Prolog

342 20 12
                                    

II Milion lat temu II
Na drewnianym moście siedziała dziewczynka o blond włoskach i mocno krwistych oczkach. Wyglądem nie przypominała wampira, ale kłami już tak.
Moczyła nogi w wodzie wpatrując się w pływające kaczki czy łabędzie.
Czekała na swojego młodszego brata, który według niej zawsze się spóźniał.
Zauważyła kogoś innego. Swoją bliźniaczą siostrę, która jak zawsze wpatrywała się w błękitne niebo bez chmur.
-Nessa? Co ty tu robisz?-zdziwiła się blondynka patrząc na tą z włosami koloru bladego blondu.
-A czy zawsze coś muszę, że nie mogę nawet odwiedzić siostry?-Nessa nawet nie odwróciła wzroku z nieba na siostrę.
-No.... Nie, widziałaś może Akirę???
-Nie ma go.-odpowiedziała szybko Nessa nie chcąc patrzeć na siostrę.
-He? Poszukajmy go! Znowu się kryje!-Mizumi już skierowała się w stronę lasu, ale zatrzymała ją ręka na ramieniu.
-Mizumi... Akira znalazł Eve... On nie wróci do nas...-przytuliła do siebie siostrę ze łzami w oczkach.
-P-poszukajmy go!-nie chciała w to uwierzyć, w końcu Akira był ulubieńcem Mizumi.
-Przykro mi...
-Zabije... Tą, która mi zabrała Akirę... Nessa. Chcę połączyć dusze i ciała.
Tamashi i Bodi były zakazanymi technikami. To było jak operacja plastyczna. Bez cofnięcia. Były połączeniami dwóch ciał i dusz do siebie podobnych. Stosowali je tylko i wyłącznie bliźniacy.
-A-ale Mizu! Nie będzie powrotu!
-Będzie. Jedna z nas umrze, druga powróci na powierzchnię.-Po niej było widać, że tego też nie chciała, ale razem były silniejsze i o to jej chodziło.
-Obiecuję... Mizu...
-Obiecuję Nessa, onee-chan...
Przytuliły się do siebie zabijając siebie nawzajem z uśmiechami na twarzach. Otoczyło je zielone światło.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cześć wam! :3
Mam nadzieję, że poprawa prologu się podoba :)

The essence lies- servamp kłamstwa II Zawieszone IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz