Serkan'ın ağzından
Bu Eylülle ikinci tatilimizdi..Bu kez baş başa değildik ama olsun..Çok güzel geçeceğine eminim.Artık arkadaş değil kardestik..Başımıza onca sey gelmişti ama biz bir arada olmayı başarmıştık.Aramızda yeni kisilerle birlikte..Akşam otobüse bindik..Sabah saatlerinde alacatıdaydık..Taksiye binip hotelimize vardık.Odalarımız belliydi zaten..Herkes sevgilisiyle kalacaktı..Zeyno ve kader de aynı odada..Eşyalarımızı yerlestirdikten sonra anlaştığımız gibi önce kahvaltı yaptık sonra da denize gitmek için hazırlanıp hotelden çıktık..Eylül çok güzel olmuştu..Sanki herkes ona bakıyordu..Kıskançlıktan her şeyi yapabilirdim..Bu kıskançlığımın sonu ne olacak bilmiyorum.Kendime nasıl engel olacağım onu da bilmiyorum..Ellerinden tuttum denize kadar yürüdük bunları düşünürken sessiz kaldığımın farkında değildim sessizliğimi eylül bozdu..Her halimi biliyordu artık..Ezberlemisti sanki..Aslında bende onun her halini biliyorum.Neye sinirlenir,neyden hoşlanır,her şeyi..
Eylül=aşkım ne oldu ne düşünüyorsun
Serkan=..
Eylül=aşkım sana diyorum
Serkan=hı efendim sevgilim?
Eylül=ne düşünüyorsun dedim
Serkan=bizi ve aşkımızı
Eylül=ya ne oldu yoksa ayrılacak mısın benden
Serkan=hayır aşkım ne ayrılması,senden vazgecer miyim ben..düşüncesi bile berbat..
Eylül=ne düşünüyordun o zaman
Serkan=ne kadar çok şey yaşadığımızı ve benim aptal kıskançlıklarımı
Eylül=nereden çıktı şimdi bu
Ssrkan=çok güzel olmuşsun sanki herkes sana bakıyor öyle bende kendimi kıskançlıklarımın içinde buldum
Eylül=aşkım sen psikopata bağlamış olabilir misin
Serkan=sanırım biraz öyle oldu sevgilim..Ama sende çok güzel olma
Eylül=yaa aşkım
Şu an Eylül'ü opmemek için kendimi zor tutuyorum..Bana her aşkım dediğinde sanki ilk söylemiş gibi oluyordu..Sokak ortasında durduk..gözlerinin içine bakmak huzurdu..Huzur bulduğum tek şey buydu..Bu kadın her zerresine kadar huzur kokuyordu..Gözleri,duruşu,yürüyüşü,elleri...Evlenme teklifinden sonra daha çok bağlanmıştım ona..Her an yanımda olsun gözümün önünden ayrılmasın istiyordum..Evlenince Nasıl olacak bilmiyorum..O halimi şuan düşünmek istemiyorum..şuan düşündüğüm ve yapmak istediğim tek şey kimseyi umursamadan yakında karım olacak kadını öpmek..Ben ona bakıyordum o da bana..Daha fazla dayanamadım öptüm onu..O da bana karşılık verdi..Geri cekildigimizde sımsıkı sarıldım ona..
Serkan=seni çok seviyorum aşkım
Eylül=bende seni çok seviyorum sevgilim
Eylül'ün ağzından
Her geçen gün daha çok bağlanıyorum ona..ayrı kaldığımız günlerin acısını çıkartır gibiydik barıştığımızdan beri..Sürekli yan yana..Her anımız birlikte..iki dakika görmeyince meraktan telefonlara sarılır hale gelmiştik.Bu durum bizimkileri bazen sinir ediyordu..Eylül bizimle ilgilenmiyorsun yeter artık diye söyleniyorlardı..Ama ne yapabilirim yaşanılan onca şeyin ardından çok ozlemistim onu..Eskiden olsa sokak ortasında el ele tutusmamız bile nadirdi..Şimdi hiç bilmedigimiz bir yerde durup birbirimizi öpüyorduk..Utanmıştım açıkçası ama sonra çokta umrumda olmadı..Bu çocuk her geçen gün daha yakışıklı oluyordu sanki..Ve benimdi her şeyiyle..Bizim bu anımızı tabiki yine Güney bozdu..Çok kıskançtı..Evleneceğimizi duydugundan beri daha çok kıskanıyordu beni..Bazen serkanla da atışıyorlardı..Aslında bu durum hoşuma gidiyordu..Biri sevdigim adam diğeri abim..Beni sahiplenen iki adam..