Capitolul 11

3.5K 201 51
                                    




La usa era Luke impreuna cu inca o fetita ma mica , cred ca avea in jur de 5-6 ani.

Dupa ce au intrat a facut prezentarile si am descoperit ca fetita era sora lui i o chema Naty.Am plecat in bucatarie , am luat suc si am plecat in camera dupa putin timp ma striga mama.

E : da mama , ce s-a intamplat ?

M : scumpo eu si parintii lui Luke vom pleca intr-o expeditie , si tu vei sta acasa la ei , Naty o sa stea la bunicii ei , iar voi doi impreuna .

E : de ce nu pot sta singura ? si cat timp o sa stati ?

M: nu stai singura deoarece nu vrem sa dai foc la casa si o sa stam o luna !

E : offffffffff........., bine si cand plecati?

M : acum si tu vei pleca la Luke acasa .

Dupa asta am pleca sa imi fac bagajul chiar daca eram langa casa asa trebuia . Luke avea un zambet mare cat china si in acelasi tim si pervers .

Ajunsa acasa la el , mi-a spus ca eu o sa fiu nevoita sa dorm cu el . Am mers in camera si mi-a spus ca are baie in camera . Am mers sa fac un dus dupa ce am terminat m-am imbracat asa


cand am intrat in camera l-am vazut pe el jucandu-se pe telefon cand am intrat in camera a inchis telefonul si pentru 5 minute s-a uitat la mine apoi a mers sa faca si e dus

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

cand am intrat in camera l-am vazut pe el jucandu-se pe telefon cand am intrat in camera a inchis telefonul si pentru 5 minute s-a uitat la mine apoi a mers sa faca si e dus .Cand a iesit avea doar un prosop in jurul bazinului si abdomenul se vedea perfect.

L : ce e baby ai ramas uimita ?

E : nu stai calm nu ma bat cu Roberta pentru atat .spun razand .

L: daca spui tu dar nu prea cred !

Si-a luat o pereche de boxeri si a plecat din nou i baie si cand s-a intors a venit in pat langa mine si am decis sa dormim .Foarte repede am ajuns in lumea viselor .

Il vedeam pe Luke imbracat intr-un costum alb , eu aveam o rochie alba si el avea in mana un cutit , deodata aveam rochia patata cu rosu ,iar cutitul di mana lui era infipt in abdoenul meu .

M-am trezit din cosmar si am simtit cum cineva m-a luat in brate am vazut ca era el . Nu stiu de ce dar ma simteam insiguranta la el in brate .

Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum