Müdür=Eylül diplomanı bulup hazırlamam gerekiyor 2 saat beklemen lazım
Eylül=peki hocam o zaman biz Büşrayla annemin mezarına gidelim..Sonra dönüp alırız
Müdür=Peki tamam
Eylül=hocam buraya geldiğimi toprak hocaya söylemeyin
Müdür=Tamam Eylül..
Eylül odadan çıktı..Müdür Eylül'ü oyalamak için öyle söylemişti..Diploması zaten hazırdı..Toprağı aradı..
Toprak=Efendim müdür bey bir sorun mu var
Müdür=Toprak hocam sizinle bir şey konuşmam lazım
Toprak=Tabi sizi dinliyorum
Müdür=Eylül geldi bugün..Diplomasını almak için
Toprak=Na-nasıl müdür bey? Verdiniz mi peki?
Müdür=Hayır sana haber verebilmek için oyaladım onu..2 saat sonra gelecek
Toprak=Peki nereye gitti
Müdür=Kardeşi vardı yanında..Annelerinin mezarına gidecekler..
Toprak=Tamam Müdür bey çok sağolun!teşekkür ederim!..
...
Feride=Toprak ne oluyor
Toprak=Eylül gelmiş feride eylül gelmiş! Diplomasını almak için!
Feride=Ne diyorsun toprak! Okulda mı peki!
Toprak=Müdür diplomayı vermemis haber vermek için! Mezara gideceklermis
Feride=Hadi gidelim toprak ne olursun!
Feride ve toprak Metin'i de alıp yola çıktı..Yolda serkan guney ve kızlara mesudenin mezarına gelmelerini söylediler..Anlam veremediler buna..ama gittiler..
Eylül Büşra ile birlikte mezarlığa gitti..ikiside annelerinin mezarının yanındaki iki mezarı görünce şok oldular..
Büşra=A-abla burada bizim adımız yazıyor!
Eylül=Büşra sakin ol ne oluyor bende bilmiyorum! Ama sakin ol!
Büşra da Eylül de ağlıyordu..
Eylül annesiyle konuşmaya başladı..
Eylül'ün ağzından;
Annem..Bak biz geldik..Büşra var yanımda..Metin yanımızda değil..Ama güvende..Feride hanım ve toprak hocanın yanında..Bu yanındaki mezarda neden bizim ismimiz yazıyor bilmiyorum..Ama korkma bak biz buradayız..O pisliği yakalattım anne..Ama o yine beni rahat bırakmadı..Hapiste ama giderken yaptı yapacağını..Sevdiklerimden vazgeçmek zorunda kaldım..Metini bırakmak zorunda kaldım.Bu yüzden kızma bana olur mu..O pislik onları öldürmekle tehdit etti beni..Zaten sen gittin onlarda gitseydi dayanamazdım..4 aydır öldüğüme inandılar..Ama buldular..Yaşadığımı öğrendiler daha doğrusu..Sen olsaydın bunlar olmazdı anne..Gitmeseydin olmazdı bunlar..Büşrayı kurtardım ondan..en son yanına bu yüzden gelmiştim..Onları kurtardım kendimi feda ettim onlar için..Senin kendini benim için feda ettiğin gibi..
Benden nefret edecekler..Onların beni bulmaması için elimden geleni yapacağım..Ama biliyorum bulacaklar..
Tıp kazandım sen benim doktor olmamı isterdin hep..Oldum anne..oldum..Büşrayı da okutacağım merak etme..Sen rahat uyu olur mu..Bir gün yanına geldiğimde seni iyi görmek istiyorum..Sen rahat uyu..
Hepsi mezara geldi..Mesudenin mezarı başında iki kişi vardı!Uzaktan görülüyordu! Koşarak gittiler! Feride ve Toprak onların kim oldugunu biliyordu ama diğerleri bilmiyordu! Yaklaştıkça anladılar..Bunlar Eylül ve büşraydı!