Nu dupa mult timp l-am vazut pe Luke impreuna cu cei din grupul popularilor de la scoala . Cei care fac parte din grupul popularilor sunt : Luke , Roberta , Rebecca (da, am desoperit ca si ea face parte din grupul popularilor ) ,Nick ( de el stiam ) , Jake si Sofia . Ei s-au asezat a masa alaturata noua , dar nu am bagat in seama si am inceput sa dansam in continuare . Dupa ce am dansat destul de mult timp am mers la masa noastra si a venit mai multa lume pe care o cunosteam de la curse .Imi aud telefonul vibrand si vad ca cel care ma suna e tata , asa ca ies afara ca sa pot vorbi la telefon .
CNV TELEFONICA
T: Buna draga mea!
E: Buna tata , ce s-a intamplat?
T:Am nevoie de tine , de Silvia si de Luke ca sa faceti un transport .
E: LUKE DE CAND E IMPLICAT IN ASA CEVA ?
T:Nu am timp sa iti explic acum , iti va expica el , acum du-te si cheamal ca sa va pregatiti si nu uita de Silvia .
E:Bine tata . Pa
CNV INCHEIATA
Am mers inapoi in club si I-am zis Silviei , iar ea I-a atras atentia lui Luke si l-a chemat afara ca sa putem sa il anuntam si pe el.
Luke POV
Stateam la masa cu ceilalti cand o vad pe Silvia , prietena Andrei chemandu-ma afara , asa ca m-am ridicat de la masa si am mers dupa ele .
E: Ce s-a intamplat ?
S:Trebuie sa vii cu noi ca sa facem un transport!
E: Ok , dar de cand sunteti voi implicate in asta ?
A: Nu mai conteaza , vorbim acaa , dupa ce facem ce a zis tata . Acum hai sa mergem , nu avem timp.
Dupa ce piticul a dat ,, ordinele" am mers la masini si am plecat .Ajunsi acasa am fugit la subsol , acolo avand tot ceea ce ne trebuie , ne-am echipat si am plecat spre deposit .Ajunsi acolo am intrat , iar acolo erau oamenii care trebuiau sa se ocupe de transport .
Dupa 3 ore
Andra POV
Am terminat tot ceea ce trebuia sa facem , iar transportul a iesit perfect , nu am avut nicio probema. Acum sunt acasa , am facut un dus si m-am bagat in pat icercand sa adorm , dar degeaba asa ca am iesit pe balcon sa fumez o tigara. La un moment dat pe balcon intra
CITEȘTI
Bad Boy
Teen FictionEa este tocilara liceului El este bad boy-ul liceului care isi bate joc de toti si lucreaza la cea mai periculoasa mafie din toata lumea oare se va infiripa ceva intre cei doi ?