Nu stiu de ce dar asa ma simt cand sunt la el in brate . A incercat sa ma linisteasca pana cand am adormit in bratele lui .
Dimineata sinteam ceva greu asupra abdomenului meu . Cand m-am intors am vazut un mic inger care doarme atat de linistit incat nu am indraznit sa il deranjez asa ca am stat si l-am privit pana cand s-a trezit. Avea parul ciufulit ceea ce il facea sa arate si mai sexy, stai ce am zis , nu ma pot INDRAGOSTI mai ales de el .Da pare ciudat dar asta este varsta nu ?! sa nu im spune-ti ca voi , nu sunte-ti indragostite sau ceva de genul .
Am coborat si am mers in bucatarie sa fac micul de jun , dupa ce am terminat am pus in farfurii clatitele si am observat ca pe usa bucatariei a intrat Luke . Am mancat amandoi apoi am mers in living sa vedem un film deoarece afara ploua .
L: Eu aleg filmul , iar tu mergi sa faci popcorn-ul si aduci mai multe chestii de rontait . Ok ?
E : Ok
Am plecat in bucatarie si am facut ce mi-a spus asa ca m-am dus inapoi filmul incepusera si eu l-am intrebat ce gen de film ieste si el a pus ceea ce eu nu voiam horror . Filmul deja era la jumatate , iar eu eram deja speriata de moarte , Luke radea incontinu de mine asa ca i-am zis ca daca mai rade de mine il bat si nu ma mai uit nici la film , el a incetat dupa mi-a zis sa merg langa el dar nu am vrut dupa doua minute a venit la mine , m-a luat in brate si s-a pus inapoi la locul lui cu mine langa el . Pana la sfarsitul filmului am adormit , in timp ce dormeam am simtit cum Luke m-a luat in brate si a ucat in camera , m-a asezat pe at si dupa .............
--------------------------------------------------
HEY GUYS , IMI PARE SUPER SUPER RAU CA NU AM MAI POSTAT DE MULT TIMP DAR CHIAR NU AM MAI AVUT NICI O IDEE STIU CA E SCURT CAPITOLUL DAR ATAT MI-A VENIT INSIRATIA SPER SA NU VA SUPARA-TI
CITEȘTI
Bad Boy
Teen FictionEa este tocilara liceului El este bad boy-ul liceului care isi bate joc de toti si lucreaza la cea mai periculoasa mafie din toata lumea oare se va infiripa ceva intre cei doi ?