63.BÖLÜM

346 22 6
                                    

Her yer kan gölüydü.Kim neredeydi nasıldı bilinmiyordu.Olay yerine hemen ambulanslar polisler geldi..En çok zarar gören eylül serkan Güney ve Songüldü.Bomba masanın altına yerlestirilmisti.Songül ve Güney nikah şahidiydi..Sağlık görevlileri yaralıları ambulanslara alırken düğündeki bazı misafirler de ayılmıştı..Yiğitte kendine gelenlerdendi.."Cemre! Cemre kalk! Kızlar! Mert! Kalkın abi! Cemre! " söylediği tek şey buydu..Etrafına baktı..Polisler sağlık görevlileri bağıranlar..Polis yanına geldi.."Kardeşim sakin ol bak yaralısın!" Ne oluyor burada ne oldu bize diye sordu..Polisin söyleyecek bir şeyi yoktu ortam gerçekten de berbattı..Toprakta kendine geldi..Feride yanında yatıyordu Büşranın elinden tutmuştu öylece yatıyordu ikiside.Metin'i bir arkadaşlarına bırakmışlardı.."Büşra! Kızım kalk! Allahım ne oluyor! Feride! Kalkın ne olursunuz kalkın " Toprak koştu herkes yaralıydı Yiğitin yanına gitti..O da delirmis gibiydi..

Yiğit=hocam! Kalkmıyorlar bir şey yapın hocam bir sey yapın!!

Toprak=ya nerede bu doktorlar hemsireler nerede!! Kızlar! Feride! Mert!!

Herkes hastaneye kaldırıldı..Ortalık berbattı.Kimi ameliyattaydı kimi nerede belli değildi..Toprak Feride ve Büşranın arkasından gitmişti..Ikisi de ameliyattaydı..Polisler,düğündeki misafirlerin yakınları..

Yiğit=hocam kim yaptı bunu kim!!

Toprak=bilmiyorum yiğit bilmiyorum! Bunu kim yaptıysa ellerimle öldüreceğim onu!

Yiğit=hocam cemreye bir şey olursa ne yaparım ben!

Toprak=bak kimseye bir şey olmayacak tamam mı yiğit! Unutalım bunu!

Yiğit=hocam Songülle Eylül! Onlar nerede diğerleri ameliyatta biliyorum ama onları görmedim

Toprak=nasıl ya ! Nasıl yoklar!

Yiğit=bilmiyorum hocam bilmiyorum bilmiyorum !

Toprak=burada dur! Polislere sorup geliyorum!

Toprak polislerin yanına gitti..Kaderle mert acildeydi..Yiğit onların acilde olduğunu biliyordu..kaderin kolunu alçıya almışlardı mertin de kollarında ve yüzünde yaralar vardı..Pansuman yapıldı..Hemen Yiğitin yanına gittiler..

Kader=yiğit! Kardeslerim nerede ! Nerede onlar!

Yiğit=kader! Mert! Neden kalktınız!

Mert=ya bırak şimdi bunu yiğit! Nerede onlar! Meral meral nasıl! Iyi değil mi onlar iyiler!

Yiğit=bilmiyorum kardeşim bilmiyorum!

Kader=ya nasıl bilmiyorsun Yiğit nasıl bilmiyorsun!

Yiğit=bilmiyorum kader bilmiyorum ! Songülle Eylül de yok ! Neredeler onu da bilmiyorum!

Kader=nasıl yoklar ya nasıl yoklar!

Mert=Toprak hoca nerede!

Yiğit=polislerin yanına gitti Songül ve Eylül'ü sormak için!!

Kader=mert bizde gidelim ne olursun! Kardeslerim yok ya yok işte onlar yok!

Mert kaderle birlikte toprağın yanına gitti..Toprak öğrenmeye çalışıyordu hiç kimse bilmiyordu..polisin biri bilgi verdi..

Polis=olay yerinde yaralılar varmış daha bilgi geldi birazdan gelir hastalar

Toprak=nasıl ya 1 saat oldu 1 ! Kızlarım nerede!

Polis=onlarda o yaralıların icindedir muhtemelen beyefendi

Kader=Allah kahretsin ya ! Kardeşlerim öldü değil mi öldü!

Polis=şuan ölü sayısı 3 ağır yaralılar da var

Mert=ölü sayısı 3 mü! Kim öldü! Kim ya kim!

Polis=şuan bilgi veremem bilmiyoruz çünkü

Kader=nasıl bilmiyorsunuz!

Polis=olay daha çok yeni çocuklar şimdi gidin buradan çok kötü görünüyorsunuz size oda ayarlasınlar

Mert=ne odası ! Bizim ailemiz burada can cekisiyor! Ne odası!

Toprak=çocuklar tamam Yiğitin yanına  gidelim artık

Polis=birazdan yanınıza arkadaşlar gelecek ifadenizi almak için bunu yapanı bulmamız lazım

Mert=bunu yapanı ben bulacağım! Ellerimle öldüreceğim onu

Polis=bu bizim işimiz delikanlı karışma!!

Kader=bulun o zaman sizde bulun!

Toprak=çocuklar hadi gidelim artık..

Toprak mert ve kader Yiğitin yanına tekrar döndü..bir süre sonra iki sedye daha geldi ameliyathaneye once songül sonra Eylül..Songül de eylül de çok ağır yaralıydı..Eylül'ün gelinliğinin her yeri kan olmustu..Songül'ün kıyafeti de öyle..

Kader=Songül! Eylül! Hayır hayır! Kızlar!

Toprak=Eylül kızım! Songül! Kızlar!

Mert=hocam hocam ! Ya nasıl nasıl ya nasıl !

Görevli=çekilin! Çok kan kaybettiler çekilin!

İZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin