Capitolul 4

4.7K 182 42
                                    




Cand m-am intors l-am vazut pe Nick . El ce cauta aici ?

N: Las-o impace , sa nu te atingi de ea ca o sa se termine garv . Clar ?

R: D-d-da , spune ea balbaindu-se .

N: Bine acum pleca .

E :Mersi , dar nu era nevoie ma descurcam cred ca si singura .

N: Nu o baga in seama ea este curva scolii si nu prea are dreptul de a se lua de tine ca esti sau nu o tocilara , dar mi-a placut cum ai pus-o la punct !

E:Mda ..... totusi chiar daca sunt oua in acest liceu si nu stiu care cum sunt dar totusi la ea se vedea ca este tarfa liceului !! si incepem amandoi sa radem pana cand se auzise clopoteul si am plecat la ore .

Dupa terminarea orelor

Dupa ce am plecat in curtea liceului era grupul acela de dimineata ,unde era si baiatul care imi era vecin si am trecut pe langa el si mi-am scos di geanta pachetul de tigari am luat o tigara si am inceput sa trag din ea cu pofta de parca ar fi ca un drog . Am trecut pe langa el si cand a vazut ca noua fata care este tocilara sunt eu cred ca ii parea rau de ceea ce isi imaginase aseara , dar cand am urcat in masina a ramas gura casca .

Am ajuns acasa si ce sa vezi cum am intrat in casa mi-a sunat telefonul ,iar pe ecran imi aparuse numele lui Mike , el este cel care se ocupa cu aranjarea curselor. Am omis acest lucru dar va spun acum despre aceste cuse ilegale , da sunt curse ilegal ar ce credeati ca daca sunt sefa unei mafii doar nu fac curse legale , in fine mi se spune Demonul Soselelor .

C.T.

M : Hei Demonule , ai chef de o cursa ?

E: Normal cand am refuzat eu asa ceva ?

M : Ok vino cu motorul si hai la docuri . Vei concura cu Regele Soselelor , apropo este cursa sub tunel.

E : OK , la ce ora ?

M : 00:00 , k , te las pa!

E : Pa

C.T.I

Dupa ce am terminat de vorbit cu Mike am.....

Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum