Rozdział 8

55 8 0
                                    

"Kto w sercu ma tylko nienawiść,
nigdy nie zazna miłości i szczęścia..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Jak?!-po pomieszczeniu rozległ się głos kobiety siedzącej w Mizumi, jej oczy płonęły nienawiścią i chęcią mordu-Odpowiedz na moje pytanie melancholio!
Nessa zdawała się pamiętać co to za postać, ale Mizumi wszystko utrudniała. Nieznana postać zwana melancholią zaśmiała się głośno łapiąc się za brzuch.
W tej samej chwili kiedy kończyła się śmiać zatrzymała w ostatniej chwili pięść skierowaną w jej szczękę.
-Ujawnij się... Ujawnij... To ciało nie ma siły cię podtrzymywać...-wyszeptała do jej ucha zakapturzona postać z widocznym kpiącym uśmiechem na ustach
Nagle nastrój panujący w pomieszczeniu się zmienił. Na ustach Mizumi zakwitnął szeroki uśmiech, który zmusił kobietę do odsunięcia się od niej. Ciało kłamstwa owinął szary dym, żeby potem ujawnić postać o długich różowych włosach spiętych w wysokiego kucyka, a tuż obok niej było ciało Mizumi.

 Ciało kłamstwa owinął szary dym, żeby potem ujawnić postać o długich różowych włosach spiętych w wysokiego kucyka, a tuż obok niej było ciało Mizumi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Różowo-włosa zaśmiała się głośno z nutą fałszywości, jej uśmiech był szeroki jak przedtem. Oblizała wargi wpatrując się w zakapturzoną kobietę.
-Oh! Musiałaś mnie wygonić z ciała siostrzyczki?-ci którzy by tu nadal byli ukryli by drgnęli słysząc jej owity jadem głos.
-Przestań pieprzyć głupoty Nessa! Dla ciebie liczy się i wyłącznie ciało!-wysyczała kobieta biorąc na ręce Mizumi
-Masz rację! Ale to nie znaczy, że to koniec! To dopiero początek moich początkowych rządów!-zaśmiała się po raz kolejny uważnie śledząc ruchy czarnowłosej-Toyoko-chan~
Czarnowłosa zdjęła kaptur wpatrując się czerwonymi oczami zza okularów przeciwsłonecznych. Westchnęła ciężko wpatrując się w kobietę.

The essence lies- servamp kłamstwa II Zawieszone IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz