Eylül=ben buraya 1 haftalığına geldim
Eylül bunu söyleyip gitti.Kızlarda arkasından gitti..
Cemre=eylül duracak mısın artık
Eylül=..
Songül=Eylül sana söylüyoruz
Eylül=ya ne istiyorsunuz
Cemre=ne demek 1 haftalığına geldin
Güney=ne oluyor ya ne 1 haftası
Cemre=Eylül buraya 1 haftalığına gelmis
Güney=nasıl ya..eylül doğru mu bu
Eylül=evet.
Güney=izin vermiyorum buna
Eylül=izin almadım zaten.
Güney=Eylül! Delirtme beni! Yeter artık!
Eylül=keşke hiç gelmeseydim
Meral=eylül sen kendinde misin.
Eylül=Evet meral kendimdeyim.
Güney=otur şuraya!!
Eylül=oturmuyorum!
Güney=Eylül sabrımı zorluyorsun artık
Eylül=ben hiçbir şey yapmıyorum Güney.
Güney=Güney demek.Bak bu bile sabrımı zorladığını gosteriyor.
Eylül=konuştuk biz telefonda her şeyi! Neden üstüme geliyorsunuz artık
Güney=Hayır konuşmadık.Sen bizi gecistirdin
Eylül=ne istiyorsun sor!
Güney=neden kendine acı cektiriyorsun! Neden gittin! Bizi neden yalnız bıraktın!
Eylül=ben kendime acı cektirmiyorum! Baska bir ülkede kendime bir hayat kurdum ve orada çok mutluyum.Neden gittigimi siz çok iyi biliyorsunuz! Geçmişi açıp canımı yakmayın artık! Sizi yalnız bırakmak istemedim ama yapmak zorundaydım.Çünkü ben buradayken hepiniz acı cekiyordunuz.
Güney=hep aynı şeyler Eylül!! Sen yokken biz acı cekmedik mi sanıyorsun!!
Eylül=ya anlamıyor musunuz bu şehir beni boğuyor! Nefes alamıyorum!!
Güney=bizde sensiz nefes alamıyoruz!!
Eylül=siz beni anlamıyorsunuz.
Cemre=sende bizi anlamıyorsun eylül! Her şey Düğününüzde oldu diye kendinizi suçladınız gittiniz!! Bizi düşünmediniz!!
Serkan=cemre düğünümüzü karıştırma!
Cemre=neden çünkü her şey doğru!! Siz ikiniz birbirinizi deli gibi sevmenize rağmen birbirinizin yüzüne bakamayacak hale geldiniz!!
Eylül=cemre sus artık!
Cemre=susmuyorum!
Kader=ya siz ne yapıyorsunuz!
Güney=sen karışma kader!! Bunun ikisi bize hesap vermek zorunda!! Çekip gitmenin hesabını verecekler!!!
Eylül=bana bak güney! Sabrımı zorluyorsun benim!! Ben hickimseye hesap vermek zorunda değilim!!
Serkan=Eylül haklı! Düğünümüzle ilgili konusup canımızı yakmayın!
Meral=o gün orada hepimiz vardık serkan!! Size bir şey olacak diye günlerce bekledik!! Hepimiz hastanelik olduk!
Eylül=iste bundan bahsediyorum!! Çünkü o düğünün erken olmasını biz istedik
Songül=ya siz ikiniz gerizekalı mısınız!! O düğün baska bir tarihte olsaydı yine başımıza gelecekti!! Atakanla Oğuzun serefsiz babası intikam icin her şeyi yapacaktı!!
Eylül=onların hayatımıza girmesinin sebebi de benim işte ! Ama siz beni anlamıyorsunuz!!
Yiğit=ya yeter artık yeter!!! Birbirinizi suclamaktan vazgecin!! Serkan sen artık bu konuyu kapat o düğün o gün veya baska bir gün olacaktı.Ve biz o olayı yaşayacaktık!! Eylül sen de kapat bu konuları hiçbir sucunuz yok sizin anlayın artık!!
Eylül=ben odamdayım sakın peşimden gelmeyin!
Cemre=kaçıyorsun yine!!
Eylül=evet cemre acılarımdan kaçıyorum! Duydunuz işte! Rahatladınız mı!!
Akşam herkes odasına çekildi..Kimsenin konuşacak bir şeyi yoktu..Eylülde tüm gün odasından hiç çıkmadı..Serkan birkaç defa kapısına gitti..Ama iceriye girmeye cesaret edemedi..Güney uyuyamadı..Odasından çıkıp bahçeye gitti..Songülde salonda oturuyordu..Güneyi görünce arkasından gitti..