Rozdział 12

19 5 0
                                    

II Perspektywa Nessy II
Nie mogłam uwierzyć! Moja siostra nie żyje... Czułam niewyobrażalną złość do tej blondwłosej jeżycy. Może i byłam wredna dla Mizumi, ale ja ją kochałam!
Moje oczy przybrały kolor ciemniejszej czerwieni, która dla niektórych była przerażająca, ale nie dla mnie czy tego dupka Akiry.
-Udało się!-słyszałam ucieszoną Lawrence, która się kręciła wokół własnej osi ze standardowym uśmiechem na twarzy.
-Planowałaś to...-wyszeptałam co raz to bardziej przerażona, najwidoczniej udzielał mi się charakter Mizumi, po jej śmierci.
-Oczywiście, że tak! Śmierć Mizumi była kwestią czasu...-patrzyła na nas ta kreatura, nie mam zamiaru nazywać ją swoją siostrą-Tak samo jak wasza.
Sparaliżowana patrzyłam w jej oczy, które teraz wesoło błyszczały. Bałam się, że mogę umrzeć, tak się bałam! Zacisnęłam zdenerwowana pieści, aż paznokcie nie przebiły skóry do krwi. Ona była straszna. Muszę to przyznać...
-Zamierzasz nas zabić?-odezwał się nowy głos młodej kobiety, ale jak się spodziewałam, była to niska postać.
-Oczywiście, droga Itami...
Itami jest drugą siostrą po Varthiss. Jest dość niską osobą, ale jednak kobietą. Ma krótkie czarne włosy związane w dwie kitki. Czerwone oczy wyglądają zza szkiełka. Jest ubrana jak staroświecki wampir jako jedyna z nas.
Karzełek jak zwykle się zdenerwował skacząc na tych swoich krótkich nóżkach. Rozbawiona patrzyłam na widowisko, które odgrywało się przede mną.
-Urusai, Lawrence!-a nie mówiłam, że się zdenerwowała?
-Nie uciszaj mnie, karle!-widać, że chciwość też się zdenerwowała... I to ostro niż ostatnio.
-Cisza!-lekko się zdenerwowałam patrząc na te dwie, Lawrence i Itami były z tego znane, że ich kłótnie trwały wieki!
-ZAMKNIJ SIĘ!!!
Kiedy się zrobiły takie zgodne? Patrząc tak na ich mordercze miny wnioskuje, że był to zwykły przypadek. I go tak traktujmy. Zostawiłam awanturniczki same, sama wychodząc z Toyoko, o której prawie zapomniałam. Była taka cicha...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rozdział na szybko :3 Chciałabym powiedzieć, że za jakieś 20 rozdziałów będzie epilog :3 Miłej nocy!
~Wasza Darkness1607

The essence lies- servamp kłamstwa II Zawieszone IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz