In fata usii era Roberta care zici ca a fost alergata de caini . Cand m-a vazut mai avea putin si explodaR : Ce cauti tu in casa iubitului meu ?
Cand sa raspund am simtit doua brate ce ma inconjoara.
L : Defapt tu , nu mai esti si nici nu ai fost iubita nici macar prietena mea , tu ai fost doar o distractie si defapt ea este iubita mea , nu ai nici un drept sa te iei de ea sa iti fie clar , spuse Luke foarte hotarat si i-a inchis usa in nas.
Apoi m-a luat in brate si a mers cu mine in brate pana in bucatarie unde m-a asezat pe blatul mesei . A zis ca ii este foame dar nu m-a lasat deloc sa cobor de pe masa deoarece a zis ca sunt desculta si ca nu vrea sa racesc . Pare grijuliu , deodata ii suna telefonul si am observat ca era Mike .
C.T
M: Demonule ai o cursa in seara asta cu King te bagi , vine si Princess!
E: Cum sa ratez o asemenea ocazie , vin la ce ora ?
M: La 23:35
E: OK ne vede acolo , pa .
C.T.I
Dupa asta Luke a zis ca vine si el . Am stat a masa si dupa am zis sa ne uitam la un film asa ca am decis sa ne uitam la o comedie , dupa film m-am uitat a ceas si am vazut ca era ora 22:09 asa ca am inceput sa ma pregatesc , si eu si Luke .
A facut un dus apoi am mers in fata dulapului si am decis sa ma imbrac asa :
si a optat pentru un machiaj natural. Am mers in garajul lui Luke fiindca toate masinile si motoarele mele sunt la el . Am decis sa imi i-au o masina si am luat-o pe aceasta :
Luke s-a imbracat astfel:si si-a luat asina asta :
Cand am ajuns acolo i-am vazut pe toti stransi intr-un cerc am mers sa vad ce se intampla , si acolo era
CITEȘTI
Bad Boy
Teen FictionEa este tocilara liceului El este bad boy-ul liceului care isi bate joc de toti si lucreaza la cea mai periculoasa mafie din toata lumea oare se va infiripa ceva intre cei doi ?