Hermione
Aslında tatlı çocuktu şu Draco.Geçen gün kütüphaneye giderken bana göz kırptı.Ben de gülümsedim.(Istemsizce).Kütüphanede biçim değiştirme ödevimi yapacağım.
Draco
Granger şu an bu koridordan geçti.Ona göz kırptım . O da bana gülümsedi.Nereye gidiyordu acaba?Onu takip etmeye karar verdim.Tatlı tatlı yürüyor cüppesi ardından uçuşuyordu. Tanıdıklarıni gördüğünde selam veriyordu.Sonra bir anda bir kol onu çekiştirdi. kim olduğunu fark edemedim.onu ıssız bir koridora soktu.Belliki onun canını yakacaktı.Yoksa kalbini mi kıracaktı?Hemen peşinden gittim. Koridorun bâşından baktım. Herm bayılmıştı.Bunlar iri ve uzun slytherinli çocuklaŕdı.Üç kişilerdi. Biri Hermione'yi tutuyordu.Sonra birisi Herm'e tokat attı.Herm uyanmadı.Bir daha attı,uyanmadı.Birdaha,gözleri açıldı.İnci yaşları saçıldı.Kendimi tutamıyordum.Bir de kendime baktım.Ne kadar da cılızdım.Kendim tuttum.Sonra bir 4. geldi.'Naber bulanık dedi.'konuşmaya çalışıyordu,ama bağlı olduğu için yapamıyordu.Canı yanıyordu,onun canı yandıkça kalbim yanıyordu.Ne yaptığımı anlamadan yanlarına gittim ."Bulanık sensin kolay gelsin."dedim.Herm tekrar bayıldı.
Ne o sevgilini kurtarmaya mı geldin dedi.Ben de "evet sevgilimi alıp gideceğim "dedim.Cık cık yaptı."Sana hiç yakıştıramadım,Lucius bunu duysa ne derdi acaba?" dedi ve hepsi kahkaha attılar.Sonra kendimi tutamadım,üstüne atladım."Bu sevgilim için,bu babamın adını ağzına aldığın için , bu sevgilimin canını yaktığın için , bu benim kalbimi acıttığın için,bu da beni uğraştırdığın için..."deyip yüzüne yumrukları geçirdim.Sonradan McGonagall geldi ve Slytherinlileri Dumbledore götürdü.Hemen Hermione 'ye koştum .Ellerini çok sıkı bağlamışlardı.Artık kan gitmeyecek gibiydi.Hemen bir büyü mırıldandım ve ipleri kestim.Ağzındaki bandıda çıkrdım.Ağzından tek bir laf çıktı:
Süper Kahramanım...
Yıldızabasalım🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zor hayat(dramione)
RandomZorluklar üzerine gidildikçe kolaylaşırlar. Evet belki. Ama hayat buna dahil değil midir? Onun üstüne gidildikçe daha mı zorlaşırdı? Bu konu hakkında çok düşünmüştü. Acaba zorlukların tek sebebi utangaç olması mıydı? Yoksa onun seçimleri miydi? Belk...