Capitolul 22

657 26 1
                                    

Cand m-am uitat dupa copac am vazut-o pe Andra  plangand , dar nu intelegeam de ce plange , doar nu a ranit-o faptul ca m-am culcat cu tarfa aia .
-Hei , ce ai patit ?
-Nimic
-Nu incerca aa ma pacalesti ca nu iti iese
- Dar nu o fac , sunt chiar ok . Spune si isi aprinde o tigara, dar i-am luat-o imediat din mana fiind foarte nervos si de aceea m-am si culcat cu aia .
-DE CE DRACU FUMEZI?

POV Andra
Imi aprind o tigara  ,dar in urmatoarea secunda nu o mai am .
Ma uit urat la Luke ,insa dintr-o data il aud tipand
-DE CE DRACU FUMEZI?
Prima data m-am speriat , dar am tacut .
-Raspunde
- De ce sa nu , cu ce te deranjeaza pe tine ceea ce fac eu , veziti de curvele tale si lasa - ma pe mine in pace .
Dau sa plec , dar ma prinde de mana si deodata  am simtit ceva mole peste  buzele mele , atunci mi.am dar seama ca ma saruta-se .I-am raspuns la sarut , fiind unul salbatic , care pare ca si- l dorea si el la fel de mult ca si mine .

Dupa 2 saptamani
Am venit acasa din vacanta noastra ,,minunata",dupa acel sarut nu am mai vorbit cu Luke chiar daca stam in aceeasi casa , camera mea acum e gata si m-am mutat in sfarsit , nu mai trebuie sa stau cu EL in aceeasi camera .

Da , se pare ca parintii s-au mutat in aceeasi casa si pe noi ne-au lasat aici si ne  ajuta ei financiar .

Eram in living si ma uitam la un film cand deodata am auzit usa de la intrare , pe ea a intrat Luke alaturi de o blonda , o trimite pe ea sus in camera si vine spre mine .

-Buna , fi atenta , nu vreau sa ne deranjezi  gaseste si tu ceva de facut , nu stiu du- te in oras sau fa ceva , doar nu sta pe capul meu .

-Ok ma duc mai intai sa imi iau un pachet de tigari apoi o sa iti iau masina ca sa stii .

-Ce faci ? Hai ca la masina te las , dar la tigari in niciun caz .

-Ai zis sa fac ceva , ma duc iau tigari apoi vin inapoi acasa ma pregatesc  si plec in club ca sa nu stau pe capul tau .

Dupa asta ma duc in camera ma schimb si merg in garaj , ii iau masina lui Luke si plec la magazin . Mi-am luat dou pachete de tigari o sticla de Jack  Daniel's si am plecat . Nu mai am chef de club asa ca o sa stau pe balconul camerei mele alaturi de o cafea , tigari, telefon, laptop si Jack.

Dupa toate cumparaturile facute am plecat inapoi acasa , iar acolo am dat de Luke care statea pe canapea alaturi de ,,iubita" lui , dar cand a vazut bautura  si pachetele de tigari a facut ochii cat cepele . Am mers in camera si m-am imbracat lejer si am coborat la bucatarie ca sa imi fac o cafea .

Cand am pus cafeaua la aparat in bucatarie a intrat Luke - Tu vrei sa ma inebunesti ? Zi ca daca asta vrei iti iese foarte bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cand am pus cafeaua la aparat in bucatarie a intrat Luke
- Tu vrei sa ma inebunesti ? Zi ca daca asta vrei iti iese foarte bine .
Am inceput sa rad
-Nu rade ca eu nu rad , zi
-Nu , apropo nu ai altceva de facut decat sa ma iei pe mine la intrebari ?
-Ma ce ai , ori esti geloasa ? Zice zambind
-Pe tarfa aia , niciodata

Dupa asta am plecat in camera si am iesit pe balcon .

Dupa 2 ore

Simt cum ma ia somnul , am fumat aproape ambele pachete de tigari si am baut toata sticla de Jack si ma doare foarte tare capul . Cand sa intru in camera am cazut fiindca nu ma tineam foarte bine pe picioare , iar in momentul ala in camera a intrat.....

Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum