In acel moment in camera a intrat Luke , iar cand ma vazut a fugit spre mine ca sa ma ridice si sa ma puna pe pat , apoi a venit la mine cu o pastila pentru dureri de cap , deoarece ma durea capul foarte tare .
In urmatoare dimineata m-am trezit si inca ma durea capul , asa ca am mers la baie , mi-am facut rutina apoi am mers in camera si m-am imbracat asa :
Si am mers jos la bucatarie unde l-am vavut pe Luke impreuna cu blonda de aseara.Da ,c hiar daca am baut inca imi amintesc ce s-a intamplat. Era liniste pana cand blonda a spart-o.
X: Buna , tu esti noua servitoare ? Apropo numele meu este Rebecca .
E: Buna si tie , nu nu sunt noua servitoare din aceasta casa , doar locuiesc aici OBLIGAT , am pus eu accentul pe cuvantul ,,obligat" .
Apoi mi.am facut o cafea , am mers in camera si mi-am luat laptopul apoi am mers pe terasa din spatele casei . Am inceput sa lucrez , deoarece ii mai ajut pe parinti la munca si ii rog sa imi mai trimita unele contracte sau unele proiecte pentru a le lucra din cauza plictiselii.La liceu nu am mai fost , deoarece fac scoala de acasa impreuna cu Luke .
In timp ce lucram pe terasa au aparut cei doi magnifici si se pare ca nu ma vor lasa prea repede in pace .
L: Ce faci ?
E : Lucrez , tu ?
L:Beau o cafea
R: La ce lucrezi ?
E : Nu cred ca te intereseaza pe tine ceea ce fac eu !
R:Stii , eu vreau sa fim prietene , spune cu o fata nevinovata
E: EU si TU prietene ?! zic razand , niciodata , eu cu tin nu avem nimic in comun si nu imi doresc sa fiu prietena cu una ca tine .
R:Vezi iubire ? si in plus cum adica una ca mine ?
E: Adica nu vreau sa fiu prietena cu o tarfa , nu iti e clar ?
R: Cu mi-ai zis ? Daca eu sunt tarfa tu ce mai esti ?
E: Fata mea , eu zic sa vezi ce zici ca s-ar putea sa ti-o iei si din mainile mele nu te scoate nici ,,iubitul" tau .
Cu aste fiind spuse m-am dus pana in camera ca sa imi iau pachetul de tigari si m-am intors inapoi , iar prima privire pe care am intalnit-o a fost a lui Luke care se uita la mine urat , dar in acelasi timp si mirat .
Mi-am aprins o tigara si am tras cu placere din ea ,apoi am inceput sa lucrez in continuare sub privirile celor doi .Am plecat pana a bucatarie , dar cand sa plec din bucatarie am dat de ....
-------------------------------------------
La media o aveti pe Rebecca
Imi cer scuze pentru lipsa mea , dar de acum voi incerca sa postez m
CITEȘTI
Bad Boy
Teen FictionEa este tocilara liceului El este bad boy-ul liceului care isi bate joc de toti si lucreaza la cea mai periculoasa mafie din toata lumea oare se va infiripa ceva intre cei doi ?