Am mers in bucatarie , iar cand am dat sa plec in fata mea a parut Rebecca care m-a luat dintr-odata de par apoi a vrut sa ma loveasca , dar nu a reusit fiindca i-am prins mana la timp ,apoi a primit un pumn in fata din partea mea , dar nu am putut continua pentru ca in incapere a intrat Luke si a salvat-o .
E: Sa nu mai ai tupeul de a ma atinge vreodata .
L: Ce aveti ? spune tipand , De ce ai facut asta ? ma intreaba , iar eu nu ii raspund apoi vreau sa plec, dar nu ma lasa .
L: Rebecca , du-te in camera si incearca sa iti dezinfecezi rana ca vin imediat.
Dupa ce spne asta se intoarce la mine
L:Ce te-a apucat , nu ti-a facut nimic
E:Nu are sens sa ma cert acum si cu tine , chiar nu am chef .
Si asa am plecat in camera mea .
Este ora 17:30 , am dormit pana acum asa ca se explica , cand primesc un telefon de la Silvia care imi zice ca o sa vina la 18 la mine ca sa ne prgatim sa mergem in club . Am mers la baie si am facut un dus , apoi am decis cu ce sa ma imbrac , dar cat ma uitam prin dulap usa de a camea se aude si pe ea intra Silvia foarte incantata .
E: Buna , ce faci ?
S:Buna , bine am venit sa te ajut cu machiajul si cu hainee .
Dupa o ora de cautari am gasit tinuta perfecta :
Iar machiajul arata asa:
Dupa asta , parul l-am indreptat si l-am lasat pe spate , apoi am mers in living , iar acolo am dat de Luke si Rebecca , nu i-am bagat in seama si am mers sa iau cheia de la masina lui Luke si am plecat .
Ajunse acolo am mers sa ne luam ceva de baut pana am ametit si am inceput sa dansam ,iar lumea se uita la noi . Nu dupa mult timp l-am vazut pe .
CITEȘTI
Bad Boy
Teen FictionEa este tocilara liceului El este bad boy-ul liceului care isi bate joc de toti si lucreaza la cea mai periculoasa mafie din toata lumea oare se va infiripa ceva intre cei doi ?