94.BÖLÜM

382 19 6
                                    

5 AY SONRA

Bu 5 ay da neler mi oldu? Songül ve güney barıştıktan 1 ay sonra yeniden evlendiler..Evleri zaten vardı..O evde eksik olan tek şey Güney ve Songüldü..Cemre ve Yiğitte 1 ay önce evlendi..Eylül ve Serkan'ın evinin karşısındaki evi aldılar..Çok mutlulardı..Kerem,kader meral mert serkan zeyno eylül ve derinin kaldığı eve yerlesti..Meral ve mert nişanlandı..Eylül ve serkan çok mutluydu..Derin ve serkan çok iyi anlaşıyordu..Baba-kız gibi olmuşlardı..Serkan Eylül'e yeniden evlenme teklifi etti..Eylülde kabul etti..Bunun üzerine derin de serkana baba demeye başladı..Eylül kaydını yeniden istanbula aldı.Ders saatine göre herkes derinle ilgileniyordu.Böylece Derin için bir bakıcıya gerek kalmadı..Derin onların ailesinin bir parçası olmustu..Almanya da yetimhaneye verilen Derin'in şimdi kocaman bir ailesi vardı..

Eylülün ağzından

Şuan halimizi gören bizi ne sanar bilmiyorum..Bir hafta sonraki düğünümüz için müstakbel eşim ve biricik kızımızla hazırlık yapıyoruz..Evimizin eşyaları neredeyse tamam..Sadece Derin'in odası kaldı..Çünkü hiçbir odayı begenemedi bu zamana kadar.Birkaç gün önce sonunda beğendi de eşyalar bugün evimize geldi..Bizimkilerin yardımıyla evin son hazırlıklarını yapıyoruz.Abim serkan mert Yiğit ve keremde Derinle birlikte Derinin odasını duzenliyor..Tabi benim biricik kızımın dayısını,babasını ve amcalarını delirtmek üzere olduğunu üst kattan gelen seslerle anlıyoruz kızlarla..

Meral=biraz önce yukarıdan gelen sesi duydunuz mu

Songül=derinin sesimi güneyin sesimi Serkan'ın sesimi

Kader=ya ben çıktım yukarıya bizim ufaklık hiçbir yer beğenmiyormus bizimkileri çıldırtmış

Eylül=bu kız şimdi böyle büyüyünce düşünemiyorum

Meral=bırak canısı böyle olsun..Hiç kimse uzemez böylece

Cemre=aynen öyle

Eylül=neyse çıkalım da bakalım kurtaralım bizimkileri

...

Eylül=derin ne oluyor kızım

Derin=anne ya odamı yapamıyorlar

Eylül=çok güzel olmuş odan neden böyle yapıyorsun

Güney=anlatamıyoruz ki Eylül bu kızına

Eylül=ya sizde bırakın olmuş işte..Hadi derin sen çok yoruldum eve gidip uyuyoruz

Derin=ama anne

Eylül=hadi dedim çok geç oldu

Derin=off tamam

Serkan=gel bakalım bir öpücük ver ondan sonra da anneyle birlikte eve git uyu tamam mı yarın yorucu bir gün olacak

Derin=ne yapacağız ki

Serkan=sürpriz olsun o da

İZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin