Imi deschid ochii, ma simt amețită si fata puteri. Imi dau seama ca sunt intr-o camera de spital. Imi rotesc capul si dau cu ochii de David, mama si mama lui. Mamele dorm si el sta pe telefon. Observa ca ma uit la el si vine spre mine. Se așeaza pe pat, si imi ia mana intra lui.
David:-Te-ai trezit! Ma bucur, mi-am făcut multe griji.
Am schițat un zâmbet. Apoi mi-a trecut prin minte un gând: de ce sunt la spital? Apoi mi-am adus aminte ca am leșinat... Andrei! Nu...nu... Andrei! Ce s-a întâmplat? E bine? Deja imi curgeau lacrimile.
David:-Hei! Nu plânge! Andrei e bine... Operația a decurs bine, dar a avut ceva complicații, a intrat in coma si nu s-a mai trezit. Doctorii spun ca nu ar trebui sa ne îngrijoram, o sa se trezească fiindcă e puternic! Nu mai plânge! Te rog!Eu:-Vreau sa-l văd! nu-mi am dat seama dar, am țipat. Mamele s-au trezit si au venit la patul meu.
Mama:-Alice! Esti treaza! Cum te simți? întreaba foarte îngrijorată si cu ochii umflați semn ca a plans
Issa:-Ne-am făcut multe griji, trebuia sa te trezești acum mult timp.
Eu:-Sunt bine! am spus, dar minteam, capul ma durea îngrozitor si simțeau ca încăperea se învârte. Vreau doar sa-l văd pe Andrei! Unde e?
Mama:-Este in salonul lui... Dar esti prea slăbită ca sa te duci pana la el.
Eu:-Același salon?
David:-Mda...
Stiam ca au dreptate ca nu pot sa ma ridic din pat, dar trebuia sa-l văd! Mi-am adunat toată puterea si am coborât din pat, dându-i pe cei care erau in jurul meu la oparte. Am inceput sa alerg cu David pe urmele mele. Tipa si striga, dar nu-l ascultam.
Eram pe același etaj cu Andrei, am căutat salonul 121 si l-am găsit repede. Mama si tatăl lui erau pe scaunele de așteptare. Când m-au văzut s-au ridicat si mama lui a inceput sa plângă mai tare. Nu am băgat-o in seama si am intrat in salon.
Acolo era Andrei. Întins pe pat cu perfuzii in ambele mâini, si cu un aparat mare lângă el care nu stiam la ce folosește.
Mi-am pus mâinile la gura începând sa plâng foarte tare. Imediat am ajuns la capul lui Andrei, lungi-l de mana si mangaindu-i obrazul drept. Dormea asa de frumos...
Dintr-o data David intra in salon, la inceput era hotărât dar, după ce a văzut ca-l țin de mana pe Andrei, s-a simțit oarecum prost.Eu:-Te rog... am făcut o pauza de câteva secunde pentru a ma putea liniști. Lasă-ma sa stau cu el.
David:-Alice... Trebuie sa te odihnești, sa stai in pat!
Eu:-Tu nu înțelegi! E doar vina mea, el era un drum spre casa mea... Voia sa lămurească problemele cu mine si s-a întâmplat ce s-a întâmplat!
David:-Nu este vina ta! Alice uite, iti promit ca daca vei merge in salonul tau si vei mânca, te voi lasă sa stai cu Andrei cat de mult vrei, OK?
Oferta era mai buna decât sa stea toți pe capul meu.Eu:-Offf... Bine.
M-am ridicat de pe scanul pe care stăteam si l-am sărutat pe Andrei pe obraz. L-am putut auzi pe David scrâșnind din dinti. Dar nu aveam timp de gelozia lui acum. Am ieșit prima d-un salon cu lacrimile încă curgandu-mi pe obraji. Mama lui Andrei plângea si ea asa ca m-am dus la ea si am luat-o in brațe. S-a mai calmat, asa ca m-am despărțit de strânsoarea ei.
Eu:-Cum mai este? Aveți vesti de la doctor?
Tatăl lui Andrei:-Spune ca ar trebui sa se trezească curând, acum putem doar sa așteptam.
Eu:-Am înțeles... Va promit ca imediat vin si eu sa stau cu voi. Dar, acum sunt obligată sa mananc.
Tatăl:-Bine, te așteptam!
Am plecat. Dar, am simțit cum domnul Cooper deabea se abținem sa nu plângă. Vreau sa fiu lângă ei acum, dar David imi sta in cale. Cred ca totisi avea dreptate când a zis ca sunt slăbită, chiar asa era.
Eu:-David, putem sa stam câteva secunde jos? Te rog!
M-am Așezat pe un scaun de pe holul spitalului si David a făcut la fel.
David:-Ti-am zis ca esti prea slăbită!
Eram putin amețită... aducă putin mai mult. Înainte sa-mi dau seama David ma luat in brațe stil mireasa, m-am cuibărit in brațele lui si am adormit.Heey!! Am revenit cu un nou capitol si cu o întrebare pentru voi: daca Alice ar avea de ales pe cine ar trebui sa aleagă? Pe David sau Andrei?
CITEȘTI
Love story
RomanceDe prima data cand il vede viata i se schimba... Nimic nu mai este la fel. Va înțelege ce înseamnă viata si a trai, dar si moartea si a fi distrus... Totul doar din cauza lui. Ce va alege? Sa asculte ce ii dictează inima sau ce ii spune mintea? C...