Ce este depresia?
Probabil multi dintre noi ne am intrebat asta sau inca ne intrebam atunci cand auzim cuvantul ''depresie''.
Ei bine eu credeam, atunci cand eram un oarecare copil dintr o oarecare lume, la fel cum sunt si acum doar ca aceasta "lume'' se transforma pe zi ce trece; ca depresia este un val de ganduri pe care le simt oamenii, adolescentii in general pentru a fi bagati in seama. Mai exact, aveam impresia ca oamenii isi induc aceste "stari" pentru a atrage atentia asupra lor . Aceste persoane care erau in depresie ,in fata mea nu erau decat niste oameni penibili. Nu gaseam raspuns la anumita intrebare"De ce?".
Oare de ce se taiau? De ce ascultau muzica trista, fumau, unii se drogau. Sufletul lor putrezea fara ca ei sa poata anticipa asta macar.
Ma intrebam ce motive poate sa aiba un om ca sa faca aceste lucruri... Am crescut si am ajuns sa mi raspund singura la propriile nelamuriri.
Inima unui om in depresie este ca un arcus pe o vioara, doar ca in cazul de fata arcusul se afla pe inima. Acel om sufera, din iubire ,din singuratate , dezamagire sau alte sentimente.
El plange, il doare. Unii oameni au motive serioase sa faca asta. Dar depresia este o boala , a mintii , a sufletului. Te distruge atat de repede incat nu iti dai seama de pericol. Dar cand ajungi sub stapanirea ei , ai nevoie de multa putere sa treci peste. Asta e partea cea mai grea. Nu te lasa sa scapi, se tine de tine ca un scai si iti aduce suferinta. Daca ma gandesc bine, e nevoie ca putina suferinta sa fie in inima , iar ea sa o extinda. Cand esti in depresie plangi, plangi necontrolat la melodiile lui Tom Odell (Heal) sau Selena Gomez(Only you) . Un film ca If I Stay iti poate zdrobii inima, sau te poate ajuta , depinde de viziunea ta asupra unor intamplari.
Atunci cand te uiti la 13 reasons why o poti intelege pe Hannah Baker sau poti pur si simplu crede ca motivele ei nu au fost intemeiate.
Important e sa te gandesti la ceilalti inainte de a intra in aceasta boala, poate unui om trupul ii este luat in aceasta clipa. Sau poate un copil nu are ce manca . In esenta, gandeste te ca intr-un loc, in aceasta oarecare lume un om sufera de un miliard de ori mai mult decat tine si trateaza totul cu un zambet pe fata. Te poti schimba. Uita de lucrurile care te fac sa suferi si concentreaza te pe ceea ce conteaza cu adevarat :tu!HEEEEEEI!Sper ca v a placut acest prim capitol . Nu aveam nicio idee despre ce sa fac acest inceput si m am gandit la un subiect destul de popular in randul tinerilor:DEPRESIA. Dati mi un comentariu cu parerea voastra si un vot in caz ca va place. Aa...si daca puteti, as fi recunoscatoare sa primesc niste idei pentru subiectul din cel de al doilea capitol.💙💙💙💙💙
CITEȘTI
Stele printre gânduri...
Spirituale"Oare putem construi povesti bazate pe ceea ce simtim? ...Viata este atat de scurta incat nu ar trebui sa stai ore in sir sa te gandesti la ea...Trebuie sa o simti, la fel cum incercam si eu sa o simt.. Ne putem uita la stele ore in sir pentru a de...