Ten's pov:
A viszonylag nyugis pihenésem megrontója az ajtón bezúgó szobatársan volt, Taeyong. Lehajította a táskáját az ágya mellé, majd az én ágyamhoz jött, aminek leült a szélére, és az arcom kezdte cirógatni. A jó érzésre elmosolyodtam, majd belebújtam érintésébe, mire abbahagyta cselekedetét és egy érdekes vigyorral nézett.
-Miért nézel így?-ültem fel az ágyon vele szembe, mire a kezeivel kezdett babrálni.
-Emlékszel mikor múltkor elmentünk inni Jaehyunnal és Johnnyval?-mosolygott sunyin.
-Igen-kérdeztem vissza.-Mi van vele?
-Tudod mit mondtál?
-Sok mindent mondok részegen-vontam vállat.-De mit mondtam?
-Hogy szívesen randiznál Johnnyval-mosolygott továbbra is, míg én majdnem félrenyeltem a nyálam. Félreértés ne essék, nagyon szeretem Johnnyt, és a férfi nem se közömbös számomra, de ezen rendesen meglepődtem.
-Taeyong, részeg voltam-nevettem zavartan.-Szerintem így el lehetne felejteni ezt.
-Nem-vágta rá, majd kopogást hallottunk az ajtó felől. Gyorsan felpattant, és ajtót nyitott. Az ajtóban egy kiöltözött Johnny állt, kezébe egy szál rózsával. Elég érdekes arcot vághattam, mert mindkét srác mosolyogva nézett.
-Szia Ten-jött bentebb Johnny és aranyosan mosolyogva nyújtotta felém a rózsát.-Ezt neked hoztam.
-K-köszönöm-motyogtam zavartan és elvettem tőle, majd az ágyamra helyeztem azt.-Nagyon jól nézel ki Johnny.
-Köszönöm, de te se panaszkodhatsz-kacsintott, mire az összes vér az arcomba szökött. Ha továbbra is bókolgatni fog nem tudom mi lesz velem.-Mehetünk?
-Persze-bólintottam, majd belebújtam az ágyam mellett heverő cipőmbe. Ahhoz képest hogy semmi kedvem az egészhez hamar beadtam a derekam...
-Aztán Johnny-fogta meg az egyik karját Taeyong.-Vigyázz rá, ha bármi baja történik ugyan azt fogom tenni veled én is, kivéve ha lefekszel vele. Azt nem fogom megcsinálni veled. De majd védekezzetek-próbált komoly maradni, de mikor a lefekvős részhez ért elröhögte magát. De csak nem fog olyat csinálni amit én nem akarok. Bár, ezt az egész randis dolgot nem akarom, de az már mindegy. Taeyong akarta annyira ezt az egészet. Nem tudom Johnnyt hogy tudta rávenni erre, de szerintem nem is akarom tudni. Csak szivatnak, hülyét csinálnak belőlem, amit nem fogok hagyni. Kiléptünk a szoba ajtaján, majd megfogta a kezem és úgy hagytuk el a kollégium épületét.
-Alulöltözöttnek érzem magam-motyogtam. Egy fehér belebújós pulcsi volt rajtam egy egyszerű kék farmerrel és torna cipővel, míg Johnny egy fekete nadrágot és egy fehér pöttyökkel díszített ingben volt.
-Ne aggódj emiatt-mosolygott.-Csodásan nézel ki. Mindenhogy csodásan festesz..
-Hozz zavarba még jobban.. Köszi-motyogtam..
-Ez a dolgom-kacsintott.
-És mit csinálunk?-néztem másfele, próbáltam terelni a témát.
-Nem tudom..-mosolyodott el zavartan.-Amiket egy randin szoktak csinálni.
-Várj-néztem rá nagy szemekkel, majd megállítottam.-Te ezt komolyan veszed?
-Miért ne venném komolyan?-nézett értetlenül.-Elég régóta várok arra, hogy randira hívhassalak szóval..
-Nem is hívtál randira..-motyogtam.
-Dehogy nem. Múltkor, tudod, mikor lent voltunk az udvaron. Megkérdeztem hogy lenne-e kedved valamikor sétálni velem, és igent mondtál.
-Én erre nem emlékszem-néztem rá hitetlenül.
-Mert közbe a telefonodon néztél valamit.. De ezt vegyem úgy hogy elutasítod a közeledésem? Hagyjalak inkább békén?-engedte el a kezem egy csalódott mosollyal az arcán. Nem tudtam mit mondani, csak néztem a szomorúságot tükröző szemeibe.-Akkor ezt igennek vehetem ugye?-lépett el tőlem pár lépést.-Rendben. Akkor.. Bocs hogy raboltam az időd..Szia.
Ezután ott voltam egyedül és hosszan a kollégium felé közeledő Johnny alakját néztem. Sose láttam még ennyire csalódottnak. Egy rossz érzés kúszott fel a mellkasomba, és áradt szét ahogy az utóbb lezajlott párbeszédre gondoltam. Közeledni akart felém. Randira hívott, de én nem figyeltem. Kölcsönös vonzalomnak vette azt, amikor részegen azt mondtam szívesen randiznék vele. És most hogy nem mondtam semmit neki, megbántottam. Muszáj rendbe hoznom és őszintének kell lennem vele. Mert őszintén szólva szívesen adnék neki egy esélyt. De hülye voltam. Én is visszamentem a kollégiumba, majd egyenesen a szobája felé vettem az irányt. Kopogás nélkül rontottam be, és igaz hogy tudtam, hogy utálja ha kopogás nélkül megyek be, nem tudott érdekelni. Egyedül volt bent, ott feküdt az ágyán a telefonját nyomkodva. Nem kapta fel a fejét, lehet azt hitte hogy Taeil jött vissza.
-Nem volt igazad Taeil-mondta.-Ten egyáltalán nem gondol rám többként mint egy barát. Pedig olyan jó lett volna.. Elterveztem mindent a mai randira. Erre kiderült hogy nem is akart velem jönni-nevetett fel keserűen.-Elakartam neki mondani hogy szeretem, és hogy nekem több mint egy barát. De hát ez reménytelen. Nem érdeklem. Tovább kell lépnem-sóhajtott, majd felkelt az ágyból és felém nézett. Mikor leesett neki, hogy rohadtul nem Taeilnek mondta el ezeket, hanem nekem, hatalmasat nyelt. A szemeim picit be voltak könnyesedve, túlságosan meghatott az, amit mondott. Még rosszabbul éreztem magam a dolog miatt. Soha nem hittem volna, hogy ennyire komolyan gondolja. Azt hittem csak hülyéskednek velem. De tévedtem. Johnny Seo tényleg kedvel engem, és tényleg randizni akart velem.
-Ten? Te mikor jöttél be? Nem kopogtál?-húzta össze szemöldökeit, mire megráztam a fejem, és közelebb mentem hozzá. Felállt az ágyról, így mikor elé értem a magasság különbség még jobban észrevehető volt de nem érdekelt. Felnéztem rá, majd szorosan megöleltem. Megleptem ezzel a tettemmel, mert teste egy picit megfeszült, de visszaölelt.
-Sajnálom Johnny-motyogtam.-Azt hittem szivattok, azért voltam olyan amilyen. Nem tudtam hogy ennyire komoly szándékaid vannak..
-Semmi baj-simogatta a hátam nyugtatóan.-Na, ne szomorkodj. Sokkal jobban szeretem ha mosolyogsz-tolt el magától annyira, hogy a szemembe tudjon nézni.
-Szeretlek Johnny-mondtam halkan, mire ajkain egy apró mosoly foglalt helyet.
-Szeretlek Ten-simogatta meg arcom, majd egy apró csókot lehelt ajkaimra. Átkaroltam nyakát, és úgy viszonoztam azt, majd mikor elváltunk egymástól mosolyogva nézett a szemeimbe.-Eljönnél velem randizni?-mosolygott édesen, majd egy hatalmas bólintás után ragadtam meg kezét és húztam ki a szobája ajtaján.
ESTÁS LEYENDO
gay boys make me happy
Fanficez amúgy a kpop yaoi oneshot könyvem csak új címe lett hahah