Capitolul 27

386 14 3
                                    


   La un moment dat pe balcon intra Luke .

L: De ce nu dormi la ora asta ?

E: Pentru ca nu pot , nu stiu de ce , dar tu ? De ce ai venit ?

L: Am vrut sa vorbesc cu tine , dar nu stiam daca dormi sau nu.

E:Si ce ai fi vrut sa vorbesti cu mine ?

L: Despre transport si despre mafie . Adica de cand te ocupi cu asa ceva ?

E : La 14 ani am aflat de toata treaba asta de la tata , dar fara sa vreau , l-am auzit vorbind la telefon si atunci l-am intrebat despre ce e vorba si atunci a considerat ca sunt destul de mare incat sa imi spuna pentru ca avea incredere in mine . Tot la 14 ani am invatat sa conduc , ma ducea pe o pista si acolo am invatat sa conduc , dupa la 16 ani am invatat sa folosesc arme  si sa ma lupt , iar de atunci tata a decis ca pot face parte din mafie .

L: O..k , foarte tare .

E: Dar tu , de cand faci asta?

L: De la 17 ani , am aflat de la tata si mi-a zis ca vrea sa inceapa sa ma pregateasca  ca sa pot prelua partea noastra din mafie , avand in vedere ca mafia tatei este impartita cu a tatalui tau . Eu auzisem ceva ca celalalt partener al tatei are o fata , dar nu am bagat in seama amanuntul asta , pana cand te-am vazut atunci cand am venit la tine .

E: Inseamna ca o sa fim parteneri de afaceri , spun razand .

L: Dap

Am inceput sa casc , dar totusi incercam sa nu par obosita pana cand 

L: Hai , treci la somn ca maine e lui si avem liceu  ca nu am mai mers de mult . 

E: Ok 

Iar atunci imi suna telefonul , era tata .

CNV Telefonica

T: Buna scumpo , scuze ca te-am sunat la ora asta , dar trebuie sa iti spun ceva >

E: Nu e nimic , spune 

T: Am decis impreuna cu mama ta si cu parintii lui Luke ca voi doi sa stati in aceeasi casa , iar noi am decis sa ne mutam aici definitiv , pentru ca aici mai avem un sediu si trebuie sa avem grija sa nu se intample ceva . Sper ca nu esti suparat , stim ca nu va prea suportati , dar o sa fiti parteneri de afaceri asa ca trebuie sa va obijnuiti unul cu altul .

E: Ok , nu e nici o problema , eu una sunt de acord .

T: Ma bucur draga mea , pe Luke deja l-a anuntat tatal lui ca sa stii . Acum  te las sa dormi , noapte buna !

E: Noapte buna!

CNV Incheiata

E: Tu stiai si nu mi-ai zis si mie ?

L: Da pentru ca tatal tau a zis sa te anunte el .

E: Ok , cum zici , eu ma duc sa orm , noapte buna!

L: Noapte buna 

Dupa ce a zis asta a plecat la el in camera , dar peste noapte s-a pornit o furtuna ingrozitoare si incepea sa mi se faca frica ,chiar daca sunt eu tare in general acum nu mai sunt . Am iesit pe holul intunecat si m-am dus la Luke in camera , am deschis usa si l-am vazut stand in fata geamului .

E: Hei , ce faci ?

L: Eu bine , dar ce ai patit?

E: Pai , stii ... imi e cam frica de furtuna. spun rusinata si im las capul in jos 

Il aud chicotind apoi ....

Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum