+Savewattpad+

64 10 7
                                    

Λοιπον, οπως βλεπετε και στις περισοτερες ιστοριες αυτες τις μερες μερικα κοριτσια υπαρχει η κηνηση να σωσουμε το γουατπαντ απο αυτο που ειναι σημερα και να το μετατρεψουμε στο παλια εφαρμογη που ειχε ως σκοπο την χαλαρωση και να γνωρισεις καινουργια ατομα.

Και να μπορει καλιστα καποιος να λεει πως ειμαστε σαν οικογενεια.  

 Οι @devastatedghost -@bichymood εχουν ως κυριο σκοπο την επανανεωση του wattpad, δηλαδη να γινει το παλιο καλο wattpad.Πραγματικα κοριτσια σας θαυμαζω που θελετε να κανετε κατι τετοιο, και συγουρα θα σας υποστιριξω οσο ποιο ενεργα μπορω. 

Φυσικα,εγω δεν προλαβα το παλιο γουατπαντ αλλα θα ηθελα παρα πολυ να μαθω πως ηταν.

Επισης θελω να πω ενα ευχαριστω στην μαμα μου απο δω.-YourEscape

Πραγματικα ευχαριστω για ολα. ησουν και θα εισαι η πρωτη γνωρυμια μου στην εφαρμογη, το βιβλιο σου ηταν το πρωτο που διαβασα και ηλικρινα το λατρεψα.Ο τροπος σκεψης σου, ο τροπος γραφης σου ειναι τοσο ξεχωριστος, που λιγες θα καταλαβουν τι πραγματικα αξιζεις.Ξερεις, ολοι βλεπουν την επιφανεια. Οτι η Αννα γραφει μια ιστορια με ενα ομορφο Αλεξ και μια Ευα.Δεν ειναι ετσι. Σε καθε κεφαλαιο σου υπαρχει ενα νοημα,αυτο ειναι που το καθενα ξεχωριστα ειναι υπεροχο και βαθυστοχο.Σε παρακαλω συνεχισε ετσι.

Γραψτε και σεις εαν θελετε να αλαξετε την εφαρμογη, σε κεφαλαιο στην ιστορια σας η στην αρχικη σας.#savegrwattpad #savewattpad

-εγω που δεν μαρεσει το αδελφη φραουλα🍓

|Storm| |ON HOLD|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang