Am vazut-o pe Roberta , eu am ramas in spatele lui Luke , iar el a observat asta si a venit la mine si mi-a zis:L: Haide , nu o baga in seama nu iti va face nimic , mai ales ca sunt eu aici . Daca zice ceva o bat aici pe loc .
E: Nu e nevoie , doar ca tu in liceu ai o anumita reputatie , iar voi , bad boy nu calcati pe orgoliile voastre.
L: Cine zice asta ? ca eu nu , mai ales ca mama si tatal tau au zis sa am grija de tine.
E:Deci sa inteleg ca esti un fel de bona pentru mine ?
L:Daca vrei poti considera asa .
Dupa aceasta mica discutie am pornit spre intrarea in mall.Roberta s-a agatat de gatul lui Luke si a vrut sa il sarute dar el a refuzat si a dat-o jos de pe el .
R: Ce cauta tocilara asta cu tine ?
L:Tocilara asta are un nume si acela este Andra . Daca te iei de ea ti-o iei rau .
Dupa asta am intrat alaturi de Luke in mall si am decis sa mergem la un film . Ne-am certat din cauza ca eu voiam un film de comedie , iar el unul de groaza si normal ca..... el a castigat
Am luat popcorn si am mers sa lom biletele pentru film.
Dupa 2 ore
Filmul a fost infricosator cel putin pentru mine , Luke a ras de mine pe tot parcursul filmului di la un moment dat m-a luat in brate si am ramas asa pana la sfarsitul filmului . Dupa film am mers la KFC si am mancat ceva apoi ne-am mai plimbat prin mall , iar el a vazut o geaca de piele ce i-a palacut .
L:Crezi ca mi-ar sta bine cu ea ?
E:Nu , nu e stilul tau . spun asta deoarece se apropia Caraciunul si nu stiam ce cadou sa ii iau
L:Ok . spune el trist
Luke P.O.V
I-am cerut parerea deoarece e fata si avand in vedere ca eu atrag fetele trebuie sa am un anumit stil , dar se pare ca nu ii place , asa ca o sa mai caut .Am vazut ca s-a oprit in fata unui magazin de bijuterii si se uita la un lant de aur in forma de infinit. A plecat de acolo putin trista asa ca mi-a dat o ideie pentru cadoul ei de Craciun .
DUPA O LUNA
Andra P.O.V
Nu s-a mai intamplat nimic in aceasta luna . Este luna Deembrie si se apropie craciunul , eu si fetele adica cu Maia,Mia si Ella in mall , eu stiind ce ii voi cumpara lui Luke . Am mers direct la acel magazin si i-am luat acea geaca de piele pe care si-o dorea . Pe langa asta am luat si la ceilalti baieti din gasca lui Luke , da am cunoscut-o si le-am luat cate ceva si am luat cadouri si pentru fete . Dupa asta am plecat acasa , Luke si baietii au zis ca vor pleca in oras , iar and am ajuns noi acasa ei nu mai erau .
Luke P.O.V
Am mers si noi baietii in mall si le-am luat cadouri fetelor . Eu i-am luat acel colier Andrei si am luat si pentru celelalte tot niste lanturi de aur dar diferite . Am mers acasa si le-am vazut pe fete.....
VA URMA...
CITEȘTI
Bad Boy
Teen FictionEa este tocilara liceului El este bad boy-ul liceului care isi bate joc de toti si lucreaza la cea mai periculoasa mafie din toata lumea oare se va infiripa ceva intre cei doi ?