Eram din nou pe un pat de spital. Nu puteam sa privesc in jur, ma uitam doar la un punct fix: pe tavan.
-Te-ai trezit! spune David cu entuziasm si se apropie de patul meu.
M-am uitat la el si brus mi-a părut un zâmbet pe fata. Eram fericita ca e cu mine.
-Unde sunt mamele? Ce face Andrei? E bine? Vreau sa-l văd! am spus răspicat dând sa ma ridic din pat, dar David ma prinde si ma așeză din nou in pat, dar de data asta m-am asezat in fund.
-Mama a luat-o pe mama ta sa ia ceva de mâncare de la cantina si Andrei e bine, ar trebui sa se trezească in câteva ore.
-Du-ma la el! Te rog! David.... Te roog!
aveam lacrimi in ochi si glasul imi tremura.
A stat putin pe gânduri, apoi s-a încruntat si s-a uitat in ochii mei învingător.
-Bine, te duc daca mănânci.
-OK! am zis-o fara sa stau pe gânduri, chiar imi era foame si voiam sa-l văd si pe Andrei asa ca nu aveam nimic de pierdut.
David a zâmbit si a plecat din salon probabil ca sa imi aducă mâncare. Eram fericita ca David era cu mine, aveam nevoie de el, de un prieten. Atunci mi-ma adus aminte de Melly si Ally. Cum ar reacționa daca ar stii ca Andrei a avut un accident de mașina si eu am leșinat de doua ori si sunt la spital cu... David, ultimul om cu care ar trebui sa fiu aici! Sper ca Ally sa nu afle despre noi....
Pe usa a intrat David cu o tava pe care era un castron alb cu o lingura lângă si o bucata de pâine. Mirosul era unul agreabil, dar am auzit o mulțime de oameni spunând ca mâncarea din spital e nasoala asa ca nu stiam la ce sa ma aștept.
-Ti-a sosit prânzul. spune David cu un zâmbet mare pe fata.
-Ce fel de supa e? întreb eu plictisita
-De pui.
-OK mulțumesc! Nu te-ai întâlnit cu mamele?
-Nu, mama ma sunat si mi-a zis ca după ce a mâncat a adormit pe scaun, asa ca a luat-o si a dus-o pana acasa. Totul e bine nu-ti face griji. Acum mănâncă!
Mi-a întins tava si am inceput sa mananc in timp ce David se uita la mine, l-am întrebat de câteva ori daca vrea si el dar mereu zice ca nu. Mâncarea de spital nu era asa rea, dar nici prea buna nu era. Am terminat repede de mâncat pentru ca imi era foame.
-Gata, am terminat! spun cu un zâmbet pe fata
-OK, atunci poti sa te duci la el cu condiția sa fiu lângă tine la fiecare pas.
-Bine, hai sa mergem!
Ma ajutat sa ma dau jos din pat si sa-mi iau papucii. Ma simțeam mai bine ca ieri. Ma ținea in brațe in timp ce mergeam si eu imi lăsam greutatea pe el. Când am ajuns in fata salonului lui Andrei am observat ca părinții lui nu mai erau acolo ceea ce este ciudat. Nu am dat prima oară foarte mare importantă asa ca am continuat sa merg pana la usa pe care a deschis-o David lăsându-ma sa intru prima.
Am fost complet socata de ceea ce am văzut. Am izbucnit in plans. Părinții lui erau lângă el, mama lui plângea si tatăl lui se abținem cum putea.
Andrei era....
Hey guys!!! Ce faceți?? In sfârșit am postat next-ul după aproape o săptămana ceea ce este foarte ciudat pentru mine. Stiu ca nu va place când va las in suspans, dar asta e. La sfârșit vreau sa va las cu o întrebare: Ce credeți ca s-a întâmplat cu Andrei?
P.S. Scuzați greselile gramaticale, am scris in graba.
CITEȘTI
Love story
RomanceDe prima data cand il vede viata i se schimba... Nimic nu mai este la fel. Va înțelege ce înseamnă viata si a trai, dar si moartea si a fi distrus... Totul doar din cauza lui. Ce va alege? Sa asculte ce ii dictează inima sau ce ii spune mintea? C...