68.BÖLÜM

316 22 1
                                    

Serkan da bebeği yeni öğrenmişti..Güneyi öyle görünce bir kez daha yıkıldı..Olanlardan kendisini sucluyordu..Ayağa kalktı odadan çıktı..Mertte arkasından gitti..

Mert=serkan dur ! Nereye gidiyorsun!

Serkan=...

Mert=kardeşim dur ! Senin dinlenmen gerekiyor

Serkan=rahat bırak beni mert!!

Mert=rahat falan bırakamam! Gidemezsin hiçbir yere

Serkan=her şey benim yüzümden oldu mert her sey benim yüzümden!! Hepimiz burada can cekistik bebek öldü eylül ve songül uyanmıyor !!.

Mert=senin hiçbir suçun yok diyorum sana anlamıyor musun!!

Serkan=var ! Ben dedim Eylül'e hemen evlenelim diye!! Benim yüzümden oldu !!

Mert=sacmalama! O adam intikam almayı kafasına koymuştu! Yapacaktı yine aynı şeyleri!!

Serkan=beni rahat bırak mert!

Mert=nereye gideceksin!!

Serkan=onları uzmeyecegim bir yere!!

Mert=na-Nasıl yani

Serkan=bak mert beni iyi dinle!!

Mert=ne dinlemesi serkan ne Sacmalıyorsun

Serkan=ben gidiyorum tamam mı mert ! Bana söz ver Eylül'e iyi bakacaksin o uyanınca bana haber vereceksin iyi olduğunu bileceğim ben numaramı degistirmiyorum her gün 1 kez açacağım telefonu senden mesaj bekleyeceğim

Mert=sacmalama serkan! Bunu nasıl yaparsın Eylül'e! uyanınca ne kadar uzulecek yalnız mı bırakacaksın onu

Serkan=böyle daha çok üzülecek mert ! Sürekli üzüyorum onu

Mert=anlamıyor musun hiçbir suçun yok senin!!

Serkan=hiçkimseye gittigimi söylemeyeceksin biri sorarsa bilmiyorum diyeceksin

Mert=senin izini bulamayacaklarını mı sanıyorsun

Serkan=hepsi benden nefret edecek tamam mı bunun için elimden geleni yapacağım

Mert=hayır buna izin veremem

Serkan=bana karışma mert!!

Mert=karışırım! Acı cekmenize izin veremem!!

Serkan=Bana karışırsan kendimi öldürürüm mert!! Öyle daha çok acı cekerler!!

Mert=hayır yapamazsın bunu!

Serkan=yaparım Mert! Yaparım! Şimdi bana söz ver dediklerimi yapacaksın!!

Mert=ta-tamam ama bana iyi olduğunu haber vereceksin sende bana söz ver

Serkan=tamam söz..

1 HAFTA SONRA

Songül birkaç gün önce uyanmıştı.Durumu da iyiydi.Olanları öğrenmişti,yıkıldı..Şuan herkes iyiydi ama eylül uyanmiyordu..Güney de ayaklanmisti.Songül'ün yanindaydi ama yüzüne bakamiyordu.Bebeği soylememeleri için herkesi uyarmıştı..bir de bunun acısını yaşamasını istemediler..Serkandan ise haber yoktu..Herkes nereye gittigini merak ediyordu.Mert hiçbir şey soyleyemedi..Serkan'ın bir daha geri donmeyecegini soyleyemedi..Gecistirip duruyordu ona sorduklarında..Güney Serkan'a çok sinirlenmisti..Böyle bir zamanda nereye gider,bizi nasıl yalnız bırakır diye düşünüyordu sürekli..Songül'ün yanındayken odaya doktor girdi..Eylül'ün doktoruydu bu..Eylül'e bir şey mi oldu diye ayaklandı hepsi çünkü 3 4 gün önce kalbi durmuştu Eylül'ün..Ona bir şey olacak diye korktu hepsi..Ama doktor bu kez güzel bir haber verdi..Eylül uyanmıştı..1 aydır yaşadıkları kabus bitmişti sonunda eylul de uyanmıştı..Ama asıl kabus şimdi başlıyordu..Hicbirinin haberi yoktu..Serkan gitmisti,Eylül bunu öğrenince ne yapacaktı olacaktı..Ama şuan bunu düşünmenin vakti değildi..Hemen Eylül'ün yanına gittiler..

İZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin