Eylül kızlarla birlikte eve geldi kapıyı açtı..Salona baktılar,hic kimse yoktu..Sonra birden bahceye çıkılan salonun kapısından girdiler..İyiki doğdunuz diyerek..Kızlarda onlara eşlik etti..Eylül ve cemre çok şaşırmıştı..Yiğit cemrenin elini tuttu,Serkan da Eylül'ün..
Bahçeye kocaman bir masa hazırlamışlardı.Masanın üstünde de pastalar vardı.Bahcede süslenmişti..Her şey çok güzel görünüyordu..
Eylül ve cemrenin şaşkınlığını derin bozdu..Anne,teyzee mumu üfleyin hadi,sizin yüzünüzden pasta yiyemeyeceğim deyince herkes güldü..Eylülde cemre de çok mutlu olmuştu..böyle bir şey beklemiyorlardı..
Masanın etrafına gectiler..Eylül ve cemre mumu uflediler..Derinde ortalarındaydı...Fotoğraflar cekildiler..Derin önce annesine hediyesini verdi..sonra da teyzesine..Eylül'e üzerinde iyiki benim annemsin yazan bir tişört yaptırmışlardı serkanla birlikte tişörtün üstünde de serkan derin ve Eylül'ün fotoğrafı vardı..Beyaz bir tişörttü..Aynı tişörtten serkan ve derinde de vardı..Eylül duygulandı..kızı ve kocası vardı ve onların birlikte olup bir şeyler yapması onu mutlu etmisti..Kızına sıkıca sarıldı..
Derinin isteği üzerine cemreye de bir saat almıştı serkan..Derin saati teyzesine verdi..Cemre de onu kucaklayıp öptü..Daha bu yaşta böyle şeyler yapıyordu kim bilir ileride neler yapardı ?
Diğerleri de hediyelerini verdi..Hepsi çok anlamlı hediyelerdi..Ama en anlamlısı da onlar için hazırlanan videoydu..Hepsi tek tek eylül ve cemre hakkındaki düşüncelerini söylemişti..Bunu da izlettiler..Eylül de cemre de çok mutlu olmuştu..Tüm gece eğlendiler sonra da evlerine dağıldılar..
Sabah cemre ve Yiğitin dersi yoktu..Serkan ve eylül derini cemrelere bıraktı..sonrada okula gittiler..Songül güney kader kerem meral ve mert çoktan gelmişlerdi okula..Kader kerem eylül ve serkan derse gitti..Meralin dersi yoktu öylesine gelmişti..Mert derse gidince songullerle oturdu..Songül ve güneyin dersleri iptal olmuştu..Onun icin meralin yanına gelip oturdular..
Diğerleri de gelince ayaklandılar..Songül ayağa kalkınca başı döndü..bayıldı..Güney korkmuştu..çünkü dün gece eve gidince de böyle olmuştu başı dönmüştü ama bir şey yok diyerek geçistirmisti...Hemen Songül'ü hastaneye götürdüler..Doktor muayene edince çıktı..Güney,karım nasıl? Neden bayılmış deyince doktor da cevap verdi..Hamileliğin ilk donemlerinde olabilecek şeyler bunlar endiselenmenize gerek yok dedi..
Güney şaşırmıştı..hamilelik mi diye sordu..doktorda evet eşiniz 1 aylık hamile bilmiyor muydunuz dedi..Güney o heyecanla doktora sarıldı..diğerleri çok mutlu olmuştu..birbirlerine sarıldılar..Güney kendine geldiğinde doktora sarılmaya devam ediyordu..Hemen geri çekildi...
Şey pardon heyecandan ne yapacağımı bilemedim dedi doktorda gülümseyerek ilk çocuk sanırım hayırlı olsun dedi ve gitti..O gün onlardan mutlusu yoktu..Songül ve Güney cocuk sahibi olacaktı..1 2 saat hastanede kaldıktan sonra eve gittiler..Cemre ve yigite de her şeyi anlatmak Eylül ve serkana düşmüştü..Eylül ve cemre hala olacaklardı ve ikiside Güney ve Songül adına çok sevinmişti..Serkanla Eylül derini de alıp evlerine gitti..Derin tüm gün teyzesini ve yiğit amcasını yormustu..Kendisi de yorulmuştu..Eylül yemek hazırlarken Serkan'ın kucağında uyudu..serkan da kızını odasına götürüp yatırdı..Karısıyla baş başa yemek yediler..Sonra da odalarına cekildiler..
Serkan,Güney ve songül adına çok sevindim,inşallah sağlıklı doğar bebekleri sağ salim kucaklarına alırlar dedi..Eylül de inşallah aşkım,bebek sağlıklı doğsun başka bir şey istemiyorum heyecanla onu bekliyorum dedi..
Serkan karısına yaklaştı..Belki bizimde bir çocuğumuz daha olur..derin ve Songüllerin bebeğiyle birlikte büyürler dedi..Eylül böyle bir şey beklemiyordu sonucta daha yeni evlenmişlerdi..Serkana cevap verecekti ki serkan buna izin vermeden Eylül'ü öptü..Eylülde karşılık verdi..Elbette bir çocuğumuz daha olacak aşkım ama erken dedi..sarılarak uyudular..
Sabah erkenden uyandılar çünkü zil çalmıştı..Eylülle serkan kapıyı açtı..
Gelen...