Eylül Metin'i Feride ve Toprağa emanet ederek eve gider..Büşrayı kurtarmanın tek yolu Kemal'e gitmekti ona göre..Kardesleri için elinden geleni yapardı..Gerekirse onlar için kendini feda edecekti..Bundan Kızlara ve Serkan'a bahsetmeyecekti.Herkes engel olacaktı ona,bunu biliyordu.Eve gitti..Kemalden haber bekledi..
Serkan ve Meral Feride ve Toprağın evine gitti.Serkan Eylül'ü alacakalacaktı..birlikte eve gideceklerdi..Metin oradaydı ama eylül yoktu..
Serkan=Hocam eylül ne zaman gitti
Toprak=1 saat oldu serkan neden sordun
Serkan=onu buradan alacaktım
Toprak=Çocuklar Eylül biraz tuhaftı
Serkan=Nasıl yani hocam?
Toprak=Metin'i bize emanet etti,bir gün bana bir şey olursa Metine ve Büşraya sahip çıkar mısınız diye sordu söz vermemizi istedi..Bizde hiçbir şey olmayacağını ama için rahat edecekse söz veririz tabi dedik..Metinle vedalaştı gitti..
Serkan=Hocam nasıl gönderirsiniz onu
Feride=Toprak sen gercekten böyle mi düşünüyorsun
Toprak=Evet Feride farketmedin mi ?
Feride=Hayır nasıl farketmem ya
Meral=Ya kendine bir şey mi yapacak bu kız..Zaten normal değildi dün akşam
Serkan=Ben eve gidiyorum hemen
Toprak=Bende seninle geliyorum
Serkan=Hayır hocam siz burada bekleyin lütfen
Toprak=Peki tamam ama bize haber ver
Serkan=tamam hocam
Meralde Feridelerin evinde bekledi..Kader,Cemre,Songül ve Güneye de haber verdiler.Onlar da Feridelere geldiler..
Serkan eve gitti..Evin tüm odalarına baktı..Eylül eve değildi..Her şey sabah bıraktıkları gibiydi.Eylül'ün odasına gitti.Dolabın kapağı açıktı.Eylül'ün eşyaları yoktu..Diğer dolabın kapağı da açıktı.Büşranın dolabı olduğu belliydi.Büşranın eşyaları da toplanmıştı..
Serkan ne oluyor dedi kendi kendine..Neredeydi Eylül? Neden Metin'i Toprak ve ferideye emanet etmişti? Metinle neden vedalasmıştı? Aklında ki soruların cevabını bulamadan Feride ve Toprağın evine gitti..Herkes ona bakıyordu..Eylül'ün evde olmadığını anlamışlardı.
Serkan evde gördüklerini anlattı.Eylül'ün eşyalarını alıp gittiğini..
Öyle miydi peki? Eylül gercekten eşyalarını alıp gitmiş miydi? Yoksa birileri onu zorla mı götürmüştü?