capitolul 21

910 41 13
                                    

In timp ce conducea, deodata pe langa noi trece masina baietilor condusa de Luke , care pentru o secunda si-a mutat privirea pe masina noastra .

Dupa un sfert de ora am ajuns la club mirosul de alcool si tigari l-am putut simti de la intrare . Ne-am asezat la o masa ,iar eu si Silvia am mers sa ne luam cate un cocktail , cand ne-am intors la masa baietii deja aveau cate o curva in brate . Nu le pot spune altfel la cum erau inbracate , eu si Silvia ne-am asezat ,iar ea si-a aprins o tigara si i-am zis sa imi dea si mie una , mai ales ca lui Luke nu ii pasa atat de mult de mine era atent la fata din fata lui care se unduia pe ritmul melodiei ce se auzea in boxe .

Am aprins tigara si dupa ce am ajuns la jumatate privirea mea s-a intersectat cu a lui Luke si ii puteam citi nervozitatea in priviri , dar nu mi-a pasat . Dupa ce am terminat tigara si cocktail-ul am mers la bar cu Silvia si am cerut 6 shot-uri cu cea mai tare bautura pe care o avea acolo . Am dat 3 shot-uri pe gat ,Silvia facand la fel si am mers pe ringul de dans .

Este ora 2 dimineata , iar eu deja sunt cam ametita . Am urcat la etajul clubului si am intrat intr-o camera , iar acolo am dat de Luke ce era peste o fata , iar cand i-am vazut am inceput sa plang si am fugit in padurea ce se afla langa club si am inceput sa alerg pana cand mi-am dat seama ca m-am ratacit . Nu imi pot da seama de ce am reactionat asa , avand in vedere ca nu simt nimic pentru el sau poate .... simt ceva , dar stiu sigur ca el nu simte ceva pentru mine .

Luke P.O.V

Dupa cateva ore petrecute in club am luat-o pe curva care statea cu mine la masa si am mers intr-una dintre camerele de la etaj si cred ca stiti ce se poate intampla . Eram foarte nervos pentru ca o vazusem pe Andra fumand ceea ce nu ii sta in fire si cred ca a si baut foartr mult la cum se misca pe ringul de dans . Cand ma pregateam de actiune am auzit usa deschizandu-se , iar cand m-am intors sa vad cine era am vazut-o pe Andra cu lacrimi in ochi si deodata a fugit . Mi-am luat pantalonii si tricol pe mine si am plecat lasand-o pe acea fata singura in camera . Am alergat dupa Andra pana cand am ajuns in padure si i-am pierdut urma , eram ingrijorat mai ales ca era intuneric bezna .

Am ai mers putin timp pana cand am auzit cateva sunete ce pareau a fi plansete , iar cand m-am apropiat am vazut.....

Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum