11.BÖLÜM

475 28 5
                                    

Cemre ve Yiğit uzun bir yolculuğun ardından Mersindeydi..Büyük bir şehirdi,Mersin..Eylül'ü nasıl bulacaklardı..Ellerinde hiçbir adres yoktu..Yiğit kendi numarasından Eylül'ü aradı..Eylülün telefonu kapalıydı.Şirkete de gidip adresi de alamazlardı çünkü bugün pazardı..

Songül ve Güney serkan geldiği için kızları kahvaltıya çağırdı..Cemreyi de defalarca aradı ama telefonu kapalıydı..Kader ve Meral saat 9 gibi Songüllere geldi..Serkan'ın geldiğini söylememişti..Kızlar geldiğinde serkan uyuyordu..Songül kahvaltıyı hazırladı..Salonda oturdular Serkan'ın uyanmasını beklediler..

Songül=Cemreyi de aradım ama telefonu kapalı

Kader=Neden acaba bir şey mi oldu ki

Songül=Bilmiyorum ki

Meral=Ya ona da bir şey olduysa

Kader=Konuşma öyle Meral bir şey olmamıştır

Meral=Eylül için de öyle söylemiştik ama geç kaldık

Songül=Meral !

Güney=Kızlar tamam tartışmayın! Kendinize gelin!

Kader=Şuna bak ayda yılda bir görüşüyoruz onda da tartışıyoruz..Gülecek anlatacak hiçbir şeyimiz kalmadı

Meral=Özür dilerim..Özür dilerim..Eylül aklımdan çıkmıyor..Onunla ilgili hep kötü şeyler hatırlıyorum..Kaçırılması,günlerce bulunamaması,son gece büşrayı aramak için neredeyse delirdigini..başına ne geldiyse onlar gözümün önünden gitmiyor..

Songül=Tamam tamam meral ağlama..Bizimde gitmiyor..Yurda ilk geldiği günden itibaren ne olduysa her şey aklımda silemiyorum kardesimizi..Ben sana bağırmak istememistim..

Cemre ve Yiğit simit meyve suyu alıp sahile gittiler.Hava sıcaktı..Bir yandan sohbet edip bir yandan da kahvaltı yaptılar..Cemre telefonunu kapattığını hatırladı..Açtığında cevapsız çağrılar vardı..Aramakla aramamak arasında kalmıştı kızları..Söyleyemezdi ama mersinde olduğunu sadece gezmek için geldiğini söyleyebilirdi..Songül'ü aradı..

Songül güney ve kızlar serkan uyanınca kahvaltıya oturdu..O sırada Songül'ün telefonu çaldı..Cemrenin aradığını görünce hemen açtı..

Songül=Cemre neredesin sen telefonun neden kapalı öldük meraktan

Cemre=Kapalı unutmusum Songül ne oldu

Songül=Serkan geldi dün..Kızları da çağırdım hep birlikte kahvaltı yapalım diye

Cemre=Ben Yiğitle birlikte mersindeyim gelince ayarlarız bir şey

Songül=Ne işin var Mersinde? Dün  hiçbir şey söylememiştin..

Cemre=Yiğitin işi çıktı bende onunla birlikte geldim

Songül=Anladım tamam görüşürüz o zaman..

...

Kader=Ne oldu songül neredeymis cemre

Songül=Mersindeymis

Meral=3 gün önce geldi ne mersini?

Songül=Yiğitin işi çıkmış onunla gitmiş

Güney=Yiğit kim?

Songül=Sevgilisi

Güney=Oha ne zamandan beri

Songül=Muğlada tanışmış

Meral=Buradayken Eylül varken Serkandan hoşlandı oraya gitti birini buldu..Serkan sen buldun mu ?

Serkan=Meral ne diyorsun sen ! Düzgün konuş kalbini kırmak istemiyorum!

Meral=Doğru değil mi! Eylül'ü uzmediniz mi siz! Songülle Güneyin kınasında bu yüzden kavga etmedi mi eylülle cemre!  Bak bak tam şurada Eylül ayağa kalktı beyaz gömlek giymişti saçına da fön çekmiştim! Cemreye sen benim arkadaşım değilsin gercek arkadasla birbirlerinin arkasından iş cevirmez dedi Eylül! Sonra da çok fazla yaşamadı zaten ! Siz o hastaneden çıkar çıkmaz o yokken yaptıklarınıza devam ettiniz!

Serkan=Evet ben bir hata yaptım meral ! Ama o hatanın bedelini de Eylül'ü kaybederek ödedim tamam mı! Sen ağzına geleni soyleyemezsin bana! Benim tek sevdiğim kişi Eylüldü o da öldü! Yok bir daha gelmeyecek! Ceseti nerede onu bile bilmiyoruz !

Songül=Tamam tamam bağırmayın! Meral sende düzgün konuş o bizim kardesimizdi Serkan'ın da sevgilisi! Hatalar olabilir ama herkesin hatası yok mu! Senin yok mu !

Cemre ve Yiğit kahvaltının ardından kalkıp yürüdüler uzun bir sure sahilde yürüyüş yaptılar..Marinaya doğru gittiler..Cemre ileride arkası dönük iki kız gördü..Yiğitin elini bıraktı ve koşarak gitti...

Cemre=Eylül! Büşra!!

İZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin