ilk gece

809 58 7
                                    

Draco

Bir an içimden şapkayı parçalamak geldi.Ama benim Slytherine gideceğim doğumumdan belliydi.Aynısı onun için de geçerli.O bir muggle , ben ise bir safkanım.Onu sevemem sevsem bile annem babam sevmez.Bir süre bu tatlı kızı unutmam lazım.

Hermione

Harry ve Ronu çok sevdim.Iyiki Gryffindora seçilmişim.Bana çok nazik davranıyorlar.Bir kaç Slytherin benimle alay etseler de ben Hogvartsı çok sevdim.Muhteşem bir okul. Sanırım aklım biraz sarışın çocukta kaldı.Neydi...Draco ,Draco Malfoy...Bana çok nazik davranmıştı.Ama Ron onu tanıdığını, hiçbir zaman yaklaşmamam gerektiğini söyledi.Dikkatli olucam.

Neyse artık uykum geldi.Sanırım yemekte biraz ağır beslendim.Kizlar yatakhanesine çıkıp yatağıma yattım. Çok yorulmuş olmalıyım kinkafamı koyduğum anda uykuya daldım.

Draco

Blasie ve Pansy birlikte tüküren bilye oynuyorlardı. Bedenim onlarlaydı ams kalbim kesinlikle şu an uyuyan muggleların diyişiyle uyuyan güzelim ile birlikteydi. Acaba nasıl rüyalar görüyordur?Beni hiç düşünüyor mudur?Bu sorular beni boğacak.Bir süre sonra:
-Biz yatakhaneye çıkıyoruz. Geliyor musun?diye sordu Blasie.O anda içimden Gryffindor kızlar yatakhanesine çıkmak geldi.Ama yatakhaneme çıktım.Uyuyamadım.Pencereden garkenezleri izlemeye başladım.Sonrada Slytherin yatakhanesine göz attım.Ben niçin bu okula geldim?Aklıma ebeveynlerimin yaptığı konuşmalar geldi.Onu unutacağım, o yalnızca bir muggle.Yatağıma yattım.Bir anda yastığımın ıslandığını hissettim.Nereden geliyordu bu ıslaklık.
Gözlerimden geliyordu ... Neydi bu yoksa ağlıyor muyum? Ben.. Güçlü Draco...Bir muggle için mi ağlıyorum?Ben hiç ağlamadım ki.. Ben ezik değilim...güçsüz değilim ,son derecede güçlüyüm.Yaşlarıma hakim olamıyorum . Sanki benden değil bir başkasından akıyorlar.
Durun izin vermiyorum .Durun... Durun dedim size. Ya da akın akabildiğiniz kadar. İlk defa ağlıyorum. Aklımda canlanıyor. Ne güzel gülüyor.Gözleri de tıpkı onun kadar güzel gülüyor,parıl parıl parlayan gözleri...

Yıldızabasalım🌟🌟🌟

zor hayat(dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin