor jött át.. És ő nézte. Nekem eszembe se jutott volna, hogy nézzek. Szeretlek. Tiszteletbe tartottam, hogy nem szeretnéd elkapkodni, ami őszintén szólva nekem is jót tett.
-Szóval.. Changkyun a volt-ismételtem meg szavait.-Ne haragudj Hoseok.. Nem akartam ilyet feltételezni rólad..-hajtottam le fejem. Elszégyeltem magam, nagyon is.
-Nem haragszok, baba-puszilt tincseim közé.-Szeretlek. És eszedbe se jusson megváltozni, mert én pont ilyennek szeretlek. Rendben?
-Rendben-hunytam le szemeimet álmosan.-Szeretlek-nyammogtam, majd lassan nyomott el az álom az ő karjaiban, akit mindennél jobban szeretek.
VOUS LISEZ
gay boys make me happy
Fanfictionez amúgy a kpop yaoi oneshot könyvem csak új címe lett hahah