Capitolul 3

5.9K 209 62
                                    




Pe  balconul vecinilor a aparut  un  baiat  bine  facut , fara  tricou  si care  se  uita  foarte  insistent. Cand mi-am aprins tigara a ramas uimit crezand ca o fata care pare atat de inocenta nu poate sa fumeza . Dupa ce am terminat tigara am mers in camera si am dat drumul tare la muzica . Avand  in vedere faptul ca sunt singura acasa si am dat o melodie care chiar imi place .

Mereu ascultam melodia  aceasta  dupa ce m-am despartit de fostul meu prieten . Da am avut si asa ceva chiar daca eram o tocilara . La ora  23:30 am decis sa ma pun la somn. 

        Dimineata

Mereu cand aud acel zgomot imi vine sa ma sinucid  acel zgomot  fiind alarma  telefonului . Azi este prima zi de scoala . Am decis sa ma imbrac asa:

 Am decis pana la urma sa fac o mica mare schimbare privind look-ul meu , iar dupa scoala o sa merg sa imi vopsesc parul si sa imi fac unghii cu gel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am decis pana la urma sa fac o mica mare schimbare privind look-ul meu , iar dupa scoala o sa merg sa imi vopsesc parul si sa imi fac unghii cu gel . Am mers in garaj si am luat de acolo un Lamborghini Huracan . Da chestia cu masinile, pana la urma a venit vremea sa va spun adevarul despre familia mea , ca parintii mei nu sunt doar niste renumiti ci sunt si niste mafioti foarte cunoscuti, si pana la urma tata a spus ca de acum eu voi conduce deoarece ei vor pleca din tara . Si cu astea fiind spuse sunt o mafioata sub acoperire adica pretinzand ca sunt o tocilara .

Am ajuns la poarta scolii am intrat si am facut un drift perfect si toti au ramas gura casca . Am coborat ca o diva si toti au ramas gura casca cand au vazut ca cel care a facut drift-ul este defapt o fata . Printre toate grupurile l-am vazut si pe baiatul de aseara care era la balcon , care acum imi zambea desi prietena lui era langa el si am o vaga impresie ca aceea era si curva scolii.

Am plecat in biroul directorului si mi-a dat orrul si cheile de la dulap , iar cand am ajuns la dulap spre mine venea fata care era cu acel baiat .

Z: Buna ma numesc Roberta . Tu ar trebui sa fii fata cea noua , am auzit ca la vechea scoala erai tocilara .

E: Da ai auzit bine , dar uite ca nu mai este asa !

R: Fi atenta la mine daca tu crezi ca daca vii la o scoala noua si te imbraci mai frumos inseamna ca nu esti tot o tocilara te inseli amarnic !!!

Si nu a apucat sa termine fiindca i-am dat o palma de toata frumusetea . A vrut sa ma loveasca si ea dar cineva a oprit-o .Cand m-am intors l-am vazut pe...................


VA URMA......

Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum