Yasak Aşk

163 13 7
                                    

Ve o anda Draco'nun içinde bir şeyler kıpırdar. Duydukları onu şok etmiştir.

____

Hermione

"Neyse çok konuştum. İyi geceler, aşkım."

Acaba Draco, beni sevseydi bugün sarılarak uyuyabilir miydik? Uyumadan önceki son sözlerimiz "seni seviyorum" olabilir miydi?

Ama boşa hayal kurmak anlamsız. Ben onun için son nefesimi vermeye razıyken, o başka bir kız için üzülüyor. İşte ben de böyle bir zavallıyım.

Gerçi ne bekliyordum ki? Yakışıklı Slytherin Prensinin beni sevmesini mi?

O ki herkesin gönlüne taht kurmuş, gönüllerin beyaz atlı prensi; benim gibi kütüphaneden çıkmayan bir inek için mi ağlayacaktı?

Hadi ama!

Draco

Aynn öyle. Ben de seni seviyorum Hermione demek istedim. Senin için ölüyorum demek istedim. Sana bir kere sarılabilmek için her şeyimi veririm demek istedim.

Ama hiç birini söyleyemedim sadece sustum. Sadece çenemi kapadım. Elimden gelen sadece düşlemek. Başka bir şey yapamıyorum.

Hermione, ben seni sensiz sevmeye alıştım. Sen yanımdayken nasıl sevilir bilemem ki. Hem canını yakarım. Seni üzerim.

Emin ol seni çok seviyorum. Ben şu hayattaki en masum duyguları sana karşı besliyorum. Duygularım o kadar masum, o kadar çocukça ki.

Ben çocukluğumu yaşayamadım. Sana karşı beslediğim duyguları hiç hissetmedim, düşleyemedim bile.

Ama sen... Seni gördüğüm anda fark ettim. Sanki tüm çocukluğum sende toplanmıştı. Tüm sevgimin sahibiydin. Tüm aşkımın galibi...

Sanki masallardan çıkma olağanüstü bir varlıktın. Sana dokunamayacağım kadar olağanüstü...

Sana dokunmaya bile gücüm yetmezken beni sevemezsin her şeyim. Bir ölümyiyene en güçl duygularınla kendini bağlayamazsın.

Senin için ölürüm, ama ölüm nedenin olamam. Senin için kalbimi veririm, ama kalbini çıkartamam.

Senin her şeyin olmayı o kadar çok isterim ki. Am sen benim her şeyim olamazsın, olmamalısın. Senin canını yakmamalıyım, yakmamalılar.

Bitanem, hayatımın anlamı. Seni her şeyden çok seviyorum. Ama bu sana zarardan başka bir şey getirmez, getirmeyecek.

Mesela evlenemeyeceğiz. Birbirimizin olamayacağız. Hadi diyelimki bunu başardık. Dik durduk. Aşkımız büyüdü. Ama onun nir meyvesi olamayacak. İkimizin de hayatı tehlike de olacak.

Anlasana biz birbirimize ait değiliz. Sen benim olamazsın.

Birbirimizi sevemeyiz. Bizimkisi... Yasak bir aşk

Yıldızabasalım🌟🌟🌟

zor hayat(dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin