Merhaba bebitolar öncelikle nasılsınız, ben Levent ile uğraşıyorum biliyorsunuz ki. Bilmeyenler varsa Levent ve Mucize adlı iki kitap yazıyorum. Levent bizim Levent. Çok komik bir dille yazıyorum yani okuyanlar öyle diyor. Hepinizi beklerim.
Açelya Mayıs'ta çıkacak kitap olarak. Tam tarih ne zaman ama 14 Mayıs'ta Kocaeli Kitap Fuarında olacağım. Galiba o güne yetişir.
22 Nisan'da İzmir Kitap Fuarında olacağım. Herkesi bekliyorum kitabınız olsun olmasın gelin kucaklaşalım sohbet edelim azıcık karakter çekiştirelim :)
Bu da kapaktan biraz tüyo. Yazı stili değişecek bu sadece bir denemeydi.
Fuarda görüşmek üzere. Hepinizi çok seviyor ve mıncırmalık yanaklarınızdan öpüyorum. Ruj lekesini silmeyi unutmayın.
XOXO
Elif
Ünlü İşadamı Sonunda Muradına Eriyor
Derya Hazinedar nişanlısı Alara Saraç ile birlikte alışveriş yaparken görüldü. İkilinin bu tatlı dakikaları objektifimize böyle yansıdı. Biz de dergi olarak onun dosyasını yapmayı istedik. İşte Derya Hazinedar'ın eski aşkları.
Benimle olan bir fotoğrafı da vardı.
Açelya Yılmaz, Derya Hazinedar ile tutkulu ve dinamik bir aşk yaşadı. Öyle ki onunla evleneceğine kesin gözle bakılıyordu çünkü ikiliye yakın kaynaklar karakterlerinin birbirine çok benzediğini söylüyorlardı. Ne yazık ki, o çirkin silahlı saldırıdan sonra ikilinin yolları ayrıldı. Derya Bey zamanında Açelya Hanım için birçok asla yapmam dediği şeyleri yaptığı onun için iş anlaşması bile bozduğu gibi dedikodular da kulağımıza gelen bilgiler arasında.
Yeni çekilen fotoğraflara bakarken kıskançlık ve özlem birbirine karışmıştı. Derin bir acı içimde olan yangını körüklemişti. Ona gülümsüyor ve öpüyordu. Birçok fotoğraf vardı. Davetlerde çekilen fotoğraflar çoğunluğu oluşturuyordu. Son sayfada ise düğün davetiyesi vardı. İki hafta sonra... İki hafta sonra tamamen yok olacaktı artık. Dergiyi kapattım. Anneme söz vermiştim ağlamamak için ama tutamıyordum.
"Evleniyor..." Sesim fısıltı şeklinde çıkmıştı.
"O evleniyor Damla..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELYA (Kitap Oldu)
Genç Kurguİşi başından aşkın olan Derya (erkek) Hazinedar, otel zincirini yürüttüğü şirketindeki avukatın yanlışı ile yeni bir avukat aramaya başlar. Aklında parlak bir fikir vardır. Mezun olduğu üniversiteden öğrenci çalıştırmak ister. Ona göre öğrenciler iş...