Karar

283 27 9
                                    

Draco tereddüt etse de tam girişinde Hermione'yi kolundan yakaladı. Ve kendine çekti.

_____

Hermione'nin bir anda nefesi kesildi. Kokusunu şimdi çok net alıyordu. Aralarında yalnızca bir baş kadar mesafe vardı. Yalnızca birbirlerine bakıyorlardı. Ağızları oynamasa da gözleri yeterince konuşuyordu. Birbirlerine fark etmeden yaklaşıyorlardı.

İlk önce Hermione kendine geldi.

"Ne yapıyorsun? Canımı yakıyorsun Malfoy!"

"Neden kaçtın?"

"Sana ne?"

"Peki neden ağlıyorsun?"

Draco bunu dedikten sonra Hermione'nin yaşlarını sildi. Hermione yalnızca gözlerini kapattı. Ama yanlış yerdeydi. Biliyordu.

"Şimdi gideceğim. Kolumu bırak."

"Hayır. Cevap vereceksin. Neden ağlayıp kaçtın?"

"Git buradan. "

"Peki gideceğim."

Hermione'ye son kere baktı. Ve gitti.

Hermione arkasından bağırdı tüm gücüyle:

"ÇÜNKÜ LANET OLSUN KI SENI SEVIYORUM!!!"

_____

Çok garip değil miydi? Artık mutlu olamamak için önlerinde hiç bir engelleri yoktu. Ama söylemek de yürek istiyordu.

Hermione sınavdan donra söylemek istedi ve yanına gitti.

"Malfoy!"

"Efendim Mio-... Granger?"

"Ben seni... seni..."

"Sen beni..."

"Ben seni tebrik ediyorum. Sınavın iyi geçmiş."

"Bu muydu? Neyse sağol."

Draco heveslenmişti. Her gün keşke bana söylese de mutlu olabilsek diye hayal ediyorken,...

Draco

Günler hızla geçiyordu. Voldemort geri dönmüş, Potter kazanmış Diggory ise ölmüştü. Bütün okul yasa gömülse de ben zaten yastan çıkamamıştım.

Deli-göz aslında başkasıymış. Ben bunları biliyordum. Ama beni hiç ilgilendirmiyor ki...

Ben kendimi kötü hissediyorum. Rakibim bir sürü var. Tabi ki de bu normal. Hermione çok güzel bir kız. Ayrıca akıllı. Ve en önemlisi çok iyi biri. O mükemmel.

Benim de bir sürü hayranım var. Nedenini bilmiyorum, ama hiç birinde Hermione'de hissettiğim şeyleri hissetmiyorum.

Hiç birini görünce kalbim çarpmıyor, heyecanlanmıyorum. Hayaller kurmaya başlayıp, gerçekleşmesi için Merlin'e yalvarmıyorum.

Hermione

Harry'e çok üzülüyorum. Hayatı çok zor. Eğer şu anda nefes alıyorsa şanslı. Bu aralar çok üzgün. Cedric'in onun yüzünden öldüğünü düşünüyor. Ron'un dediğine göre uykusunda sayıklıyormuş.

Bütün sihir dünyası karıştı. Harry'nin kafası karıştı. Ama en çok da benim kalbim karıştı. Ron, Victor, Draco...

Kara vermek zor. Gerçi Victor ile artık yalnızca arkadaşız ama yine de iki isim kafamın içinde dolaşıyor.

Draco'yu sevmemeliyim. O düşmanımız. Bunu biliyorum. Ama engel olamıyorum. Kendimi bağlasam da kalbimi bağlayamam ya!

Ama Ron da farklı. Ona karşı farklı bir şey hissediyorum. Bilmiyorum yani çok garip!

Harry

Kendimi kötü hissediyorum. Neden herkes benim yüzümden ölüyor ki? Rüyalarımdan çıkmıyor Cedric. Ama rn azımdan arkadaşlarım burada. Gerçi Ron kendi kendine takılıyo, Hermione desen...

Evet Hermione çok düşünceli bu aralar ne düşündüğünü bir bilsem yardım edebilirim. Ama her seferinde konuyu kapatıyor. Umarım bir gün eskisi gibi olur...

@dmazramalfoy çok teşekkür edriz kapak için...😍😍😍

Yıldızabasalım🌟🌟🌟

zor hayat(dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin