-Esti cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o!
Eu inghit in sec si zambesc tamp, apoi isi pune un zambet cuceritor pe fata si pot observa cum pupilele lui sunt foarte dilatate. Noroc ca ma tine in brațe ca altfel as fi căzut. Nimeni nu mi-a mai spus asta pana acum.
Mă săruta, scoțandu-ma din gândurile mele. Mâinile lui se plimba pe spatele meu, iar ale mele prin parul lui, ciufulindu-l. Din cauza lipsei de oxigen ne despărțim din sărut si încep sa rad la cat de caraghios ii sta parul. El isi întoarce capul spre usa si parca rămâne blocat. Cand sa ma uit si eu, ghiciți cine stătea in dreptul ușii... Mama, care zâmbea foarte ciudat.
-Mama, uite nu e ceea ce pare. Pot sa explic. spun eu mergând usor spre ea
-Haideți amandoi jos la masa. spune si pleacă cu același zâmbet
-Crezi ca asta e de rau? imi zice David, încă uitându-se la usa ca si cum văzuse o fantoma.
-Nu stiu... Dar, vrei sa-ti spun ce stiu cu siguranța!
-Mm... zice el in semn sa-mi răspund la întrebare. Fiind in contiunuare absent
-Sunt sigura ca mi-e foame! spun eu râzând
-OK... Hai sa mergem
-Pai mi-e foame si nu pot sa merg ca mi se face si mai foame!
-Cărui om normal i se face foame cand mer... Oh! Am uitat, tu nu esti normala!
Spune si ma ridica pe umăr stil sac de cartofi si coboram scările asa, in timp ce eu il loveam cu picioarele in abdomen.
S-a oprit înainte de intrarea in Bucătărie, m-a lăsat jos si m-a lăsat sa merg in fata lui, spre bucatarie si ma așez pe un scaun, David așezându-se lângă mine. Mama ne-a pus in fata câte un castron cu supa. Mai erau încă doua, probabil pentru mama si "tata". Eu am luat o felie de pâine din coșul cu asa ceva. Am luat doua linguri de supa si o mușcătura din pâine, apoi am inceput discuția:
-Deci... spun eu învârtind lingura in supa
-Sunteți împreuna? spune mama încercând sa-si ascundă zâmbetul
-Da! spune David sigur pe el
-De cat timp?
-2 zile... raspunde David de data asta cu capul plecat
-Sa va țină! zice mama ștergându-și-si lacrimile din colțul ochilor. Ma duc pana la baie, voi continuați sa mâncați. spune si pleacă, luându-si telefonul cu ea
-Pai nu a mers atat de rau. spun eu zâmbind
-M-am facut de ras! Mi-as fi dorit sa fim împreuna de 20 de ani nu de 2 zile! spune uitându-se in ochii mei
-Tu vorbești serios? spun eu sărind de pe scaun
-Da, Alice. M-am Atașat de tine mai mult decât de oricine in toată viata mea si totul intr-un timp atat de scurt.
-Si eu m-am Atașat de tine, mult!
Spun si il iau in brațe. Strangandu-l cu putere. Ma simt protejata in bratele lui. Nu as vrea sa mai plec de aici vreodată. Iubesc sentimentul pe care mi-l da chiar si cea mai mică atingere a lui ma face fericita. Nu pot explica tot ce simt acum. Dar, nu e de durata pentru ca se aude soneria si mama trece pe lângă noi asa de repede încât nici nu am apucat sa ne despărțim din îmbrățișare. O facem repede si eu ma duc după mama sa văd cine poate sa fie la ora asta.
Cand deschide usa nu mică mi-e mirarea sa o văd acolo pe mama lui David, care imediat ce intra in casa vine spre mine si ma îmbrățișeaza strâns, urmând sa ma pupe pe ambii obraji.
-Alice! Nici nu stii cat de mult ma bucur ca voi doi sunteti împreuna! Mereu mi-am dorit ca eu si cu mama ta sa fim surori iar acum vom fi. Iti mulțumesc pentru tot ce faci. Si tu domnule, spune si se duce spre David, tu daca îndrăznești sa o rănești... Te bat cu funia îmbibată in apa! Ai grija cum te comporți! zice amenintandu-l cu degetul
-Promit ca nimic rau nu i se va întâmpla cat sunt eu aici!
Mamele încep sa zâmbească, apoi toți mergem spre masa si începem sa mâncam. Toata seara am ras si am glumit. Mama lui David e foarte tare si amuzanta, simt cum mama începe sa rada mai mult, sa fie mai fericita de cand reîntoarcerea prietenei ei cele mai bune. O inteleg, nu stiu ce m-as face fara Melly si Ally.
.....................................................
Un sunet asurzitor se tot aude, enervandu-ma. Ma ridic leneșa din pat si opresc alarma telefonului. Ma uit la ceas si văd ca e 7:00. Meh... am timp sa ma pregătesc pentru scoala. Înainte sa ma duc sa-mi fac rutina stau putin pe telefon si-mi verific rețelele de socializare: Instagram, Facebook, Pinterest, Wattpad. Si da citesc cărți pe Wattpad, doar citesc, nu vreau sa scriu una pentru ca sunt praf la scris sau asa mi-a zis profa de romană, asa ca nu m-am complicat. După cam 30 min, ma ridic si imi aleg niște haine: o pereche de pantaloni negri, rupți in genunchi, un tricou alb si ma duc in baie sa-mi fac rutina. Ies repede pentru ca tocmai m-a sunat Melly, spunându-mi ca o sa merg cu ea la scoala si cu Ally care cică are ceva sa-mi spuna. Am vorbit cu David aseară si i-am spus sa se comporte la scoala cu mine ca si cum am fi doar prieteni.
Cobor scările si ma îndrept spre Bucătărie. ,,Tata" e deja la lucru ceea ce este un lucru destul de bun... Nu vreau sa-i văd fata de dimineata. Vreau sa ies pe usa, dar vocea mamei ma întrerupe.
-Nu iei micul-de-jun?
-Nu mi-e foame!
-Alice... Te rog! Hai sa-ti fac un sandwich.
Eu ma duc si iau un mar din cosuk cu fructe si iau o îmbucătură. Ma duc si o pup pe mama pe obraz.
-Paaa!
-Sa fii cuminte! Vezi ca azi o sun pe diriga! tipa in spatele meu înainte sa apuc sa imi iau geaca din cuier si sa plec, apoi sa închid usa.
Trebuie sa le aștept pe fete in stația de autobuz. Asa ca ajunsă acolo imi pun căștile in urechi si ii dau play melodiei mele preferate: 'Treat you better' de Shawn Mendes.
Dintr-o data simt cum doua mâini se pun pe spatele meu, făcându-ma sa tresar. E doar Melly, cu Ally in spatele ei. Eu imi dau jos căștile si stau putin uitându-ma la Ally. Părea trista, sper ca nu s-a întâmplat ceva rau...
-Te-ai speriat? zice Melly râzând
-Nu... Cum sa te sperii? Ca doar in fiecare secunda vine o handicapata si sare in spatele tau! spun eu revoltata
Melly continua sa rada... Fata asta ma omoară jur. Dar, n-as putea sa trăiesc fara ea. Off uneori imi vine sa o iau in brațe si alteori sa o fugăresc cu toporul si pe Ally la fel, dar in dimineata asta se poarta ciudat.
-Ally, nu ai vrea sa-i spui ceva lui Alice? spune Melly dându-i un cot
-Alice... Uite... Eu... Adică mie...
-Off... Treci încoace!
Zic si e o iau in brațe, simt cum ma strânge si ea, iar Melly exclama un 'Aww' apoi ne îmbrățișeaza si ea.
Vine autobuzul si ne urcam, drumul fiind unul liniștit. Am vorbit despre ce s-a mai întâmplat între timp.. Nimic ciudat. Ajungem repede la scoala.
Cand sa intram pe poarta școlii il văd pe David cu Vald si Stefan. Ma observa ca se uita cu coada ochiului la mine, asa cum ma uit si eu la el. Observ cum Stefan ii da un cot si apoi toti trei se uita pentru putin timp la mine, apoi David zice ceva si toți încep sa rada... Oare a spus ceva amuzant despre mine? Offf... Ce as vrea sa nu trebuiască sa ne ascundem. Cum o sa ii spun lui Ally?
Le aud pe fete vorbind si susotind, asa ca le întreb ce se întâmpla.
-Pai... A venit un nou coleg in clasa noastră si e super dragut! spune Melly vizibil entuziasmata
-Mda... Si domnișoara e înnebunită după el deja! zice Ally dându-si ochii peste cap
-OK! Acum, m-ați facut curioasa! Vreau sa-l văd. Cum ziceați ca-l cheama?
-Matei!
-OK, pai... Sa mi-l arătați.
Mergem mai departe pana la dulapul lui Melly si Ally, care sunt unul lângă altul, apoi la al meu care este mai departe de ale lor. Cat stau sa-mi iau cărțile, observ ca un baiat, destul de dragut vine si isi ia si el cărțile din dulap, care se întâmpla sa de lângă al meu. Tipul chiar arată bine, fara sa-mi dau seama deja ma holbam.
-Hey! spune băiatul
-Um... Hey!
-Eu sunt Matei. spune si mi-întinde mana
Eu imi întorc capul in partea opusa si o văd pe Melly care se uita nedumerită. Ce proasta sunt! Asta e Matei al ei. Offf! Gata stiu ce fac.
-Eu sunt Alice, iar ele sunt Ally si Melly. spun întorcându-ma pe călcâie spre el, fara sa dau mana cu el, apoi spre fete in asa fel in cat Melly sa dea mana cu el
-Uite cat e ceasul! Trebuie sa plecam! Hai Alice! spune Ally, lăsând-o pe Melly singura cu Matei.
-Perfect. Mi se pare mie sau o sa avem un nou cuplu? zic eu bătând palma cu prietena mea
-Nu stiu... Probabil!
Ne îndreptam amândouă spre ora pe care o avem. E engleza asa ca o sa fie foarte plictisitor! Ne așezăm in bănci si peste cateva minute vine si Melly cu Matei in spatele ei. Aww! Sunt asa drăguți împreuna!
Ora începe si pe tot parcursul ei m-am gandit la David si la ce face el... Daca e bine. M-am saturat sa ne prefacem si e prima zi. Pff
In sfârșit suna Clopoțelul si ieșim din clasa, ducându-ne la dulapurile noastre sa ne lăsam caietele si sa le luam pe cele care ne trebuie. Matei trece si isi lasă si el caietele, pot observa un schimb de priviri între el si Melly asa ca nu mai pot sa tac.
-Deeeci... Cum merge cu Matei?
-Aaa... Pai... E OK! spune ea lăsând capul in jos, trista
-Opa! Ce ai pățit? S-a comportat urat cu tine ca ma duc sa-l iau la bătaie!
-Mi-a dat numărul lui de telefon! AAA! tipa Melly FOARTE fericita
-Serios? zic eu, iar ea da din cap aprobatoar si începem sa radem si sa ne facem planuri de viitor pentru Matei si Melly.
In timpul asta David, împreuna cu Vlad si Stefan trec pe lângă noi, toți trei sa uita cu coada ochiului la mine, iar David imi face semn sa-i urmez. Nu puteam sa ma duc acum pentru ca fetele probabil m-ar vedea. Asa ca i-am facut semn cu mana sa ma aștepte după colț. Am mai stat putin in asa fel in cat sa nu creadă ca am duc după el.
-Eu ma duc pana la baie. Ne întâlnim in clasa?
-OK. Vrei sa venim cu tine?
-Neah. E OK, ma descurc!
Spun si plec. Mai sunt 2 minute pana se suna asa ca holurile deja sunt goale. Observ cum fetele au intrat in clasa. Ma duc spre locul unde ar trebui sa fie David. Imediat ce il văd, ma ia in brațe.
-Mi-a fost dor de tine, pitic! imi șoptește la ureche
-Si mie de tine! ii șoptesc înapoi
-Cand nu o sa ne mai prefacem? Deja sunt satul sa stau departe de tine in fiecare zi.
-Vom găsi noi o soluție!
-Pitic?
-Da?
-Te iubesc!Capitol nou!! Stiu ca nu am mai postat de aproape o luna, sa nu ma bateți! Am avut teze si teste, dar acum sunt toată a voastră.
Asta cred ca e cel mai lung capitol pe care l-am scris.
O sa încerc sa postez la doua zile, dar nu promit nimic
Daca va placut nu uitați de⭐️. Aștept idei si păreri in comentarii.
PwP
CITEȘTI
Love story
RomantiekDe prima data cand il vede viata i se schimba... Nimic nu mai este la fel. Va înțelege ce înseamnă viata si a trai, dar si moartea si a fi distrus... Totul doar din cauza lui. Ce va alege? Sa asculte ce ii dictează inima sau ce ii spune mintea? C...