12.BÖLÜM

480 30 12
                                    

Cemre koşarak yanlarına gitti..Nefessiz kalmıştı..O iki kişi de neye uğradığını şaşırmıştı..Cemre önlerine geçti..Eylül ve Büşra değildi onlar..Özür diledi..Yan taraftaki banka oturdu..Yiğitte arkasından koşarak gelmişti..

Cemre=Eylül ve Büşra sandım..çok benziyorlardı..ama değiller

Yiğit=Bulacağız onları aşkım yapma böyle sakin olmamız lazım

Cemre=Olamıyorum bulmak istiyorum artık onu

Yiğit=Bak yaşıyor önemli olan bu değil mi..O pislik adam bir şey yapmamış onlara

Cemre=Haklısın tamam tamam sakin olacağım...

Serkan kızlar ve güneyde masadan kalktı..Ortam gergindi..Kızlar bulaşıkları yıkadı..Güney ve serkan da salonda oturdu..

Güney=İyi misin kardeşim..Meral öyle konuştu ama onlarda kendinde değil

Serkan=Haklılar..Ben Eylül'ü çok üzdüm..Onlar Eylül'ü bana emanet etmisti..Ben emanetime sahip çıkamadım.kıskançlık uğruna terk ettiğim yetmiyormus gibi bir de ona onu sevmediğini söyledim..

Güney dayanamadı..Kızları salona çağırdı..

Güney=Songül! Kader! Meral! Buraya gelin !

Serkan=Ne oluyor güney!

Güney=Sus serkan !

Songül=Güney neden bağırıyorsun! Ne oluyor!

Güney=Benimle geliyorsunuz!!

Meral=Nereye Güney?

Güney=Soru sormayın hadi gidiyoruz!!

Güney Serkan'ı ve kızları alarak Eylül için yaptıkları boş mezara götürdü..

Serkan=Ne işimiz var burada!

Güney=Özür dileyeceksiniz eylülden! Onu rahat bırakacaksınız artık !

Songül=Ne diyorsun güney sen !

Güney=aylardır birbirinizi sucluyorsunuz bir araya geldiğimiz zaman tartışıyoruz..Kendinizi sucluyorsunuz çevrenizi sucluyorsunuz ama artık yeter ! Eylül bunları görüyor! Hadi konuşun onunla özür dileyin kardesimden ! Artık rahat uyusun!!

Serkan=Bir mezarı bile yok güney! Boş mezarda ne yapacağız!

Güney=niye sen buradayken her gün gelip Eylülle konusmadın mı! Şileye gittiginde her hafta buraya geldin ama bizim yanımıza gelmedin! O zaman dolu muydu bu mezar!

Serkan=Sen benim buraya geldiğimi nereden biliyorsun!

Güney=Siz bizde vazgectiniz ama ben gecmedim! Hepinizin ne haltlar yediğini biliyorum! Kızlar daa aynı cafede çalıştı sadece cafe ve ev arasında yaşadılar doğru değil mi kader!

Kader=E-evet ama sen

Güney=Ne önemi var biliyorum işte! Hadi hadi özür dileyin eylülden artık rahat uyusun! Başla meral!!

Meralin ağzından;

Kardeşim bak biz geldik..En son buraya toplu olarak geldigimizde senin için boş mezar yapmıştık..Ondan sonra gelemedik..Çünkü senden sonra koptuk biz..sözümüzde duramadık..Sahip çıkamadık birbirimize..Ama sende durmadın bırakıp gittin bizi..Özür dilerim..Özür dilerim..Suçlamak yoktu bugün..Senden özür dilemeye getirdi Güney bizi..Bak biz buradayız eskisi gibi beraberiz cemre yok ama o da burada geldiginde yine hep birlikte geleceğiz affet bizi olur mu..Seni yalnız bıraktığımız için affet..

Kader'in ağzından ;

Eylül,kardeşim..Keşke gelsen..Kader ağlama artık bak biz senin yanındayız desen..Sarılsan bana..Ben de daha çok ağlayıp dizlerinde yatsam..sonra kendime gelip hadi ben acıktım yemek yiyelim desem sizde bana obursun kader deseniz..Çok  özledim kardeşim seni..Çok özledim..Her gece dua ettim keşke bunlar olmamış olsa dedim..Sen ve songül yurttan gitmeseydiniz keşke..Beşimiz hiç ayrılmasaydık..Kurtaramadık seni o pislikten kurtaramadık..Affet bizi..

Songül'ün ağzından;

Sen bana hep çok güçlüsün derdin kardeşim hatırlıyor musun..Ama güçlü falan değilim ben..En güçlümüz sendin..Her şeye rağmen gulerdin..O pislik seni elimizden aldı..Kurtaramadık seni..Her gece rüyamda görüyorum seni Eylül..Bizi affet olur mu senden sonra dağıldık biz her görüştüğümüz de kavga ettik..Seni rahat bırakmadık ama bundan sonra kavga etmek yok..Rahat uyuyabilirsin kardeşim..

Serkan'ın ağzından;

Bak bu sefer tek başıma gelmedim Eylül..Kardeslerini de getirdim..Daha doğrusu Güney getirdim.ben beceremem öyle herkesi bir araya getirmeyi..bunu en iyi sen yapardın..küsmüş olsakta başımıza bir  sey gelsede sen toplardın bizi..Bu görevi güney üstlendi şimdi..Dönüp dolaşıp yine onların yanına geldim..Keske sende burada olsaydın sevgilim..Yemin ederim seni bir daha hiç uzmezdim..Uzenleri de karşıma alırdım.kim olursa olsun..Ama yoksun..Yemin etme serkan derdin bana..Söz verdiğin bir şeyi yapamazsan hem kendin üzülürsün hem de karşındakini üzersin demiştin..Haklıydın..Ben sana bırakmayacağıma söz vermiştim..Sözümde duramadım hem kendimi üzdüm hem de seni..

İZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin