Azi trebuie sa ma duc la scoala, e luni... iarna, tocmai ne întorceam din vacanța de Crăciun. Nu pot sa spun ca a fost plictisitoare pentru ca a fost ziua mea pe 7 februarie, prietenii mei mi-au făcut o petrecere surpriza. Ne-am distrat de minune.
Nu s-a întâmplat nimic azi... totul normal si plictisitor. Inafara faptului ca prietena mea cea mai buna vine la mine, ma ia de mana si imi zice sa mergem afara pentru a face turul școlii (ceva obișnuit pentru noi). Accept si începe:Ally:-Alice, uite vreau sa-ti arat un baiat de care imi place.
Asta nu era nou pentru mine, Ally (asa o cheama) imi arată aproape in fiecare zi un nou baiat si zice ca ii place de el, dar niciodata nu vorbește cu ei.Eu:-OK, haide repede sa nu întârziem!
Ally:-Uite! El e! Ce părere ai?
Eu:-E urat ca toți ceilalți.
Ally:OK merci, stiam ca o sa-ti placa de el.
Mereu ii zic ca este urat pentru ca daca spun ceva drăguț de el crede ca imi place de el si nu mai vorbește cu mine.Eu:-Cum rămâne cu Marius? ( Marius este fostul ei crush)
Ally:- A pai încă imi place de el dar imi place si de David. Asa il cheama pe el.
Eu:-Ma rog, viața ta.
Ma uit la ceas si văd ca este ora 14:15, adică s-a sunat de 5 minute. Perfect acum am întârziat la ora. Mai dam si test... Mulțumesc Ally!!
Când ajungem, gâfâiam pentru ca alergasem pana la etajul al doilea. Intram ne cerem scuze si primim testele.
M-am descurcat destul de bine zic eu. N-am învățat, dar a fost ușor, mereu e. Il termin prima si ii dau testul profesoarei care il corectează si imi zice ca am luat 9.50 adică 10. Tot imi face morala ca puteam mai mult. Da, da stiu... Dar am inventat o scuza ca am fost bolnava si chestii, ma crezut. Ca doar na cum sa minta un copil cu note asa bune ca ale mele.
Imi cer voie sa ma duc acasa si nu ma lasă... Ce profesori rai am si eu. Daca tot nu ma lasă am zis sa-mi fac temele, ca oricum acasa nu aveam chef sa le fac. Mi le termin si tot mai sunt 5 minute din ora. Serios acum testul nu e greu de ce le ia atât de mult. Ally a dat si ea testul, dar pe al ei nu l-a corectat. Ma uitam la Melly, cealaltă BFF a mea, era concentrata sa își calculeze punctajul. In rest toți ceilalți încă dădeau testul si se uitau la mine cu invidie. Meh... nu-mi pasa, tot ce vreau e sa merg acasa si sa ma joc cu Minnie, pisica mea.
Însfarsit clopotelul ala blestemat suna. Imi iau ghiozdanul si geaca pe mine si plec, salutând profesoara. Ally si Melly vin din urma mea. De obicei mergem in gasca adică noi si încă patru băieți acasa, dar azi n-am avut chef de ei.
Ally:-Azi am ieșit la 3, la fel si David. AAA sper sa-l văd.Melly:-Cine e David?
Eu:-Noul crush. o zic cu o voce plictisita
Melly:-Pai si Marius?
Ally:-Poveste lunga, te sun eu azi si iti zic totul.
Eu:-Mie una mi-e foame, ne oprim la magazinul de la colț da?
Ally:-Si mie imi e, dar bine tata vine sa ma ia de la colț si nu pot sa stau.
Eu:-OK, tu Melly?
Melly:-Eu vin!
Florin:Hei Melly, vreau sa vorbim despre ceva in patru ochi.
Melly:-OK. Alice eu ma duc cu Florin, vorbim noi mai încolo.
Face fata aia, semn ca vrea sa o las singura cu el, ii place de el si de aia...Ce prietene m-au lăsat singura. As fi vrut eu atâta liniște dar de unde ca din spatele meu aleargă spre mine Andrei, BFF-ul meu baiatAndrei:-Hey! De ce ai fugit asa?
Eu:-Cum asa!
Andrei:-Pai de obicei mergem toți, dar acum nu ne-ai așteptat.
Eu:-Mdea...
Andrei:-Ce ai? Nu esti in apele tale?
Eu:-Nimic, vreau acasa.
Andrei:-Da, si eu.
Eu:-Ai ceva important sa-mi spui?
Andrei:-Nu, vrei sa scapi de mine?
Eu:-Nu ma refeream la asta. (Ba da la asta ma refeream)
Andrei:-OK atunci hai ca vin cu tine pana in stație.
Eu:-OK...
Perfect, nu am chef de el acum. Dar ma rog, o lăsam asa. Ajung in stația troleului si il aștept in timp ce Andrei bolborosește ceva acolo....Neinteresant. In sfârșit vine troleul, ma urc si ma așez pe un loc al întâmplare. dar nu m-am asezat lângă oricine, ci lângă David. Chiar e drăguț acum ca-l văd mai bine. A observat ca ma uitam la el si mi-a zâmbit... Nu!!! Nu vreau sa ma placa, nu vreau sa o rănesc pe Ally.
CITEȘTI
Love story
Storie d'amoreDe prima data cand il vede viata i se schimba... Nimic nu mai este la fel. Va înțelege ce înseamnă viata si a trai, dar si moartea si a fi distrus... Totul doar din cauza lui. Ce va alege? Sa asculte ce ii dictează inima sau ce ii spune mintea? C...